Fragen... - 21.12.2013 16:23:19
|
|
|
erwinhs
|
quote:
ORIGINAL: MK1971 quote:
ORIGINAL: DB_Killer quote:
Der einfache Bürger kam eh ned auf die Idee a KZ zu betreiben ... ...ned, owa g'wust hättn's es schon wenn sa sich getraut hättn wos dagegen zu sogn!!!! I find des Gschmarri um des Thema imma soooo leidig! Wenn, aber, wäre, hätte, müsste, würde.... blablabla... i sog's gaunz ehrlich... waunn i ka Hockn g'hobt hätt, ka Wohnung, nix zum Fressn, de Reichstn im Uartschaftl Judn g'wesn waratn... a waunn i des g'wust hätt... hätt ois erschtas wegen stillen Zuspruchs mei Goschn g'hoitn und daunn ois Aungst vor Gestapo und SS... heit redn sa sich olle leicht! Und fiar mi gibt es so laung ka Wiederbetätigung so laung i nix von dem Schaß vaherrliche oder leugne... bei oim Aundan kennans mi Sch... trogn... HEITE werd i jo GsD NED in a KZ g'sperrt oda daschossn, oisa kaunn i a mei Maul aufreissn! Mir gehts ned darum was wir getan hätten und was irgendwann vor 70 Jahren war. Mir gehts ausschließlich darum, daß Meinungsfreiheit einfach so per Gesetz verschwinden kann, weil a paar komplett Deppate ned wollen, daß man zu tief stierlt. Ich will nedamal behaupten, daß irgenwas anderes wahr ist, als das was uns als offizielle Geschichte verkauft wird, aber daß man nedmal kritisch fragen darf ohne verurteilt zu werden, das stinkt gewaltig nach Betrug und Vertuschung. ...darfst eh. Les´ einfach mal auf Wiki: Verbotsgesetz 1947 nach. Bin in dem Fall sehr dafür, dass hier die Meinungsfreiheit eingeschränkt wird.