Na - 21.6.2014 10:35:18
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: xAlex Des sigst aber eh glei wannst da des moped aunschaust, ob der Besitzer a Schweindl is. Des versteh i jo ah ned als normale Behandlung. Wannst nur a bissl drauf schaust, bringst den Murl ned um. gruß Jo Alex des sig i jetzn owa ned so ...Wer in Gods Namen , wird Sey Reibn , ned vorher a Bissal herichten und Putzen wennas scho Verkaufen will? ...würdsd Du Dir a Dreckate Reibn kaufn ? ...Jo Hextns wennas zum Kilo Schrott Preis hergibt oda glei Verschenkt Auch bei Bester Pflege und auch Servisierung nach Plan , hält Nichts EWIG ...scho glei goar ned a Hochgezüchteter Reihen 4 a mit inzwischn weit üba 170 Ps und am Hohen Drehzahlbandl . Trotz Besten Materialien -und Metallen wia inzwischen Titan Ventile uswusw ..kannst Die Laufleistung von dem Murl , hextns a Bissal Verlängern . Du wirst Trotzdem ned drum rumkommen gewisse Teile wia Nockenwellen , Ventile & Führungen-Motor Kette, und Alle Anderen Beweglichen Teile im Murl wia Kolben inkl Ringe ,KURBELWELLE Lagerschalen , Wassa Pumpn Radl , und a Einiges im Getriebe wia Schoit Gabel usw-Irgendwaun tauschen müssen ,weil Einfach im Lauf Der Zeit , im Zuge von Natürlichem Verschleiß und Abbrieb .Die Ganzen Spiele und Spalt Maße nimmer zsammpassen - wennsd weiterhin koan Kapitalen Motorschaden Riskiern willsd . Grod bei Die Supa Sport Motoren , mit ana Imensn Liter Leistung ...Auch bei Die V2 ist des ned Viel Andersd -Die Drehn zwoar ned so Hoch haben aber dafür mit Viel mehr Vibrationen zu kämpfen , Die man zwoar Durchn einbau von ana Ausgleichswelle(n) Reduziern kann , Trotzdem sind Bauartbedingt imma noch Genug Vibrationen vorhanden , Die halt auch Ziemlich auf Längere sicht es Material ermüden -Zumindest Die Teile Die Die Energie aufangen müßen , Wie Lagerschalen, Lager , Dichtringe - etc.-Sie sind dann es schwächste gllied , und ghörn auch ausgetauscht ..owa noch dem des eben Zeitaufwändig und daher auch a Bissale Teuer ist -mochns Die Wenigstn , und duan Des Ganze Thema zu Seitn schiebn weyls Eana unangenehm is . Trotzdem wissns es wias Wirkli eben ist -Und Dies nicht wissn , haben owa Genau des gleiche Problem , weils am Murl Voi Wurscht is ob Sey Besitzer des weis oda ned . Auch bei Die 2 Takta gilt Diese Regelung , Auch da hält ebn Nix Ewig ..Nur Einen Vorteil hats ..Er hat Weniger Bewegliche Teile im Murl , und macht Die Ganze Gschicht daher etwas Weniger aufwändig und auch Günstiger , insbesonderst wenns Sich auch noch , im Gegensatz zum am 4 a um an Einzylinder Murl handelt . Wenn i mir a Gebrauchtes Moppal kauf , daun moch i immer an Kompressions Test und a wenns a Wassakühla ist , an Kühler Drucktest . Wenn Der Verkäufer dem ned zustimmt , kaunnas jo Wem Andersd vakaufn , für mi warad Die Gschicht daun sowiso glei vom Tisch Und Putzn dua i meine Reibn Generell scho immer ,auch wenns a ned unbedingt mei Lieblingsbeschäftigung is , weils zwecks da Optik und auch da Wert und Material erhaltung dient . Desweiteren kann man durch an Gewissen Putzstandard -Die Ganze sache auch Wesentlich vereinfachen , und muß ned Jeds mal a General Reinigung durchführn . Durch mei Putzerei Die ja eigentlich nur noch a Kurzes Drübawischn ist , habe ich aber auch scho Viele Kleinere Technische Mängel an de Moppaln entdeckt , Die mir so gsegn sonst ned unbedingt glei aufgfalln wären . Meist konnt i dann scho an schwereren schaden dadurch verhindern , weil ichs eben Rechtzeitig gsehn habe ..is Natirli daun auch a Göld Sach , wo man sich eben Einiges Sparen kann wenn man will , und wenn man Nicht will , kauns ma a Blunzn Seyn -soi eh Jeda mochn wia will Lg Pg
< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 21.6.2014 17:11:51 >