Motorschaden - FUCK!!!

I holt des nit aus, i weas nimmer, i kriag an Schreikrompf und an Tobsuchtsonfoll!
Hob heite an Motorschodn g’hobt - woahscheinlich hot sich die Steuerkettn vaobschiedet.
Mir is der Kremplbock anfoch nit vagunnt!!!

Macht da nix drauss…

jooo, is a blede gschicht…

na na

oje du arme

des hilf zwar net wirklich

kurz vorm Wintereinbruch ist des Optimal…zerlegen und reparieren übern winter und evtl. gleich ein wenig die Leistungsschrauben weiter aufdrehen:-)
Des wird schon wieder.
LG.Krami

mir gehts a net recht viel besser!!

hats am sonntag auch auf die schnauze ghaut, moperl nicht so arg hin und jetzt hab ich diesen winter gleich 2 motorräder zum reparieren, weils mein dad auch aufduttelt hat! (und de is gscheit im arsch) :slight_smile:

war heuer eine echt beschissene saison für mich, aber dafür wird für uns unglücksraben die nächste sicher besser!!

jetzt weist wenigstens wasd mit deinem weihnachtsgeld machst!! gg

auf jeden fall hast mein beileid!!

lg
greetz peter

hast eh zeit übern winter das de reim wieda geht bis in frühling.scheiss da nix an wird schon wida

wm37

…is jetzt eh zeit zum richten…für des schöne bike

…im frühjahr,da wärst erst richtig sauer wenns da passiert wär…

alles gute…ein schönes gerät hast da

lg Jürgen

Schau, an mein Radl geht zwor da Murl no um, owa dafür is sonst fast der Ganze Bock im Oar… und i hob zwa brochene Händ !!!

Mir wär „nur“ a Motorschaden lieber gwesn !!
Vastehst mi eh ?
In diesem Sinne is es eigentlich a klans Problem, wos nur an finanziellen Schmerz verursacht !

lg vom Silent

mit Geld lässt sich alles richten !!!

LG, Günter

Ich weiß, ich kann leicht reden, aber nimms sieh es von der anderen Seite…die Saison ist fast zu ende und WAS würdes denn im Winter anderes tun wollen, als am Bike zu arbeiten und dafür zu sparen!?;0)

Kopf hoch!

LG.Harry

Hallo Fighterin.Klingt net guat.Und des wo wir jetzt in Kärnten noch a boar schöne Tog zum foarn hätten.Hob mei Fighter auch grod zerlegt (Service).Hob ober zum Glück noch a 2. Baby in da Garage.
Trotzdem net vergessen:Rechts is dos Gas…cu da MC-Fighter

das heisst wohl Venile adios!

naja übern Winter neu aufbauen oder Tasuchmurrl rein…

hatte ich auch schon einige male

:wink:

mfg Bertl

Es stimmt schon, solong lei Materialschodn besteht, is olles holb so schlimm. Wonns amol ons eigene Fleisch geht, isses tragischer. I hoff, daß es in dein Foll noch verkroftbor wor, und daß’d nexte Saison a wieda ausreitest.

des is jo da anzige Lichtblick!

Und außerdem: wos fia a Weihnochtsgeld? Aso! I was - Weihnochtsgeld 2007; weil olles ondare is schon im Bock drin ;-))

hob e a Murds-Masl g’hobt.
1. weils schon Mitte Oktober is,
2. weils 10 km von mir daham passiert is und nit in Cortina d’Ampezzo wo i 2 Tog vuaher wor…

so schnell loss i mein Kopf schon nit hängan. Do brauch i vuaher schon a 2 - 3 Floschn Wein dazua, daß ma da Kopf obehängt… gg