Jo - 28.7.2014 22:24:49
|
|
|
kps_GRUSSAUGUST
|
quote:
ORIGINAL: stefansz Die Italiener haben wohl keine anderen Probleme. Hat wer Vorschläge? lg Stefan Sears ob Die Keine Anderen Probleme haben , woas i ned für mi gabats da Genau 4 Möglichkeiten wenn mich des Betreffen tät .auch wenns Vielleicht ned Jeder gern lesn will ...is ma oba a wurscht-obs Wer liest 1-a Gespräch mitm Heimischen BMW Dantler führen wos für a Reifen eben Die Geforderte Km/h Freigabe hat . 2-wenn des ned Funktioniert , dad ich Ihn Auslachn unds Moppal Verkaufen und wos Anderes fahren , schließlich gibts jo ned Nur Propella Radln auf da Welt . 3 -Italien eben meiden .Wer zwingt mich dort hin zu fahren ? 4-Bissal Risiko Spielen ...es Ganze Lebn ist eh eins -Bsondasd als Moppal Fahrer ...und mi dortn halt ned dawischn lassn , und wenns mi dawischn , daun halt Normal redn und ned Bsondasd Goschat sein , und Denan ned vasuchn Irgend a Soibn zum druckn -Es ist ebn Denan Ihr Land wo auch Denen Ihre Gesetze Gelten , was sonst? -Deitsche oda Österreichische eppa ? Na soweit kommts no is halt nur mei Eigene meinung , und sonst Nix ... Lg