Nie mehr Geldsorgen!

Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Nie mehr Geldsorgen! Seite: [1]
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Nie mehr Geldsorgen! - 30.6.2012 3:17:14   
DB_Killer

Status: offline
Jawoi, endlich, seit heute weis ich wie man das hinbekommt und da es von "der EU" also den beknakten Politikern in Brüssel, mit Kanzlerunterstützung so gehandhabt wird, sollte dem nix im Wege stehn!!!!

Man gehe wohin auch immer, Kaufe weit über seine Verhältnisse, vor allem jede Menge Scheiß den keiner braucht, schenke es dann irgendjemand der es ned will usw.!

Wuarscht, jedenfois, laut (jo ich weis, fürchterlich primitiv die Krone zu lesen...) Krone, wurde beschlossen, um die Schulden der Schulden mit Schulden zu tilgen (oder so änlich ) wird das Budget von 2014-2020 herangezogen...

Is des Geil, a Göld wos no goar ned gibt, wo ka Sa... sogn kaunn ob mir ned schon 2013 endgültig krochn gehn, wo kana was wia de Wirtschoft daunn ausschaut usw. wird jetzt schon groszügig verplant...

Supi, i werd muargn zu Dukaki gehn, ma an teiarstn "Ofn" bestölln und auf meine Einkünfte von 2014-2020 verweisen!
Soit i de Gurkn vorher einstaumpfn, oda ka Hockn mehr hobn, mögn sie sich bitte aun Brüssel wenden!!!

Ahjo... und da Fayman sogt... ohne Euro gehn ma krochn, ohne dem geht goar nix, do würdn mir NIE MEHR aus de Schuidn kumman... komisch... irgendwia san mir erscht seit's den Schas gibt inkl. EU in den Supermorast einegroden... des hod goar nie aufghert, mitn guatn oidn Schülling woarn ma schon ned Kaisa, owa der Euro hod uns endgültig des Gnack brochn... bzw, des wos de so genauntn Expertn damit g'mocht hobn und mochn ließen!

I hoff des geht eine, weu i hob heit an Dukai Schtreetfeita g'sehn... der woar sooooooooooooo schen, brauch i zwoar ned, liegt ma a ned, owa waunn i earm ehhhh ned zoihn muaß...

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

Private Nachricht senden Post #: 1
Dazu kann man nur sagen .... - 30.6.2012 7:00:39   
Gerry1702

... die meisten lieber Börny leben E nach diesem Prinzip. Niemals ist ein Banker zu jemanden an die Tüte gekommen und hat ihm einen Kredit aufgezwungen die sind schon alle freiwillig zu den Banken gelaufen
Das man nie mehr ausgeben DARF und KANN als man HAT ist Kinderkram aber Otto Normalo kapiert das nicht. Und es is ja sooo easy einfach nur seinen Namen zu schreiben und a kleine Anzahlung und schau dich an schon darfst in der KK in der erschtn Reihe parken

Mein Motto kennst - ich hab nicht viel aber was ich hab gehört mir und ich schlafe ruhig und Brüssel kann mich am Arsch lecken.

Dein Freund Bussi griagst wenn ma sich wieder sehgn

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 2
Jo Die.. - 30.6.2012 7:27:17   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

... die meisten lieber Börny leben E nach diesem Prinzip. Niemals ist ein Banker zu jemanden an die Tüte gekommen und hat ihm einen Kredit aufgezwungen die sind schon alle freiwillig zu den Banken gelaufen
Das man nie mehr ausgeben DARF und KANN als man HAT ist Kinderkram aber Otto Normalo kapiert das nicht. Und es is ja sooo easy einfach nur seinen Namen zu schreiben und a kleine Anzahlung und schau dich an schon darfst in der KK in der erschtn Reihe parken

Mein Motto kennst - ich hab nicht viel aber was ich hab gehört mir und ich schlafe ruhig und Brüssel kann mich am Arsch lecken.

Dein Freund Bussi griagst wenn ma sich wieder sehgn

mich auch...scho seit Längerer Zeit. Des Ganze is in einer Absehbaren Zeit eh Geschichte, sog sicher ned ich Alleine, da gibts scho Andere Die Sich da Besser auskennen. (Die Liste Derer ist Sehr Lang, Die Die Euro Mißgeburt vorausgesagt haben, brauch i need Nochamal drann erinnern) -Also wenn Bald Ollas Krachn geht könnens Des Parlament bei de Gschubstn, in a Museum und als Mahnmal, für Künftige Generationen umbauen, Damit sowas Nie Wieder Passiert. Natürlich mit Lebendem Orginal Politiker Kaschperl Personal wos nachad da Drinnan ein sogenanntes Schau-Hackln aufführt, Des könnens Ja eh -weil was anderes machens ja seit Anfang an Nicht...De Abgehalfterten Politiks Aller Herren Länder Der Eu. Aber Natürlich ned für Die Gage Die Sie Jetzt haben...Nana Nix da Mindestsicherung, steht am Programm,

Thema: Schweine-Vicha... Wos is da untaschied zwischn am Brüssl Vabrecha und mir waunma, in an Zoo gehn?

Gaunz ofach i Zoi Eintritt, und Er wird Gfuadad....Bananen Bevorzugt

Lg Pg

(in Bezug auf Gerry1702)
Post #: 3
Hoffmas is do kana ... - 30.6.2012 7:43:06   
Gerry1702

quote:

Bananen Bevorzugt
....

.... a gebürtiger WIENER !!! Die fressn bei de Bananan immer nur de Schoin, den "Kern" hauns weg ...

... da Gerry

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 4
Des Eu Prinzip ... - 30.6.2012 7:49:13   
Gerry1702

.... is eigentlich eh leiwand .. .Vier gschtopfte Wiener Firmenbosse pecken die Schulden von 20 faule Hund die nix zaumbringan. I man de tätn eana wos scheissn in de Länder wos so haas und gmiadlich obarennt derf ma se ned wundern ... Schau amoi wies bei uns zuageht !!! Du wast wos i man ... des kaunn ma getrost "Hackln" nenna und wird a mit a Grund sei warums in Griechien zB kan Herzinfarkt gibt weu .. aun eanan Ölivnö liegts definitiv ned. Mir san hoid zum Orbeitn erzogn wurn und ned per Zufall gut beinaund. Loss ma des ... EU is super weu .. Drachmen hob i eh nie umrechna kenna ...

... da Gerry

Private Nachricht senden Post #: 5
Hhiihi-Jo - 30.6.2012 8:47:18   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

Bananen Bevorzugt
....

.... a gebürtiger WIENER !!! Die fressn bei de Bananan immer nur de Schoin, den "Kern" hauns weg ...

is a Scho Wurscht....Nur ans Geht Natirlich nitta...De Richtige Krümmung(swoi da Kaschpal als auch De Banana ) miaßns scho hobn weil sunst geht glei Goar Nixn mehr

Lg Pg

(in Bezug auf Gerry1702)
Post #: 6
... - 30.6.2012 10:29:53   
Robert223

Des hobn sich a de Dole Leitln in Japan gedocht, wo se den Mark Coleman für a Werbung aufgebrezelt hobn.

Lg

((((-(-(-(-(-。-)-)-)-)-))))

Private Nachricht senden Post #: 7
Hahaaaarr-Grandios - 30.6.2012 11:04:58   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: Robert223

Des hobn sich a de Dole Leitln in Japan gedocht, wo se den Mark Coleman für a Werbung aufgebrezelt hobn.

Lg

Genau so stell is ma im Geiste vor wia De Banana Staatn Eu-Kinis daun Leise Lächelnd üba De Eu Schweben, und ab und zu Maulaffn Feilhalten , Dem Dummen Volke Die Segen Bringende Wirkung Des Euros zu erklärn

Des wäre Das Idealste Wahlplakat wos i scho seyt lamgem gsehn hätt...Ganz Speziell, für Jedes Euro Zwangs Geld Landl, dann Abwechselnd, mit am Linkn Poli Kaschpal , oda am Bsondast Guatn Banka drobn...kloar De Blade Ossi Tussi ...dad auf drauf Passn. Genauso wias Hiesige Dreier Gestirn: Feigmann, Großnase, unds Grünen Schwammal..

Anlagen (1)

(in Bezug auf Robert223)
Post #: 8
Uiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! - 30.6.2012 12:52:35   
DB_Killer

quote:

und Brüssel kann mich am Arsch lecken.

DAunn hast's owa gauuuunz schnööö kündign und hopp hopp in de Oarweitslose... schließlich mästn sich de duart obn aun dena Steiern jener de wos leistn, damit sa sich earnare Spompanadln leistn kennan... (saumt earnare Gehölta)

So laung du deppat hackln tuast und a sogenauntes ordentliches Mitglid der Gesellschaft bist, leckst du (und olle aundan ahhh) DEREN Oarsch!

Na, na, do bin i eher für Verplanungen nicht vorhandener Gelder!

Hmmmm... wia da Doiferl im 45'ga Joahr Armeen de's goar nimma gebn hod und "Eingreiftruppen" dies nimma z'saumkriagt hobn gegen die Russen geworfen hat... hod ma gsogt er wäre bereits dem Wahnsínn verfallen... ah, aso... jo, jo, i frog mi wo do da Untaschied liegt zu Brüssel...

UND
fiar de gaunz G'scheiten, ich vergleiche NICHT eine Wahnsinnigen Krieg mit Brüssel, sondern ein WAHNSINNIGES VERHALTEN, von Personen, die den Sinn für die Realität verloren haben!!!!! Danke.

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 9
Kündign ??? - 30.6.2012 18:32:26   
Gerry1702

... okay du bist mei Freind - i vatrau da - moch i !!!

... da Gerry

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 10
Seite:   [1]
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Nie mehr Geldsorgen! Seite: [1]
Direkt zu:

Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung