Motorradlärm

Tja, kann sein, dass es schon mal gepostet wurde- dennoch „viel Spaß“ beim debattieren :sunglasses: :
FORDERUNGEN + ZIELE | Bundesverband gegen Motorradlärm

implantierten chip wie bei de hundsvieher… :grin: :grin:

mfg tina

[image]http://www.motorradlaerm.de/wp-content/uploads/2012/05/Bildschirmfoto-2012-09-01-um-19.28.59.png[/image]

-> i sogs, glei: i wor des net! i hob meine spiagl nu oben!

So is des halt mal da Motorradl Fahrer is da verfluchte anti Christ der unsere Kinder Drogen Zigarretten und heavy Metall Musik gebn hat!! :dizzy_face:
Nix wie gasradlfoan haschgiftrauchn und biersaufn lauter Wilde!!
Indem er de Umwelt vorsätzlich mit Lärm verschmutzt!!!
Wie fad is dem Verein?? :rage:
Do kommt ma as speim!!! :sob: :sob:

sicha warst des duuuu - und gemäß der aufforderung distanzier i mi jetzt von dir duuu rabauk duuu… :grin: :grin: :grin:
weil i bin ana von de guten…steck dauernd tampons in mein remus, damit mi der schrebergärtner lieben… :grin: :grin:

losst´es doch…solche plattformen geben uns das gefühl gaaaanz böse buben zu sein - endlich hält mich wer für einen outlaw und i hab net amoi a harley dafür kaufen müssen… :grin: :grin: :grin:

aber im ernst - in pifgonien gibts an besonders starken selbstverordnungsvirus - des i ma scho aufgfallen. kaum hat irgendwer einen weissen fleck im gesetzbüchel gfunden schreit des ganze land: „ja dürfens denn das?“ :grin: :grin: :grin:

sog, kriagst do kane probleme mit da gattin? der miassn die jo obgeh… :grin:

oh, jo - geht ma a so! un maunchmoi, wenns mi überkummt, setz i nu an drauf und blink net beim überhoin. des kickt am wie 100 orgasmen aufamoi! :wink: :grin:

:grin: :grin: :grin: i werd amoi einen probieren, damit i seh ob i 100 überhaupst aushalt… :grin: :grin: :grin:

ober schnö! sollt ma sowieso regelmäßig mochen. weu wenn net wirkt si des glaub i negativ auf psyche und sozialverhalten aus. :wink: :grin:

in mein keller brauch i kein sozialverhalten - die kakerlaken und ratzen san net so gesprächig… :grin:

Regulationskraumpf par exelaunce hearst!

I man… ewiges auf und ohhh in da Gossn, geht ma a aum Oarsch… owa überoi und imma… EU Verordnungan… waun de Pikonenfreaks des duarchbringan san mir daunn automatisch a im Oa…!

I denk hoid amoi, waunn mia so bäääs san, daunn muaß ma im Sinne da Gerechtigkeit OLLES reguliern!

An Lärmmessa im Caffee, waunn da Naochbabaungat mit 300 DB herumplärrt weul irgendwos ned so is wia er es wühhh!
De Bläck & Degga derf nur mehr flüstand in de Waund buahrn, wuarscht zu wöchane Togeszeit!
Wehe de Nochbarin quitscht beim Bu… zulaut jucheee… glei de Kiwara mitn Lärmmessa hoin, geht jo goar ned!
Mei Oide muaß daunn im Goartn schlofn, schnorcht z’laut!

Geh bitte, kaunn de gaunzn Trottln ned wer scheißn schicken oda aum Maund schiassn???
Oiweu de sölwn scheiß Gschichtln!

Ohhhsperrn und Foahrvabote…
Kennans schau probiern, bin i ana von de Erschtn der de gaunez Stroßn blockiert und i denk do findn sich no a poaar mehr de do mitmochatn?!

Ma kaunn olles zu Tode reguliern! :sob: :rage:

… was bitte hast du dir bei deinem nickname gedacht :smiling_face: ? i mecht da jo nit zu nohe tretn owa des is schon sehr „spezial“ :grin: :grin: :grin:

do follt ma ein - bei meine freund im zrxoa gibt´s an „ducati-killer“ - des mocht wenigsns an sinn, oda :sunglasses:?

…Bund Freunde Der Erde :eyes: in Pifgonien :grin:…Aha jo wenn des a so is, Freunde da Erde, daun Ab in Zentralfriedhof, do saind no Gnua Platzal frei, Alle Geräuscharm ausgehoben, und Gesetzeskonform :smiling_face: :wink:
[color=#FF33FF]

Wir fordern die Halterhaftung für alle Motorräder auch für Vergehen im fließenden Verkehr. Der besonderen Anonymisierung der Fahrer (durch den Helm) muss endlich Rechnung getragen werden – damit eine rechtsfreie Zone beseitigt wird. Maßnahmen sind: ein Kennzeichen vorn oder alternativ ein persönliches Helmkennzeichen – und natürlich die Wiedereinführung des großen Kennzeichen hinten. [/color]

Eh Kloa !!! SUNST NO WOS??

Mindastends :grin:…und waun De(chip) daun amoi hinnich saind , schmeist mas , auf Irgendane A-Müll Deponie wos Aundane Glumpad a scho Flackt . :cold_face: :grin: Ja so sinds halt Die Wahren , Echten, und Einzigen - Freind von da Erde,
oda wos hoid daun no Ibrig is :wink: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg