Wiso Schade ? - 8.2.2014 16:27:43
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: martin0762 schade denn....Ö1 ist eines der wenigen Rundfunkprogramme, die sich noch Gedanken über Programmgestaltung machen. Und so nebenbei auch vernünftige Beiträge zusammenbringen. lg martin Jo für Dich Vielleicht ...mir reicht Radio Stephansdom (Wenns ned Zviel Plappan ), Radio Mozart ,Radio Beethoven und Radio Venice .Und wenn i mir scho UNBEDINGT von Medien aun Schädl inkl Synapsn Waschn lossn wü , daun schaug i in Diverse Internet Zeitungen , Die wo No ned Voikomman Politisch eigfärbt saind , dos da Sau graust ...Nur weyls sich Aunscheißn dos koa Werbung mehr Gschaltet werd... Desweiteren kann und will i Die Exorbitantn Hohen Gehälta , von de ORF Leut ned Nachvollziehn ...und na da Freund is sicha ned da Anzige in dem Sauverein , Der sich fragen lassn kann ...Wo woar Eigantlich mei Leistung ....Der ORF HAT POLITISCH NEUTRAL ZU SEYN ; UND EINEN ALLGEMEINEN BILDUNGSAUFTRAG OBER KEINEN UM-BILDUNGS-bzwUM - ERZIEHUNGS AUFTRAG . Und wauna des wida amol gedenkt zu tun ,Seinen Eigentlichen Statuten Nachzukommen , daun werd i Ihn a wieder Hören und Sehen ...Nur bis Dahin bleib i Blind und de Ohrwaschln zu .....Trotzdem Zahl i mei Rundfunkgebühr ..do gehts ums Prinzip eben Gesetze einzuhalten solange Die Gültig sind ...Außadem loß i mir von Denan sowiso ned auns Bein Bruntzn , do könnans sich scho wos Anderes einfalln lassn , wauns Lust dazua hobn Lg Pg
< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 8.2.2014 16:35:47 >