Hihi - 29.12.2011 21:14:31
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: centauro mit den Piefkenesischen Hohenzollern gebandelt, statt sich dem Hause Österreich anzuschliessen. Eigenartig nicht wahr. Aber frag einen Bayern, mit wem er mehr gemein hat, mit uns oder einem Preuß? Und wenn du sie dann fragst warum gegen Österreich und für die Peussen, weiss keiner eine Antwort.  und wennsd dann schaust auf De Stellungslistn von Königsgrätz, wirst Gaunz wenig Baiern findn , Des hod ofach auch seynen Ursprung in da Tatsache das Baiern seit je her, Allanich scho zweng da Mentalität,Kultur und Lebensart sehr den Österreichern und auch umgekehrt verbunden waren und auch immer noch sind. Einfaches Beispiel i wohn scho Einige Jahre da, und das sehr gerne, Einen Bairischn Wohnsitz gibts für mi scho lang nimma. Trotzdem und des is Bemerkenswert, dauats ned lang, und es gibt an Streit,(sicha ned mit De Österreicha) sondern wann halt Irgendana amoi wida den Feistn Preissn aussihängt. Mei Liaba da kannt i da Gschichtln vazöhln, oba na Liaba ned Weihnachtsfriedn usw. woast eh Trotzdem halt i als Exil Baia imma no zu Unsam König Ludwig II, Allanich schon wegen Seynem Wirklichen Kunstsinn,Seyner Intelligenz, und auch wegen Seyner Pazifistischen haltung Generel. Wie sagte Er einst so schön: Ein Ewig Rätsel will ich bleiben mir Lg Pg