Nau do legst die nieder

Do warads doch gscheida eana z´Weihnochtn an 10er Block fürs Yoga zu schenken oder ned ??? :grin: :wink:

Wiener Therapeutin: - Neun von zehn Frauen spielen Partner Orgasmus vor | krone.at

Auch Überraschendes berichtet Bragagna. Etwa, dass gar nicht so wenige Frauen auch ohne ihren Partner Orgasmen erleben - beim Sport nämlich. In einer Studie mit 370 Probandinnen gaben demnach 51 Prozent der befragten Frauen an, bei Bauchübungen schon einen Orgasmus (einen sogenannten Coregasmus) erlebt zu haben, ein Viertel der Befragen hatte dieses Erlebnis beim Gewichtheben und jede Fünfte beim Yoga.

… i man, zuwos streng ma uns daunn so au ??? Pffffff… :wink:

wos moch ma ned ollas weil ma glauben Ehweibi hot a Freid damit :wink: :grin: :smiling_face:

… wie oft glaum de Mäntscha dass uns a Freid mochn … :grin: :grin:

mit meine klaanen Mentscha hob i imma viel Freid :eyes:, mit mein oidn Madl is des ned imma so owa des beruht eh auf Gegenseitigkeit :wink: :grin: :smiling_face:

außerdem is ma Wurscht waunns man vurspült hauptsoch sich mocht wos gscheids zum essen, Liebe geht schließlich durch den Magen :wink: :grin: :smiling_face:

SEHR GUT!!!

In Zukunft brauch i ma nur mehr an blosn lossn!!! :dizzy_face:

Waunn’s a wos hobn wüüh, sois zum Joga oda Bauchmuskltraining gehn! :wink: :smiling_face:

im österreichischer Film: Indien aus 1993.
ist alles zu diesem Thema schon gesagt!
…„man(n) kann sich nicht immer darum kümmern ob es der schanze gut tut“…
;- )))

na jo,is holt wia olles im leben,
zb motorradlfahren,ist a nit imma lustig
:wink:
oba a gaudi machts trotzdem.
lg ,es regnet in de berg :cry:

:grin: :grin: :grin:

… bei uns gibts muagn Amerikanisches … a echtes Chili con Carne :wink:

… orsch is nur dass ma des mit 50 erfohrt wo ma se a hoibats Lem laung ohgschtrudld hod :wink: :grin:

… losst da an schmauchln während sie aum Crosstrainer rennt … daunn kummts mitanaunda und du kaunnst den Sheriff einedrahn :grin: :grin: :grin:

… oba da4 haumma 0 Liacht … Woikn und Nöwe überoi :cold_face: :wink:

des warat meins dazua a Glaserl Wein :grin: :wink:

:smiling_face: :grin:

DES find i ollerdings A GEMEIN!

Owa… i g’frei mi schaun, waunn i daunn boid wieda SOLO bin, wenn da erschtn „Dame“ des G’schichtl druck, wia’s der des Make Up owebertln wird ob meiner absoluten Erkenntnis!!!

Stöll dir vor waunn von 100 NUR ANE drauf einsteigt… bist dein Spritza los und host NULL Hockn! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

UND nochdem mir des jo so wos von wuarscht ist… werd i des probiern! Des wird lustig! :grin: :grin: :grin:

… nur mehr ins Fitnesscenter :grin: die an (se) tredn aum Staundbock die aundan (mir) stengan nur davur und feiern au … hop hop hop hop hop … :grin: :wink:

jetzt was i a wos a Staundgebläse ist nojo ma lernt ned aus :wink: :grin: :smiling_face:

…i hätt do a Büd vor mir… a Podestl mit Bar, mir drei mit an Seital-Krügal, woswasi…
Auf an Hodnfrein Barhocker, de Damenradln unterm Tresen… do brauch mas ned amoi aunschaun… bessa geht ned, aum Bestn bei da Iwatrogung von da Moto GP!? :wink: :smiling_face:

hobts do steinernes Gesicht gspült oda nur davo geträumt

…sehe es als „Geschäftsidee“…

Natiarlich is des nur a GEDAUNKE! Waunn’s so a Bude gabat warad de 24h VOLL besetzt!!!

sollt ma sowas endlich aufspirn so wos ähnliches gibt’s eh scho im 12. 1 moi im Monat :wink: :grin: :smiling_face: :cold_face: :sunglasses: