Oda...

…noch Bessa :wink:weg mit Den Renn Anti Spakos, mehr Freiheit fürn Przzi -Bärn :grin:

BrrrrPfurtzNichtGeheitPssstWeizermachen

gehts wieda? :eyes: :wink:

… so isa wenn a sauft :grin: :grin: :grin:
 
 
Sog korrigier mi wenn i foisch lieg … schreibt der ned immer so ??? :grin: :grin: :grin:
 
 
 

kifft ?

kaun ma beides tuan ?? :wink:

Na, nur ans nochn aundern! :grin:

Gruß Jürgen

:wink: morgn gehts wieder noch Tieschen … doppelte Hockn … wird sicher wieder sehr lustig :cold_face: :sunglasses: :dizzy_face:

LieGrü
da Gerry

auf
LSD
oda gibt´s da was neiches ???
weil achterl entzug kanns ja nit sein
lg

Nebel, Nebel! Und kolt is bei uns, do mocht des hackln kan Spaß! :cold_face:

Wens die Zeit zualosst a Kaffetschal?

Gruß Jürgen!

WIe gsagt heute haben sie uns zwei Schalungen a 7 Tonnen zum Spielen vorbereitet. :grin:
Darum fahre ich mit meinem Helferlein schon jetzt los … also jetzt bedeutet - nach meinem gemütlichen Morgenkaffee !!! :wink:
 
lg und wennst Zeit hast ruf an … hab ein neues Firmenhandy und weiß nicht ob ich alle Nummern korrekt rüberkopiert habe. Nummer ist natürlich die selbige.

und dabei net deppat red/schreibt sunstwas

… die Zeit hods zualossn  :wink: und unser Kaffeeplauscherl wor wie immer sehr nett.

In 14 Tog wenn de Schweisser fertig san wiederhol ma des … :wink:

Schenen Obnd !

da Gerry

… doch ned  :grin:

So a Kaffeepause is immer a nette und willkommene Obwechslung!

Nur möldn wennst Zeit host, wenn I in der Gegend unterwegs bin is a Kaffee immer drin :smiling_face:!

Gruß Jürgen

… freu mich schon aufn nächstn Kaffee.

Nächstes Mal hamme mehr Zeit weil mein Kollege und ich in Hof nächtigen müßen … also Stressfrei !! :wink:

lg da Gerry

des da Erwin lest. :dizzy_face:

Erstns hast des „im Hof“ und zwotens is des uuuuuuurgemein vo Dein Chef.

Wia i no im Außndienst wor, hob i imma in Hotels nächtign diafn. :wink:

Im Hof steht nur die Hundshitn, do passt da Gerry net eini. :cold_face:

Vermutlich darf er eh im Hotel schlofn, des in Hof steht, wo des Hundehital im Hof steht! :cold_face: :grin:

Gruß Jürgen

… heitzutoge kaunst da des Hotö aufzeichna … :cry:
 
Da Hof is no leiwaund weu vur da Tir ziagst wia deppat und wast eh i schlof orizipiö nockat :wink:
 
 

Nötig hättest du es ja… :eyes:

duckundrennnnnnnnnnnnnn!!!

Hof bei Straden ???
 
 
Der Schrotti kenntat a locker durt hausen … beim Bulldog Wirtn
 
[url=http://www.bulldogwirt.at/]BULLDOGWirt - Wirtshaus und Museum | Hof bei Straden;
 
 
:grin: :grin: