Ois Guade zum Geburtstog

Schöner kann man Glückwünsche nicht ausdrücken:

Hans Söllner- Ois Guade - YouTube :wink:

Ois Guade zum Geburstog Pilli … i hoff dast recht laung lebst !!!

lg und tua scheh feiern !!!

Onki :grin:…Jo Herzlichen Dank für Die Netten wünsche :smiling_face:…zum Thema Lebn :eyes: , do werd i amol schaun wos ma da so mochn kaun :grin:
Allerdings hod da Es Schicksal imma es Letzte Wort mitzuredn :wink:

Ansonstn gfrei i mi scho auf De Eine oder Andere Ausfahrt im Neichn Jahr …und woast eh :eyes: , Diesmal eha auf mich daselbst bezogen:


Die Kritik an Anderen hat noch Keinem die eigene Leistung erspart.

Natürelamente a von mir ois Guate aun den wüdesten 125’ga/Achtal-Treiba von do bis gaunz irgendwo!

JETZT, wos’d endlich de „20’ig“ überschritten host wird sichalich olles bessa!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Feia a bissl, owa ned z’füh, wast ehh wos i man!

G’frei mi a schon auf de näxte Saison, werdn ma sichalich wieda a poaar scheene Tourn drahn!

Da schliesse ich mich doch gerne an.
Alles Gute zum Geburtstag!
:smiling_face:

Sauf nicht zuviel, gell…! :face_with_diagonal_mouth:
:wink: :grin:

HAPPY BIRTHDAY

…sogar ein um…

Ois Guade!

zu wünschen!

HU

olles gute zum wiegenfeste,
da wünsch ich dir das beste.
scheenes griasserl und los krochen

… ois Guate, vüh Glick und Gsundheit auch von mir und Nebmgeräusch (na, i man net die Kupplung von da Duc :cold_face: :wink: ) zum Geburtstog!

Meyster Pilgram, die besten Wünsche zum Jubeltag!Denke er immer daran:Er ist nicht alt…er wird nur alt gemacht! :cry: :cry:
in diesem Sinne…lasse er es krachen!:D) :D)
>Drehzahl<

… die Tage wern ned mehra … draum miass ma jede freie Minutn guad vaplanen und wie könnt ma des schöner tuan ois auf de Mopettn :wink:
I gfrei mi auch auf die 2014er.

An Alle :wink: :smiling_face:

…Räuspa :sunglasses:
Ganz Valegn ich da bin :worried: , und Hoch erfreut üwa Die Vielen Netten Wünsche von EUCH :smiling_face: …hob ich mir Deshalb Vorgenommen , nimma Gaunz so Garstig zu meinen Lieben Mitmenschen zu seyn :dizzy_face: :smiling_face: :smiling_face:…Na-na bin ned Bsuffn :sunglasses:…weyl i sölba no ned so Genau weis ab waun des #Vorgenommen# auch Tatsächlich umgesetzt wird :eyes:

alles gute zu deinem Geburtstag
und bleib uns no laung erhoitn Meyster

Jo :sunglasses: -Daunkscheen Misheu Elevatore :smiling_face: -weyl DAß :eyes:… steht Allahdings zur Befürchtung :dizzy_face: :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Cirio Pg

Maaahhh!!! :grin: Imma Die Süße Dita :eyes:…sölbst an seym Purzltog wirda Gequält :cry: , Oarma Pilli -Alta Maunn :grin: …woa doch weis, dossa Genau Die :eyes:… im Momentan Nicht als Geschenk Bekommen kann :worried:

…wennst nmmer garstig bist, follt doch auch die konstruktive Kritik weg!
belib’ bei Deinen Eisen und alles Gute zum Geburtstag! :smiling_face:
lg
martin