Noch ein 2-Takt Hammer!

Benzin Bohrhammer Abbru

:grin:

HU

Noch zwa Tetrapacks zündt da da Gustl den Pölz au. :grin:

:grin:
des kunntat leicht sein :grin: oba der zwitter pustel find ehm eh nitta,wohnt a zwischen graz und solzburg,
do kummt der nie hin mit seim achterl.

aso gestern an weana mit anera rd 350 getroffen,
i bin jo a nitta der pfleger und heger,oba so a schleissige rd hob i noch nie gesehen.
de gummi bremsleitungen,sein moan i imma noch de originalen gwessen. :eyes:
de zwitter wurzen ,hab i oba geblockt… :grin:
griasserl
aso tuast imma noch fisch…denk…grünn oda reichern ???

-Ötzi moch Di Schlaunk -Du Groß Schädliga :grin:

wenn Du blockst oda ned …geht ma ?. :eyes:…eh scho wissn wo vorbei …ist eh Bessa so .i les Dein Bleedsinn eh a no Sporadisch grod wauns ma halt fad is .

pfiatinga …

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… MK hat doch zu mehr Liebe auf 1000ps aufgerufen !!! Wos is denn damit ??? :wink:

oiso,liebe is jo eh nit schlecht,oba i moanat do sein mehr dabei,
de sich bei annera realen begegnung hiebe abholen :grin:
oba ma is jo im realen leben eh tolerant…sog ma des so ???
griasserl

… Hiebe abholen schon nur isch des Problem dass diejenigen die ihre Papm so weit aufreissen sich im „wahren Leben“ nitt so gern zeigen :wink: :grin: Des is ka Feigheit - des is Intelligenz Silli :wink: :grin:

… zweite Heimat aber ich denke man muss nciht immer zu Hause sein :wink: :grin:

Die Bande is mehr was für unsern Schweizer dem man seine Musikrichtung auch schwer ansieht … ich tippte eher auf Heino oder Bay City Rollers aber er is ja der ur harte Rocker :smiling_face: :wink:Ich glaube mal einen Tartan Schal bei ihm gesehen zu haben :grin:

Scho mehrmals gesehen J.B.O war immer a nettes Konzert mit de Burschen.

lg