Objektivität?

Zum Bericht über Blazusiak:
Warum findet der mehrfache Weltmeister David Knight(Honda) als 2. keine Erwähnung? Werden die Berichte schon von der Ktm Presseabteilung geschrieben? Wenigstens den Anschein der Unabhängigkeit hätte man wahren können. Für wen werden Zeitschriften, Onlinemagazine eigentlich geschrieben? Für den Konsumenten-User-Deppen, der sich einen ehrlichen Test bzw Berichte und Objektivität erwartet oder für die Industrie, welche die Presse beeinflußt(kauft)
Liebe Grüße
Ein mit seiner Ktm Exc sehr zufriedener Fahrer

eine objektive antwort erscheint mir schwierig,
weil meiner einer, den von dir erwähnten bericht nicht kennt.
a griasserl

aha da gerry a scho munta :grin:

donn hot da lumpi jo nomenstog :grin:
werd a wieder kemmen ,papa griagg i a husky :grin:

hosst des du bist imma noch munter,oda bist gestern schon früher hoamgongen…
i bin munta weil i als olter carrera fan,mir des F1 rennen gib :wink:

griasserl

… indem I vasuch fremdes Brauchtum (egal ob so voi deppat indem I a Suppn grean moch, oda unauffälliga indem I’s anfoch nochäff’) zu mein eiganem zu mochn, zeig I doch nua wos I fia a Trottel, ohne des geringste Gfühl fia Tradition bin. Oda?

Bevur I ana St. Patricks feia (außa vielleicht in Irlaund, wo’s hinghert), oda an deppatn Halloween (außa vielleicht in Irlaund, wo’s hinghert) beiwohn, geh’ in de Orschhittn, de so deppat is, goa nimma eine, a wauns no so leiwaund wor, vurher.

jo,genial,i gönns de leiteln vo lotus und logo a dem eismänn :sunglasses:
a gute vorstellung bzw rennen is auch der herr suttil gfahren,war ja nicht fix ob er überhaupt ein cockpit bekommt.
griasserl

nö nö mir wondern nitt aus gö,
frigga sein ma oba a mol mitgwondert,
sein bzw war woll de beste bänd de es in tirol je geben hot :sunglasses:

http://www.youtube.com/watch?v=iKHXA7NVKXQ

griasserl

na na pilli tant,
des mog woll auf de germanen zuatreffen,
a tiroler horcht eher sowas,a bisselle patriot bin i jo a ,gelle

Heavy Metal Party - No Bros - YouTube

ps,wia i ma des grod onhorch,sogts weibchen ,lochanda jetzt is oba schluss mit da häffi mättel paartiiiiiii

a olte errinnerung,wia ma singenda und logo absolut nüchtern durch imscht sein,springt a schutzmonn aus annana duklen gossen ausse :eyes:
und moant ,jetzt iss schluss mit da häffi mättel paartiiiiiii

:grin: :grin: :grin: :grin:
griasserl

do kemmen ma imma de roten vom olpo in den sinn :cry:
na i iss koa huhn…
bei ins gibts an zwiebelrostbraten…lecker…
aber ehrlich gsogt,is ma a essen ohne fleisch eh liaber…

griasserl

war a geile zeit,kawa 500 mach 3…der scheiss disco sound mit bonny m,abba und co…
wixxi hoben ma koan trunken ,oba a 80% stroh rum wor imma dabei,
vorausgsetzt mir hoben davor nit zuviele rauch zeichen geben :grin:
griasserl

na jo…denk…
hmm…grübel…
na i was a nitta…???
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

kässpatzln…legga
nudelvarianten mit anara tomatensauce…
wok gemüsse…
schwammerlgulasch
oans aus meim kochbuach
Bunte Tomaten-Reis-Pfanne| Chefkoch

griasserl

die selbige Schuhmarke wie der „Super-SEB“,Gerry???Dürften heute die falsche Schuhsohle verwendet haben…nur P 3,er sagt er sei immer vom Gaspedal abgerutschttztztztz
>drehzahl<

do tät mi des Vawaundtschoftsvahöltnis da Öltan interessiern, waunn i ma de Burschn so aunschau. :eyes:

wie des pub im 4. hast bogside inn in der landesgerichtsstraße wennst durt mit schlapfen einegehst host von de nusschalen wunde fias

Jo. I finds schod, dass des grundlos aunsaufen immer mehr in Vergessenheit gerät. :sunglasses:

… anfoch a Zeichen da Zeit! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Heitzutog findt si hoit so leicht a Grund … :wink: :grin:

:wink: … olles senkrecht bei eich im Oberlaund ??

… Stammtisch im Bier und Brot … meine GEOX san voll mit Erdnussschalen du … die Iren haben schon komische Bräuche heast :grin: :grin:

… eh gschloffn … aber in meinem Olter is ma umma 0600 ausgschloffn … senile Bettflucht woast eh :wink:

Jo gestern wor die St. Patricks Feier im B&B … wor eh ned schlecht nur die Brotaln san a nimma des wos sie amol worn … und wenn i a grünes Bier will dann sag ich das … des schaut so grauslich aus, da Börny hods dem Chef persönlich zruckgem :wink: … daunn hod er a Knofecremsuppal bestellt und du wirst as ned glaum … die Suppm wor a total grün eingfärbt … des geht gor ned.

… Verteidigung muass i sogn … ich habe den Stamminger ausgerufen und an Dreck gwusst dass aun dem Tog St. Patricks Day is weil ma sowas brutal Blunzn is.
Da Ignaz hat mich dann drauf hingewiesen aber da war schon reserviert und alles fix.

Zum Rest kann i nur sagen - recht hast voll und ganz. Ich mag das auch nicht und finde es auch extrem vertrottelt Bräuche nachzumachen die uns in keinster Weise angehn. Wir hätte eh selbst genug Bräuche nur die interessien ja fast keinen mehr .

… da LOTUS stellt die Bullinöre in den Schatten - meine Hochachtung !!! :wink: