ui zwick - 19.1.2012 3:17:47
|
|
|
ramirez66
|
do denkst an nix böses um 3 in da fruah und schaust no nei ins forum, oiso wia da letzte kontrollblick ausm fenster, bevorst die hinhaust, da les i plötzlich mein naumen und a gsoffana brit-hosnaufdaerd steht mit heugabel und fackel in mein vorgartl...  wos isn jetzt los? denk i ma und les noch...aha...i hob oiso an mitstreiter bei der deppenolympiade...mocht nix - i hob eh gwusst, dass i net alanich bin... ...spätestens noch mein ersten login hob i des gwusst...   und meine manieren werden nur schlecht auszradieren sein, für des bin i scho wieder zlang deppert. häng amoi an esel, der sei leben lang an mühlstaan in kras draht hot oh vom stangl - der kann sei lebtag ka grade strecken mehr rennan...  aber danke für die freundliche unterstützung der altvorderen grenzbereichposter - ich hoffe ich werd mich der vorschussloorbeeren würdig erweisen. und gschrieben hab i no net so viel, weil i ja im gegensatz zu den meisten hier ja auch noch soziale kontakte im "richtigen" leben hab...   mei leitspruch is wirklich sehr bezeichnend für mi. genauso könnt stehn "no sports" owa den spruch hot scho a aunderer oida grantscherm für sich okkupiert und wieder erwarten is der a bisserl vor mir auf da welt gwesen. i lass mi net hetzen - von nix und niemandem. bin eher der kurvensegler ois da knieschleifgigant, weil i hob jo nix gstoin. bin dem teifi scho 2 moi von da mistgabel gsprungen und mit da zeit geht ma a wengerl die sprungkraft aus...oiso...gleiten statt hetzen haassts... sollt i amoi mei klanes zumpferl kompensieren miassen, dann kauf i ma a harley mit stützradeln. und jetzt fallt ma nix mehr ein, weils eh scho so spät is und i eh scho mit da nosn auf mein imac radier, dass i überhaupt lesn kann, was i do für an stuss daherschreib...  
< Beitrag bearbeitet von ramirez66 -- 19.1.2012 3:18:00 >