Pensionistndaumpfa!

Sodalä…

Dear Duds und Dudinnan!!

Da DB-Killa kriagt a „City-Touring-Bike“ (JAWOHL BIKE!!! weil US-Modöll!) zum in de Hockn foahrn, einkaufn, bodn gehn… g’schenkt!!!
Najo fost… i hob mein Hawara vor Joahren bei 8 Mopperln mit da Schoin g’hoifn, er woit ma imma a Göld gebn, i hob owa kan’s g’numman… jetzt vererbt a ma sei PC-800!!!

Haha… a Daumpfa das’d die aunscheißt, OWA i hob de Gurkn a schon mit 170’g durch des Helenentoi g’stanzt… ma braucht hoid a „bissal“ Plotz!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

I g’frei mi schon, auf Wechslkennzeichen mit da „Bucktn“ wird in Zukunft de „Dicke“ in „Bladn“ in de Hockn bringan!!!

An Koffaraum wia a Auto!!! (des is iwahaupt des GEILSTE, nie mehr Hölm und Janka umanaundzahn!!!)

[image]http://s7.directupload.net/images/140102/aq93hqj5.jpg[/image]

Und sunst a Daumpfa hoid, Boardcase hod’s a noch dazua, so schaut des daunn ungefähr aus!

[image]http://s7.directupload.net/images/140102/zygnhgj3.jpg[/image]

Jo warum a ned …Honda woar Nie a schlechte Wahl , zumindast für mi :wink:…Trotzdem auch bei mir gibts Morgen wos Neichs(Zumindasd Die Bestellung) …sofern is daleb :grin:…Allerdings schaut des a Bissal aundasd aus :eyes: ,
und ned Unbedingt ois Pensionistn Daumpfa zu empfehln :sunglasses:…Wünsch da Trotzdem Viel Spass damit Herr Killa , mitm Hondale :wink:

Wieda so a Sumodings??!!

Do hod ma de Jetzige vüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüh bessa g’foin! :cry: :cry: :cry: :cry:

Owa mei… DIR muaß se g’foin… mi dazaht de ane ned und de aundare a ned… :wink: :grin: :grin:

Gedacht . Dich dadad De Ane und Die Neiche no mehr dazahn -a waunsd no 20 Kilos mehr aufd Wog schmeißn tätst :grin:…owa des sind halt Gschichtln wosd ned wissn kaunst , Zwecks keinem Persönlichen Test Deinaseits …Aba Wer weis evtl ergibt sich ja mol so a Möglichkeit . Und waun ned ists a Wurscht :wink: :grin:…i für mi woas eben aus Genug Vergleichsmöglichkeiten von Früha wo i a no Größares gfoahrn bin wos De Klanen Scheißa Könnan oda auch ned , Vorausgesetzt es saind 2 Takta , und ned Lahmoarsch 4 T Achtaln .

Lg Pg

…wia g’sogt… de Leistung von da Dickn wird’s wohl wirklich z’saumbringan (haße 58 PS) trotzdem san de schmoipicktn Sumohupfa NIX fiar mi!

De Dicke muaß i schon be MAX. 4.000 Schoitn…Muahhaaaaaaaaaaaa

na, doch so Viel ? hobns da amol a Experiment mit aum Schiffs Diesl gwagt :eyes:De Honda Indiana :sunglasses: :grin:

Lg Pg

…obwoi… 3500-3700 warad g’scheita, weul bei 4000 kummt schau da Koibn aussa und frogt die ob’st deppat bist!!! :grin: :grin:

… es frogt der sich oba a bloss wann er di ned vorher scho amoi gsegn hod … soichane Dampfer sant agiler ois ihr denkts … wanns in Bewegung san … woar bei meiner 1150 RT aso und wird bei deiner aa ned onders sei … :smiling_face: :grin: :wink:

Jo und wo soi des Bitte Seyn? auf da Drei Spurign Grodn A 9 na,kurz vor Nirnberch - oda glei Irgaundwo auf am Intastät Heiwäy :sunglasses: Du Pfeifffn :grin:

…mir gfoits :grin:
Besonders das UFO hinten drauf gibt dem Ganzen einen futuristischen Touch :sunglasses: :grin:

Seawas,dei Posting gfoit ma echt ;o)))))
I bin 42ig und übealeg ma a sowos ähnlichs!

greetz Mike

:grin: :grin: :grin:
do gib i da recht,des is a mowed für an 16 jährigen, :grin: is ehm aber woll zuteier :cry:
lg

Gaunz ehrlich… von Vuarn geht’s ja noch… owa von hintn… der blade Antnoarsch… is für mich des Hässlichste ever, ober a) g’schenkt UND b) SUPERBEQUEM in da Stodt!!!
Zwoar a bissi z’blad zum Zwischendurchschwindeln, owa dafiar STRESSFREI in OLLE BELAUNGE… a Daumpfa hoid, owa genau DES wos i für de Stodt wolln hob… de klane Sumo von KTM is mir erstens ZU klan, oda i hob z’launge Haxn… und kost neich a an 5’a, de wäre mei erste Woih g’wesen!

De kost NIX foahrt sich ned schlecht und ma sitzt drauf wia in an Sofa, des is fiar mi neben dem Kofferraum des Wichtigste, auf de Scheenheit wird bei so wos pfiffen!
Ajo und brauchen tuat se a ned vüüü! :smiling_face:

Najooo… i hob des jo auf WECHSELKENNZEICHEN!!!

Des wird mei Einkaufsoarbeitsstodtnutte wo i an Kofferraum dabei hob wo i glei ois eineschmeißn kaunn usw. ein NUTZTIER sozusagen…

OWA, sie wird, waunn’s ned hinich wird, SICHERLICH des sein, des i aum längsten foahrn werd… weul auf de dakraxl i’s a noch auffe wo i von da Buckn schon laung owefoi!!! :wink: :grin: :grin:

Erschtens dieses und zweitens, i mog diese Tankbuderantn-Gurkn ned wo i wia de Bubis mit de Eia aum Tank pickn muaß damit ma des uarndlich bewegen kaunn… oisa i KAUNN DES NED, i wüll des a goar NED KENNAN!

Is weder optisch, noch foahrtechnisch des Meine, muaß owa a ned sein, fiar de Pilitant a Geschoß, der kaunn mit so wos a foahrn i NED!

do nitta,des teil schaut zwar richtig hässlich aus,oba ob des a jeda herderbrennt bezweifle ich.

lg

…sicherlich NED!

Owa, i bin des jo schon g’foahrn, mit an sch… Rafn drauf und hob a Gas gegeben… OWA, beim Iwahoin is des Teil EXTREM miad, najo woher nehmen mit 58 PS???
UND in de Kurvn host a Obnteia wia zu unsera Jugend, weul des pendelt durch de Kurvn wia a Hutschpferd, daher auch der Platzbedarf, oisa bei zügiger Foahrweise foahrst auf da Mittellinie aun und kummst aun da Begerenzungslinie ausse… wockelnd wia da Stoner bei 230’g, owa schon bei 100… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Des is owa a NIX zum Hebrennen, des is a Stodtmopperl… vielleicht a amoi a Reisegurkn fiarn Urlaub, zwengs da Bequemlichkeit warads! :smiling_face:

i mog des sumo fahren schon,aber is eh nimma drinn,deshalb a de ochta.
s problem bei am 1 zylinda sumole,is holt das sie de pass heizerei nit lange derpacken,und a 2 zylinda sumo is für mich a nggates moperl und koa sumo.
im kreise meiner bekannten,waren de sumos recht beliebt,jetzt hot koana mehr an 1 zylinda…kommentar dazua brauchts koan…
dei neiche hando,is a designe wunda,ma muass sich wundan das des wer kafft :grin: :grin:
unterschätzen würd ichs aber nicht,a bekonnta hot a 650ga deville gehabt,oda so hot de woll geheissen,
do hoben übers kühtai,einige recht grosse augen bekommen…
griasserl

…i hob do a schon Leit erlebt… de kennan soichane Foahrzeig gaunz flott bewegen, sollt man ned glaubn!!

Des is owa a NIX zum Hebrennen, des is a Stodtmopperl… vielleicht a amoi a Reisegurkn fiarn Urlaub, zwengs da Bequemlichkeit warads!

des wird die Mopperl wost daunn mitn Gerry El Neffe Peda und mir auf a Mariazellerrunderl gehst