Ollas is für de Katz,,,

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Ollas is für de Katz,,, Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Ollas is für de Katz,,, - 16.4.2012 22:37:08   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
do herinnan...oba Trotzdem imma no Bessa ois wo andast...

und Pfiagott


Steinigungstermine : Ausnahmslos von 9-16 Uhr vorzunehmen und ned am Wochenend...

Anfragen Diesbezüglich außerhalb Der Geschäftszeiten können Leider Nicht Berücksichtigte werden



Na na koa Gruß weil des is jetzt Mode ohne




Anlagen (1)

_____________________________











Post #: 1
und was - 16.4.2012 22:50:44   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
wird des wann's fertig is.

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 2
Jo - 16.4.2012 23:11:59   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

wird des wann's fertig is.


Des woas i a need so Genau ..vieleicht host ja lust mir des zum sogn, immerhin bist Ana Der hier ned unta Die Trottl Rolle fällt...
und für mi hast des scho wos ..
Oiso Alles Guate , und gfreit mi dasd a a Honda Freund bist mehr brauch i need , und muaß i a need hobn bei dem Nassaua Gsocks wos sich sonst no do herinnan rumtreibt und aus...ja und jetz schraub i mi wida zruck weyl sunst wr i lästig und des muaß ned sein.

Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 3
Honda - 16.4.2012 23:59:13   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
Des war des Stichwort, du warst a Honda streicheln. des fallt unter sehr wichtig.*loooooool*

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 4
Jo - 17.4.2012 0:38:17   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
[

Ollas is für de Katz,,,

< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 17.4.2012 7:35:09 >


_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 5
.... - 17.4.2012 0:47:30   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline


....jojoOllas is für de Katz,,,


< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 17.4.2012 7:36:16 >


_____________________________












(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Post #: 6
Und - 17.4.2012 1:01:08   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline


< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 17.4.2012 7:36:48 >


_____________________________












(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Post #: 7
oiso - 17.4.2012 1:22:27   
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline
quote:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_jNEeh-erV0

da wurat i a depressiv.
findast nix besseres auf deim rechner ??
lg silli,imma grüsst er ,göö

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 8
schene musik - 17.4.2012 3:58:47   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
quote:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_jNEeh-erV0


herscht kriag is oft besser als nicht krieg, leider...

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 9
na na ... - 17.4.2012 6:22:55   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline

quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

wird des wann's fertig is.



Des wird nix, des wor wos ... a Flascherl Blauer Portogiesa 2008er aus Rust !!! Den mog a besonders.

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf BonnyandClyde)
Private Nachricht senden Post #: 10
guten tag - 17.4.2012 8:44:20   
kps_Reinivandu


Beiträge: 648
Mitglied seit: 5.4.2011
Status: offline
An Wunderschönen!


http://m.youtube.com/watch?v=t9S964Cn6T8

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 11
pilli... - 17.4.2012 9:22:51   
Grazer


Beiträge: 1962
Mitglied seit: 30.7.2007
Wohnort: Bregenz
Status: offline
hot da scho wer gsogt, am auspuff zuzln bringt erst wos, waunn's moped rennt!!! je schnölla, desto mehr!!!

oda du nimmst ans mit hubraum...

_____________________________

nur wal i oid bin, bin i net gschaida wurn!!! söbst waunn ma noch 12 stund die ennie is hirn zaumgschüttlt hot, kummt a nix gscheits aussa!!!

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 12
und.... - 17.4.2012 9:51:20   
erwinhs


Beiträge: 1382
Mitglied seit: 6.7.2010
Status: offline
...hast heute a bissal Kopfweh?
Nimm ein paar Aspirin, ist das beste gegen den "Kater"

_____________________________

....treibt die Kühe nach Süden (John Wayne)


(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 13
ah - 17.4.2012 13:05:48   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
was is mit du, kenn mi bohnemelone aus.

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 14
Uuuuaghhh - 17.4.2012 13:12:25   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: erwinhs

...hast heute a bissal Kopfweh?
Nimm ein paar Aspirin, ist das beste gegen den "Kater"



Melde Gehorsamst daß Jaaa...Dass Andere Leida Nein -weyls Nix bringt bei dem Wossrign Drum wos i aum Hois drobn hob


Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf erwinhs)
Post #: 15
Nana... - 17.4.2012 13:18:07   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

was is mit du, kenn mi bohnemelone aus.


ois in urdnung..woar ofach a Bissal Grantig , und Die Schmerzen in da Schuita , komman und gehn ah wias woin, daun is ma ebn a Bissal gereitzt,,Na jo is eh schon Bessa gworn.
Es nexte mal vakneif i ma den Bleedsinn, mit der schreiberei, fürcht mi jo schon selbst vor mir

Und Na -Gsuffn hob i Nix ghobt...Diesmal zumindast Nit


Scheenan Tog no und Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 16
blauer Portugieser - 17.4.2012 13:23:30   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
aus Rust? Is des a Gastarbeiter?

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 17
nau? - 17.4.2012 13:27:08   
ramirez66


Beiträge: 1864
Mitglied seit: 22.1.2005
Wohnort: Wien
Status: offline
wos san des für unmutsbekundungen? was hat di denn ergrantelt?
leicht, dass i am sonntag koa zeit ghabt hab?
i hätt dir ja a antwort gschrieben, aber der herr hat ja solchige gsperrt...

und was is mit der schulter? auskegelt beim wi...?

_____________________________

built for comfort - not for speed

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 18
Hahahihii - 17.4.2012 13:28:17   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

blauer Portugieser aus Rust? Is des a Gastarbeiter?



Suubbbaaaaa.!!!!








Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 19
Jööö da Hirschiii... - 17.4.2012 13:34:04   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: ramirez66

wos san des für unmutsbekundungen? was hat di denn ergrantelt?
leicht, dass i am sonntag koa zeit ghabt hab?

Nana. passt scho Die Richtige Adress schick i da glei



i hätt dir ja a antwort gschrieben, aber der herr hat ja solchige gsperrt...

und was is mit der schulter? auskegelt beim wi...?

Na ebn ned weil Genau des geht scho seit Wochn nimma , was moanst warum i scho so a Dickn hois hob



Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf ramirez66)
Post #: 20
ka prob - 17.4.2012 13:45:43   
ramirez66


Beiträge: 1864
Mitglied seit: 22.1.2005
Wohnort: Wien
Status: offline
i hob ma sogn lossen, des losst si mit an herkömmlichen haushaltsstaubsauger a erledigen...

_____________________________

built for comfort - not for speed

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 21
wie jetzt - 17.4.2012 13:48:04   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
stimmts, sag an, i dazöh eh nix falls a illegaler is.

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 22
Jo-Nun - 17.4.2012 17:54:27   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

stimmts, sag an, i dazöh eh nix falls a illegaler is.



zu Risiken oder Nebenwirkungen Herr Ernst, frogns Bittäää, aun Herr Gerri
weyl Der scheint sich jo in Diesem etwas Spezielleren Foi Bestens auszukennan

Es grüßt Pg


_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 23
Da Pilli is sicher ana .... - 17.4.2012 17:58:57   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
.... da Portogisa .... a

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf BonnyandClyde)
Private Nachricht senden Post #: 24
Geh - 17.4.2012 18:09:58   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

Da Pilli is sicher ana ....

.... da Portogisa .... a



Heast ...Du Oide Petzn


Lg Pg

_____________________________












(in Bezug auf Gerry1702)
Post #: 25
was sagst - 17.4.2012 18:24:04   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
i unterhalt mi da mit ana Weinflaschen ana gastarbeitenden? Eh jetzt schnalln is der hat an Ghostwrighter der alte Schriftsteller, drum a immer dese präzisen knackigen Aussagen

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 26
Jo-Oba - 17.4.2012 18:54:11   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

i unterhalt mi da mit ana Weinflaschen ana gastarbeitenden? Eh jetzt schnalln is der hat an Ghostwrighter der alte Schriftsteller, drum a immer dese präzisen knackigen Aussagen



mit Ana Illegalen Gastarbeitenden ..Nur da Ordnung hoiba weyl sovül Zeit soitat daun doch no trotz dem Kaschpi Forum do - vurhanden seyn Gell


Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 27
ah jo - 17.4.2012 19:00:30   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
gute Idee den werd i befragen, de wird mi aufklären, na ned so. Ewig falsch denken, hab i scho gern.

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 28
Hans Meiser ... - 17.4.2012 19:14:14   
Alteisen


Beiträge: 9995
Mitglied seit: 17.6.2005
Wohnort: Simmering
Status: offline

quote:

ORIGINAL: ramirez66

i hob ma sogn lossen, des losst si mit an herkömmlichen haushaltsstaubsauger a erledigen...




Hot net amoi a "Notruf-Folge" genau so augfaungt?

_____________________________

Toleranz heißt die Intoleranz nicht zu tolerieren. (Sir Karl Popper)

Es stinkt der See, die Luft ist rein.
Der Hatsche muss ersoffen sein.

(in Bezug auf ramirez66)
Private Nachricht senden Post #: 29
geh - 17.4.2012 19:14:14   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
Schickst ma bitte a Büdl, i überleg ma scho de längste Zeit ob i a Biachl schreiben sollt.

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Ollas is für de Katz,,, Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung