Motorradtreffen bzw. Touren

Hallo!
Bin neu hier und auf der Suche nach gleichgesinnten. Wohne im Burgenland Nähe Mattersburg und stolzer Besitzer einer ZX6R Bj.2000.
Wir sind eine Kleine Gruppe von Motorrad Begeisterten bzw. Spätberufenen im Alter von 26 bis 55 Jahren die sich gelegentlich zu einem
gemeinsamen Ausritt treffen. Falls Ihr Lust habt mit uns zusammen auszureiten meldet euch einfach bei mir.
LG Gerhard

servas
i hattat schon lust,und in eicher olters gefielde wurad i a noch passen :grin:
wia fahren ma den imma umman neisiedla see ???i
an graden tagen rechts rum und an ungraden ,link`s rum ???
oda umkehrt ???
weil ins mariazellerland is eh schon fast a 2 tagesausflug :sunglasses:

lg silli

sears
bin a in eichan alta mechat a gern mitfahrn aba nur rechts rum
weil links is a bissl schwara für mi :grin: :wink:

hmm,i woass nit,i woass nit
30.5.1954

da bist oba schon a bisselle drübert :grin:
und i moann, de haben olle so psycho renn moppeden,
aba im flachlond is des eh egal ob a enduro oda a becha
lg silli,wahlburgenlandler aus de berg

bin i erst richtig froh, dass i des datum von meina endfertigung nit einigschriebn hob. :grin: :grin:

:grin: :grin:
na de werden sich oba freien,a tirola und 2 kärntna melden sich zwegs ana ausfahrt,
rechts um den neisiedlersee :sunglasses:
mfg

ja nix bin übarall noch dabei wo a rauch aufgeht san ma dabei ob alt oda jung wast so bleibt ma halt jung :grin: :grin:

do siehgt ma wieda amol, wos a normale onfrog
fia seltsome auswüchse kriagn konn.

nana, nix gmeldet fia a ausfoahrt im pannonischn.
do wor i schon z oft mitn radl. mei bedorf is gedeckt.

an so an rückziaga kannst als echta kärntna aba nit machn schäm dich :grin: :wink:

Herst Nintscha, derf i a mitfoahn, i bin scho 66, hob owa imma vorschriftsmäßig die Windlhosn mit ?
Gruaß a ausn Burgenlaund
[align=left] [/align]

freilich terfst mit sama eh als gstandane rentna :smiling_face:

Bist a wengl weit vom Schuss

mocht ja nix in 2wa stund bini drausn bei eich anruf genügt.
und rentnamandl die kenn i persönlich mias ma uns amal
treffn,wohn ma ja nur 250 meta luftlinie ausanand,wanst
spazieren gehst obe in de bbu. :grin: :grin: :grin:

In zwa stund bist do ?, host a Flugzeig ?,
des san 252 meta loftlinie zu dir, imma schön präzise bleim,
übrigens, wiso host dein logo gwexlt, wor da des zu radikal ?

Na aba ka problem kanns ja wieda zruckwechseln und übrigens mit
mein gallardo Lamborghini vielleicht noch schnella :wink: :wink:

Na was sagst jetzt radikal gnua :sunglasses:

Jo,jo, so passt`s, des aundere wor jo net zum aunschaun !

also guat bis zum nächstenmal , :wink: :wink:des andare hat ausgschaut wia a bike :sunglasses: :sunglasses:

Servas!

Wenn sich da Ausfahrts-Technisch mal was tut, bin ich auf jeden Fall dabei!

Ich komm aus Wiener Neustadt, wohn aber scho direkt neben Neudörfl und fahr eine Kawasaki Z750 Bj. 2008 =D.

Ich fahr auch gern mal Abends eine Runde über die Rosalia - Forchtenstein - Mattersburg - Wiesen und wieder heim. Hier kann gerne mal jemand mitfahren!

Mein Baujahr: 1988…

lg. Wolf

Nette Runde, bin auch öfter in der Gegend unterwegs. Vielleicht fahr ma uns dort ja amal übern Weg…

So long,

da Wolf