Parkgarage

Hab in der Suche nicht wirklich was gefunden, deshalb ein neuer Fred…

Da ich neu bin im Motorrad Business wollt ich mal fragen, wie ihr das in Parkgaragen macht (zB Donauzentrum…).
Fahrt ihr am Schranken vorbei, oder löst ihr ein Ticket?
Mir is es noch nicht aufgefallen, aber gibt es eigene Motorradstellplätze, oder parkt ihr auf einem normalen Autoplatz?

lg, Ada

wir motorradfahrer fahren am schranken vorbei,
wozu sollte mann oder frau bezahlen wenn es günstiger geht.
einige meiner freunde stellen ihr motorrad den ganzen winter in die örtliche tiefgarrage.
:sunglasses: die jungs,es gibt dort sogar eine eigene schrauberecke nur für motorräder.
lg silli

DZ… Schranke umfahren, ist frei!

Sonst… hmmm kann man leider nicht allgemein beantworten… bei manchen ist es ausgeschildert, im SMZ-Ost z.B. darf man nicht einmal reinfahren… :rage:

T-Edit meinte noch…

Bei PRIVATGARAGEN, ist das natürlich hinfällig!!!
Nur Mieter/Parkplatzmieter haben da Zufahrt, ist aber meist sowieso mit einem Tor geregelt!

im SMZ Ost darf man mit einem Motorrad garnicht in die Garage reinfahren??

Hängt a riesn Taferl über der Einfoahrt… warum??? K.A. vielleicht is da Verauntwortliche a Mowedhossa!?
I woar jedenfois gaunz schen aungfressn, weul i sogoar mitn Mowed aum Oar… da Wölt parkn hob diarfn und daunn noch aun Marathon hinlegn hob diarfn weu de Statiaun, wo i hinmiaßn hob, aum aundan End liegt… :rage: :rage: :rage: :rage: :sob:

Vllt weil es Zeitgenossen gibt, die sich nicht Db-Killer nennen und auch keine Dbs killen, weils des Pfeifferl nur eingsteckt ham … 

… unlogisch is, nochdem si des SMZ-Ost jo am Oarsch da Wölt befindt … :sunglasses:

Jo… des kannt sein, obwoi des is eigentlich so weit vom Eingaung und dene Kraunkn… das wuarscht warad, schließlich is da Heli-Laundeplotz obndrauf…

Najooo… owa es wird wohl soichane Nudln gebn, de bei an Schpitoi ano an Wiawä mochn miassn… owa der warad bei ana lautstoarkn Vorbeifoahrt, wohl eher zu hearn! :eyes:

…Sackerl… scheinboar is Tuin ned nur aum Oar… da Wölt, sondan driwa aussää… wal du schon soooooo laung nimma in da Donaustodt woarst, das’s ned wast, das des Kaff schon so g’wochsn is, daß schau fost zum Stodtzentrum zöhlt… :eyes: :wink: :grin: :grin: :grin:

da Definition. Fia eich Stodtfräck is da Orsch da Wölt durt wo kane Leit und Heisa san. Fia an Mostochtla wia mi is da Orsch da Wölt durt wo de Konzentration da Orschlecha pro km² am greßtn is, und do kummt aun Wean und Umgebung woi nix und niemand heraun … :smiling_face: :grin: :grin:

Außadem san ma olle Urtschoftn mit mehr ois 150EW vuikumman Suspekt. :sob:

… passiern waun I bei de Wöllnplochara in Zwentndurf in de Donau foi, und tot bei eich vurbeitreib … :grin:

…waunn i nix vasteh… owa DES vasteh i, mir geht’s a so! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

…na jo… fias Smoz is des ölfä, wall des is z’weit weg vaun da Daunau…
Na, na, waunn schaun daunn schaun… aum Dasaufn, mit äääxtriiim Hülfeschreiing, damit de Wearna a Show hobn, a Woldachtla tritt mit an Bums ob, ned leisa dahintreibend, heast! :wink: :grin:

ochtla! I bin a MOSTOCHTLA zum Kuckuck!!! :smiling_face: :grin: :grin:

… WUARSCHT!!!

a OCHTLA hoid… Hoiz oda Tschächan… wos solls… jetzt wast wia sich de oarmen Auslända fühln, de werdn a olle iwa an Kampl g’schert… :grin: :grin: :grin: :grin:

… leicht in Pili und in Rochus? :smiling_face: :grin: :grin:

AUNLULUUUUUUUUuuuuuuuuu!!!

Im Smoz könntest locker vorbeifahrn… owa des Schüdl is (fost) ned zum iwasegn… chch

iwasesehhhhwaunninurdagegenrednkaunnsoooooorrrrryyyy

I schau hiaza zum Olponatorischen Konzil und hau ma a Hülsn mit earm eine… Prost!

hmm…denk,
a so ana …aha…
ja ja ,der psychadelische sound oda so schreibt ma des :grin: :grin: :grin:
lg

mal die liebe gekünntigt,wia de wall ausekemmen ist,
de volle komerzscheisse,na guat mittlerweile is de a kult,
ob a wia i überrissen hab das de mädels bei gewisse pasagen abgehn wie schmitz katze,hab i des mitm komerz vagessen.
i bin ja eher der led zeppelin fan :sunglasses:
döss isch beste band was planet erde je bewohnt hat.
lg silli