No fear

hey leute mir war gerade langweilig also hab ich youtube ein bisschen durchforstet
was haltet ihr von diesem video

- YouTube

De Froge woar/is jetzt owa ned ernst g’mant oda???

je nach dem wie mans sieht

solche idioten entsorgen sich eh selber… :sob:

Was gibt es da zu sehn???

In den USA sind solche „Spompanadln“ noch mal so gefährlich wie hierzulande, da die meisten Leuts keine höheren Geschwindigkeiten gewöhnt sind. Dann noch zwischen einem Lkw und Pkw durch… na jo… wos schreib i… host ehh recht, der Typ is mei Höld! :eyes:

die haben es aber drauf

:dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:  Roman, verrate nicht gleich das wir auch sooo fahren!!! :wink:

Schließlich geht’s do jo eigentlich nur GRODaus…

und zwoar  gor nix!

davo halt i nix. bandl foan kann nix, und wenn ana vo de überholten grad spurwexlt üwanimmt er den von hinten kommenden ohne irgendwos.
nebnbei is die qualität a ned was i wia berauschend.

greeeeeeeeez, ich

Nix halt ich von soan Deppn.
Die haben sicher auch ned alle Tassen dort wos hingehören aber ich finds viel lässiger.
Ice Road Riders (on Harleys: 1948 Panhead, 2006 Shovelhead) - YouTube

Gruß Babenberger

in amiland brauchst jetzt net so vü speed, dass´d olle überholst… :grin: :grin:
dürft eh a gmiatliche afterwork runde sein, oder? :grin: :grin: :grin:

und wannst koane kurven hast, dann musst ja a bissel wedeln… :wink:

beeindruckt mi jetzt überhaupst net, weil beeindruckt wär i jetzt eher, wenn er des mit ana puch maxi gmacht hätt

gern af a rundal ei, oba mit kurvn, weu do mocht des gaunze nu vü mehr spaß.
gern im salzkammergut, do host net so weit
cu
heli

Das hättest du gerne Börny, aber so jung sind wir leider nicht mehr :rage: :rage:

hihi… irgendwie hat des was :grin:

greeeeeeeeez, ich

orsch qualität, zum fahren sans z´deppat autobahn gradaus, kann nix und wie´s reagiern im fall des fall´s kannst so ned sagen, somit wertlos

Tolle Jungs - die nehmen die Käfige ordentlich in die Zange :wink:

BIOlogisch LEIDER!! :worried:

Psychisch GOTT SEI DAUNK nicht mehr!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

oba Leider erscht Nachdems, Den Typischen Klischees Gscheid Nahrung gegeben haben. :rage: :sob:. i man koana fährt immer und überal Normal,(i a need) is halt so, oba soichane ghörn aufd Rennstreck, oda zum Gehörntn, und Zwischendrinn gibts da goar Nix

Lg Pg

und deswegn foahrns a Ned auf da R-Streck weils des mit a poar Kurvn daun eh nimma mehr kennan :grin: :grin: :grin:

Lg Pg