Hmm- - 12.2.2013 1:08:30
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: vienna_wolfe klingt guat - i hob früher immer in Ausralien übawintert, oba des is leida a scho wieda vü z'long her. Leida muass des Benzingöd irgendwie vadient wern... In Asien bin i no nia Moped gfohrn, werd ich aber demnächst nachholn, für 2015 steht Ulan-Bator ganz weit oben am Plan, wobei des halt no sehr weit weg is und i meistens net amoi sagen kann, was i nächste Wochn mach. Heuer mag i im Juni nach Albanien/Griechenland und im September die LGKS, beides ziemlich fix. Aber da i auch bei uns daham vü foahr - vielleicht trifft ma si jo amal für a Runderl... So long, da Wolf Jo Ulan Bator woar i a no ned ..aba in Indien Richtung Chinesische Grenze da woit ma a no nüba oba ging leida Damois ned-, mit ana Ural woar eh klar Viel Anderes gibts da ned . ...Trotzdem Brav hods Durchghalten ..Nur Motorrad fahren möcht i des gar Nicht nennen, sondern eha Wandern , bzw Kriechen ...is aba a scho Guat 20 Joahr her trotzdem unvergessen. in den Letzteren Jahren war ich eher in Thailand Mitte bis Süden dann Malaysia -Singapure. und Retur-dort habens Inzwischen Wirklich Gute Strassn -Zumindest in den Touristisch erschlossenen Gebieten is klar da Fliest Viel Geld rein...und wenns zu Oarg WÄRE kommt keiner mehr -eh scho wissn ...für a Rundal treffn is sicha a Guate Idee..Vielleicht host ja Lust bei da Gerry Runde mittzumfoahrn?...mehr dazu hier im Forum unter Veranstaltungen 1000ps Tour 2013 ... Bis Dahin Weiterhin Gute Fahrt wünscht Pg
Anlagen (1)