Preisentwicklung chopper

Ich möchte mir eine suzuki intruder 1400 kaufen
Bj 96 mit 50000 km
Wieviel darf die Maschine kosten?
Ist dezent umgebaut aber nicht übertrieben!
Was würdet ihr ca dafür zahlen?

Naja ich meine was eine 1400 Intruder ca gehandelt wird?
3000 Euro oder 6000 oder 10000
Wo bewege ich mich da Preislich?

ui ui,das ist ein sehr gefragtes modell,leicht umgebaut schlägt sich im verkaufspreis satt zubuche.
Bj 96 das ist das gefragteste modell überhaupt nur das bj alleine macht ca 3000.- im vergleich zu einer zb bj 97
mit 50000 km da siehst du wie zuverlässig die trude ist und gerade erst eingefahren.
ein tolles motorrad,da sieht eine harly dagegen blass aus.
kaufpreis schwierig aber ungeschauter würde ich mal schreiben € 12000.- nach oben hin offen.
hoffe gehelft zuhaben und falls du sie nicht nimmst i stehe bereit deinen preis zuüberbieten.

foign…denk…grübel…überleg…
i hab koa problem mit da prostdadda…
i denkat ma holt,der olte monn hat koane freind :grin:
:grin: :grin: :grin:
mfg silli,gut erzogener tiroler bauern bua

frog is deppat, kana siagt de mühle und kennt den zustand und leider diktiert der markt den preis, du kaust jetzt sogn sie is mas wert oda a net,
weu an preis wirds jo woi honm. wie hoch is der?
cu
heli

mit Windows 12 auf olle Geräte kaunst den Link mit da Maus vum DVD-Kastl umeziagn aufs Forum. :smiling_face:

Und de Strof wegn Urheberrechtsvaletzung wird automatisch vun Dein Konto ohbucht und aun de Rechtevawerta ibawiesn … :rage:

… haums mia eh olle gwußt, daß des ka guates End nehman wird, mit dem Fredl, ha?

Im Tratschalforum ois erschtn Beitrog a deppate Frog stölln ohne Muh und Mäh sogn … :hushed:

Grod da Silli mocht ma a bissi Surgn. Bei den seina - so seriös klingandn - Auntwurt bin I anfoch ned sicha ob er eahm eh a Vaorscht oda ob a des ernst mant … :eyes:

Du hast es erfasst, der normale Bürger hatte noch nie wirklich Rechte. :cold_face:

Egal ob Medikamente, Griechenlandrettung, Banken oder ein Theaterstück, es funktioniert immer nach demselben Muster.

SirGalahad, du musst eine private Kirche eröffnen, es gibt nebst Menschen-, Waffen- und Drogenhandel kaum ein lukrativeres Geschäft. :grin:

der ernst is nit so mei soch auf ana eselsstärken,oba freid mi das der meinung bist i könnt was seriöses schreiben :grin:
:grin: :grin:
a griasserl,silli,de sicha koan tschoppa kaffen werd

Und ausnauhmsweise is sogar der Bürger sölwa draun Schuid!
WER lässt sie machen…chch

WER bittääää soidat DE Besetzung schlogn???

Geht ned! :smiling_face:

Wer darin hat den grössten Sündenfall der letzten 10 Jahre zu Verantworten?

Dass die EZB im grossen Stil Staatsanleihen von u.a. Griechenland gekauft hat? :eyes: :rage:
Man hat die Verluste verstaatlicht… :sob:

Und wie war die Schwester fg

…so laung sich da Bürga… oisa des Volk, oisa der EIGENTLICHE Stoot, des olles g’foin losst, werdn de Typn mochn wos se wolln!!!

Wenn ma a Oarsch is, a valogane Drecksau und Diab… owa an oda bessa, jede Menge Leitln find, de sich terrorisiern lossn und noch meina Pfeifn taunzn obwoi i eigentlich des absolute Lulu bin, warad i doch schen deppat des ned auszunutzn… und GENAU DES tuans… olle mitanaund, sch… Egal ob aus Politik oda Wirtschoft.

Waunn sich des Hunderttausende g’foin lossn, stott earna endlich ane aufs Maul z’schnoizn, daunn g’hert’s earna, oda ned?!?!?!?

http://wayne.interessierts.de/wayne.png

döss is bei de zwutschgerln de wo mit waren nit so schwar :grin:
de ausnahmen sein eh lei de gerryvawandschaft,weil el neffe war a koa zarterl :wink:
oba irgendwie hattets eich ja denken kennen das in londegg nit so an hauffen spinner mit aner suzuki jacken umma laffen.
lg silli

Des is da Hardos, kaunnst net lesen ??
[align=left] [/align]

Wer bist du ???

Bursch …

Brauch ich nicht nachschaun …