Offener thread an alle BikerInnen

Der heurige Winter ist in der „Sperrliste“ und seine Kapriolen werden gesperrt.
Winter einsperren und keine Beiträge anzeigen.
 Wenn er noch ein gewisses Maß an Restintelligenz aufweist, dann haut er sich schleunigst über die Häuser.

San da 'leicht die Flügerl obgfruan gestern ;-?

Hättst wos gsogt, I hätt’ da an Windschottn gmocht mit der Innova, die hat a bombige Verkleidung.

…Oaschkretzn! :grin:
 
HU

 … wiederholst und steigerst Dich zugleich … :wink:

mit dem kindamoped??? i moch eich olle zwa an windschottn daß ihr zwa ochta fohnr kennst drinnan!!! :grin: :grin: :grin:

Du verstehst des ned, aber wennst zu meim MädchenMotorrad no amol Kindamowed sagst, derzählt Dir des MädchenMotorrad was …

 
Dei verhungerte Gurkn wirft a ned amoi im Sommer an Windschottn :smiling_face: :smiling_face:

zag i da mit dem mädchenmoped vo meina frau, daß dei mädchenmoped doch nua a kindamoped is… ätsch!!! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

 
Werns ned frech. ‚Innova‘? Is des a Tiroler Maschin, die du ausm Inn ausseg’fischt host? Wohrscheinlich dem Berghaberer silli sei Hutschpferd  :grin: :grin:

 
oda bist scho amoi im windschottn von an 12m-wohnmobü g’fohrn??? weu weniga windschottn hot mei kistn a nimma… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

owa hinta Gerry, Börny & ElNeffn - des is vagleichbor mit an Parabelflug. :cold_face:

Do wird ois o leicht, Du gschpiast nix mehr … :grin: :grin: :grin:

http://images.yamando.de/elements/products/lg/XZEGA_1.jpg

jetzt wiad ma vülles klor! de sand hinta mir gfohrn, weu’s a amoi dei gfüh von an parabol-flug hom wuitn… :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

heast olta habschie,lassens da mal mei kultievirtes mowed ausm spüü.
i hab da des eh schon mal gesagt,wann du neben mir stehst und i gib a bissele gas verschindest mit deim achterl
im krematorium vo oam meina zylinda und hinten tuats puff und a hauferl elend liegt auf da strassen :smiling_face:

und weil i den winta mag,darf er bei mir a noch a bisselle mitschreiben,was machst du morgen olta mann???
schifahren bei sonnenschein oda friast dei a achterl obi :grin:
:grin: :grin: :grin:
mei devise höhenmeter statt unten liegen :smiling_face:

hattast ehm gscheida a red bull spendiert :grin:
damit war a woll schnölla als mit seim achterltschapperl

könnens hinter dir ned wegen dein Windschatten sondern weilst so langsam bist

aber du kannst 6.999.999.999 Menschen auf a RCV212 setzen und kana wird Weltmasta dann setzt den 7milliardsten auffe und der schlagts wie wanns Dreiradler fahrerten, ziemlich überspitzt aber so rennts

 
Bei mir is wenigstens nur die Sperrlistn ned dicht :wink: :smiling_face: :grin: :grin: :grin:
 
 

warum de Weltmaster dann de Teams wechseln, des san dann Tropfen, sogenannte Überläufer  gggggggg

Nicknauman wor unibalegt. :sob:

Ebenso guat hed Pleampel oda sunst irgenda ollawöltsbezeichnung nehman kennan … :hushed:

da war da woifal no falltenlos, heit schaut a jo aus wie a Scharpai  ggggggggg
i vawexl nix du verstehst mi scho