Pilliiieeee

RACHE

Nochdem das Du mi erinnert host das I a Johr ölter worn bin,

OLLES GUATE VÜHH GLICK UND GSUNDHEIT ZUM GEBURTSTOG Du Hirschkotz :wink:

Gruß Jürgen

Wem sollen wir jetzt gratulieren? Dem Pilli weil er ein Jahr älter geworden ist oder dem Forum, weil wir ihn ein weiteres Jahr ausgehalten haben? :eyes: :grin: :sunglasses:

Fragen über Fragen… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Aber trotz allem: Alles Gute zum Geburtstag! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

I hob Di so extra vorgmerkt! :wink: :grin:

Ertrogn,… Di,… imma,… Du Koryphäe der Sinn- und Ernsthoftigkeit! :grin: :grin: :grin:

…wia ma sowas a hoibs Jahrhundert ausholten kann :grin:

Alles Gute !!! :grin:

Ich überweise nur Glückwünsche (dafür aber die besten :smiling_face:), geiziger Schwabe. :face_with_diagonal_mouth:
:wink: :grin: :sunglasses:

Trotzdem a Koffa :eyes:.

:wink:

Alles Gute zum Geburtstag!

…aufrichtige Anteilnahme! Oder wia man da sagt! :wink:

HU

… der schaut doch eh scho aus wie 261 … :wink: … unblaublich :grin:
[size=200]

Alles Gute du alter Haudegen - bleib wiest bist (nutz jo eh nix änderst di eh ned mehr) :wink: :grin:
[/size]
Gsund bleib PillGrant und da nächste Kaffee geht auf den jungen Gerry :wink:

Ciao

bist ma a joahr nähagruckt.

oba einholn werst mi nit! :grin:

olls guate ausm untagongenen südn.

der Pilgram1-elmayr-schäfer, hüter der korrekten Grußformel und Wächter des respektvollen Einstands feiert Geburtstag!
na dann will ich mich 'mal anschließen:
herrzlichen Glückwunsch!
tja, und da offensichtlich bald ein runder Geburtstag naht, könntest dir ja mal mehr, als a achterl gönnen.
is wie beim wein: unter aner butölln sollt ma net bleiben!
scho gor net am Geburtstag!
lg
martin

… sama des net olle, der ane is a großer da aundare a klanara :grin: :grin: :grin:

den pilli alles gute zum geburtstag.kommst auf a achterl vorbei. aber nur schauen. oder trinken.

Kruzisnääsn :grin:…Jezn hob i ma eh scho Gedenkt daß mi koana dawischt :grin:…und dann a no Ausgerechnet Du …Der :eyes:…Na jo sag mas amoi so-Etwas Schweigsamma ois De aundan is :grin:…Oba Mocht Nix Daunkdaschen!! :smiling_face:

Wia de Aundan mi fost a Hoibs Jarhundat ertragen haben und imma no ertragen- Will Allerdings ein Ewig Rätsel bleibn mir

Daunkscheen :smiling_face:…Aushoitn? :eyes:…ah so-jo :grin:…da Muascht scho Kern Gsund seyn :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

Nix da Rochusle :grin:…tu Du erscht amal de Übliche Obulus übaweise :smiling_face:, bevorschd Dumm Schwätze dusd :grin:…weil sonst ged da jo glei gar Nix , mit Irgendwelche These aufstelle…weischt Bescheid -Gell :grin: :grin: :grin:

Trotzdem Merci für Die Nettn wünsch :wink: :smiling_face:

Sali Pg

in Leda oda doch Liaba in Kratzamsakki Lila-Blassgrau-Grün Plaste -Elaste ? :eyes: :grin: :grin: :grin:

sogst halt Bescheid :wink: waunsd Genauares drüba weist Du Oida Bsuff :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Seit Herzlichst Bedankt Edler Ritter, für Die Guten Wort, Die Euch da entsprungen :smiling_face:…gebe mein Bestes auch in zukunft das Forums Ekel Nummero Uno zu seyn :smiling_face: :grin:…Immer wieder Interesannt und Freudig zu Lesen meinerseyts . Eure Gute Geschichtskentniss…

Gehabt Euch wohl :grin:
Bis Baldigst in Diesem Theatro :wink:

Salute Pg

Danke schön Hr Centauro :smiling_face: :grin:

Lg Pg

… ist also so eine Art Garfunkel ? Wusst ich njet :wink: