Öhm

… seids ehrlich!

[image]http://www.fail.to/picdumps/picture_7cdba5.jpg[/image]

… de Sterndl-tattoos schaun orsch aus :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

und willst du nicht meine Schwule Schwesta seyn :sunglasses: so schlag ich dir den schädl ein :grin: :smiling_face: :smiling_face:

Na passt scho :wink: -Sowas Muaß ja Guat Seyn :smiling_face: :smiling_face: …wenns scho de Richtigen BIKA a mochn :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

lauf ,lauf Lemming -lauf! :smiling_face:…bloß ned aun Aunschluß vapassn :sunglasses: :grin: :grin:

und wos wüst uns jetzan mit de tussn auf dem büdl für a botschoft übermitteln?

…ois der Luli streckt sich dir bei dir zu HAUSE entgegen… daunn wird’s echt OARSCH…lol

Du sollst ehrlich sein und kane Fragen stellen.

ihr sechts owa scho, dass des ned da pimmel von der an sondan des knia von da tussn dahinter is oda?

Sooo genau hob i nimma g’schaut… und noch Conchitnswiarschtl und aundan Tuntn rechnet ma eigentlich schau eher MIT ois wia ohne bzw. KNIA… :wink: :hushed:

Do siagst wos der Schwuchtl-Tuntn-Dreck schau aungstöllt hod… ma erwoartet EHER des Obnormale ois des Normale!

Ja

i glaub du host kan Humor, des Bildis afoch nur endgeil. :slight_smile:
Wie war des mit der Spaßbremsen?

sorry, aber der pi… is mir erst aufgefallen, wie einige entsprechende bemerkungen gemacht haben. mir war von anfang an klar, dass des die tussi dahinter is und daher wars ned lustig für mi. vielleicht hab ich auch nur ein besseres 3d-vorstellungsvermögen als ihr :grin: :grin:

Na host ned, es is scho klar, daß de kan Pimmel bis zum Boden hat und nu dazua mit an Schuh, auch ned den kleineren bis zum Knie (das Knie der Dame hinter ihr).
Aber trotzdem is des Bild endgeil! :slight_smile:

Bitte wos?? :eyes: :grin:…gemma , gemma :cold_face:-Erkläre Er sich gefälligst etwas Genaua :grin: :grin: :grin: :grin:

was wird das?
net, das i so fantasielos wär…
nur:
was möchtest du denn wirklich mitteilen?

Mir scheint euch fehlt a bissl des Vertrauen.
A Bild sagt mehr als tausend Worte und ihr wollts wissen was ich euch mitteilen möchte?

Oiso i glaub ned, daß i mir den Ruf gemacht hab, Mitteilungswünsche ned in Worte zu fassen.

Da gibts nix mitzuteilen, des Bild spricht für sich. :slight_smile:

spreche ich nicht deine Sprache; i sich a mädel im bikini; des
ist jetz an sich nix, was mich (trotz, oder wegen, meines fortgeschrittenen Alters) vom Hocker weht.
jedenfalls ist mir die botschaft nicht klar.
aber:
vielleicht magst mir den „tiefen Hintergrund“ näherbringen?

Das is ja schon mal was, gratuliere.
Und jetzt schau dir die neben ihr an, die in der Bildmitte. :stuck_out_tongue:

PS: Liegt vielleicht wirklich am fortgeschrittenen Alter, aber an Bikini hat ka anzige an. :wink:

… find I wia ma mit so an Büldl de aussefiltert, de aus maungelnder Fantasie in Kölla lochen gengan und des daun no mit Pseudointelligenz erklären mechten … :wink:

hm, oiso da MK geht ned in kölla lochn. zumindest wor erm letztens da weg zweit beim wirten. und i geh a ned durt hin - i loch liawa so weil zu faul für kellerbesuche. i hobs hoit afoch ned lustig gfunden, sorry (asche auf mein haupt …). bin hoit kana der üwa jeden bledsinn locht wia ana mit an IQ unter 80.

Frauen mit Elefantenpimmel?
Ja klar interessiert mich sowas. :smiley:

Und vielleicht eure Reaktionen, wie alte Säcke schon anmerkten. :wink:

hm, solltest vielleicht mal bei Conchita vortellig werden, wenn du auf sowas stehst … :grin: :grin: :grin: :grin: