Neuer sucht Anschluss

Hey Leutz

Wollt mich mal vorstellen und nebenbei auch gleich Gleichgesinnte suchen

Bin 28 Jahre jung aus Wr. Neustadt Land und hab die Woche Montag meine Kennzeichen geholt.

Fahre ne Gsx-R 750, nur hab ich daweil das Problem das ich nach über 6 Monaten Pause und nagelneuer Maschine jede Kurve mit nem 40er fahr :sob:

Such daher Leute die nicht die Reifen in einer Tour verheizen sondern eher gmiatlich mit mir rumfahrn. Gern unter der Woche, vormittag, nachmittag - bin daweil flexibel

Hab zwar genug Kraft unterm orsch, und will jetzt auch wieder bissl besser werden, weil daweil isses katastrophe, bin aber kein vollhaazer in dem sinne

bin gspannt was es in dem raum alles gibt :eyes:

oba braucht ma dazu a gsxr 750?
abgsechen davon,wer auf anera tour de roafen verheitzt hot koa ahnung vom mowed fahren oda de folschen reiferln drauf,
is oba a ondanes thema,
fohr in de kk isst an topfinger und du wirst fündig :sunglasses:
oladings solltest nit zuviel insekten am kombi hoben,des mocht sich beim posing nit so guat :smiling_face:
mfg

hi! schreib mir mal ne pm, komm ebenfalls aus nähe von WRN und bin viel unterwegs!

waunnst de Insekten am Buckel picken host daunn gfrein sa se in da KK übrigens Silli trifft ma di a ob und zu in da KK :eyes:

i bin do stommgost,in da kk :grin:
oba mi akzeptierens dorten nitta,i red so komisch :grin:
eigentlich bin i nitt zuübersehen
griasserl

i komm oba eher aus landeck,des is in tirol
ungefähr 102 km hob i auf den stelvio,wenn i vo prad auffe fohr :sunglasses:

jetzt mei fragerl,liaba in de kk do hob i ungefähr,so 600 km ,wenn i über de dolos obefahr…
oda am stelvio auffe…
griasserl

@ silli,

des miasat se ja an an tog leicht ausgeh; oba nua waun du net zfü topfnstruddl in da kk einemampfst; weu sunst kinnats sei dassd zaweng vuotrieb host :grin:

scheene grias aus zlinz

in linz beginnt´s :sunglasses:
i hob do a vawonde,
hmm,…denk…in oam tog in de kk ,topfinger (aso wia i do unten war,war nix mit topfinger)
na des geht sich nit aus,aussa am bandel,oba des is jo nit sinn und zweck…
vo villach in de dolos und über bozen-reschen noch la is so des maximum was sinn mocht.
griasserl