Jo eh -Dua nur - 12.11.2013 19:09:13
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: silli na jo,i woass nit für was ma sich a motorradl kafft,oba i zb kauff mas zum fahren ..... und wia soi i des jetzn vastehn ...dos Viele Die Ihre Moppaln halt auch Dementsprechend Pflegen Putzen usw ...DANN NICHT FAHRN ?....Die habns Sich bloß gekauft ums ins Wohnzimma zu stelln ? oda wos ? ...wiaso schaun daun ebn manch Ältere Moppaln aus wia Neich ?...Trotz so Maunchm Kilometa aufm Buggl...und Mehreren Vorbesitzern ....Weyls im Wohnzimma gstandn sind oda weyl evtl da Besitza , darauf vazichtet hod auf . zb ana Soizstroßn ummadumm zu fahren , Nur weils eam vielleicht daugd? ...Fragn üba Fragn ...Woasd wos ...schoit Dei Hirnkastl ein , daun kaunsta Sölba De Auntwort gebn , waunsd dazua Lustig bist ..oda Du losst es bleybn es Einschaltn , daun hobn ma Beide a Ruh ! Ps . Ned Vergessn ...DU bist mit Der Vergleichsfrage (Wieviel Besitzer und Bj ) an mich Herangetretn , und ich ned aun Dich ...Wennsd daun so Bleed bischd , dosd a Wettbewerbs Enduro , mit meim Stroßn -Anzug Achtal vergleichst , bist sölba schuid ...weyl i hobs da Sicha ned aungschafft weisd : MAUNCHE , mögen halt Ihre Moppaln sehr , da Ane weniga da Andere mehr, und lossns halt ned Bewusst so Vakommen wiasd es Du mochst ...Duad ma Leid Silli ...oba nach Dera Vielzahl Deiner Eigenen Berichte ,wosd Dich üwarall mit Deine Reibn rumtreibst , und auch Der Tatsache dosd jo Selba zugiebst , Dich Letztendlich aun Scheißndreck ums Putzen ,zu kümman - und beim Pflegen eh Nur es Nötigste mochst ...kaunn i Dei Getue do jetzn Nur ois Faschings Scherzal ansehn ...und tue es auch ...SCHREIB OFACH WOS WAHR IS ; UND RED WOS KLAR IS ...daun gibts a koane Mißvaständnisse usw .. Lg Pg