tjo peda - 4.4.2014 9:46:10
|
|
|
fredy1995
|
du wast eh wie des is wanma a bissal an dokta braucht wengan bissal spass hom. i hob a bissal weniger spass oba bin da4r a bissal älter wurn. Ah jo Loga. oisa mittlerweil gibts zwa gruppen de flotten und de gmiadlichen. segn se meisten nur am treffpunkt. und das da oide trailfahrer reiti net fahren kaun des würd i so net sogn nur weil er auf die neichn aufpasst. quote:
ORIGINAL: Mayerpeter6 quote:
ORIGINAL: fredy1995 quote:
ORIGINAL: Mayerpeter6 quote:
ORIGINAL: fredy1995 brauchst kanne bedenken haum i foa zeitweis a mit. a kennan wir uns eppa? greeeeez Nau koar ninjandi papa sogt da wass?  hmmm ... den oidn herrn Ru..i kenn i. oba sei foaweise kenn i ned. seit er sein oidn kropfn gegn die hrc-repsol hornissn tauscht hot wird er wohl schnölla gworden sein      wia i es letzte moi mit de schleicher vom loga mitgfoan bin, woan a poa inzwischn pensionierte dabei. abfahrt vom lager hat si verzögert und dann samma direkt zum mittagessen gfoan. an sich jo ka problem. die 1,5h fahrt dorthin warn eh ned soooo schlimm. des problem war eher das die leute teilweise mehr vom essen und von radlern halten als vom moppedfahren. i bin echt ka freind vo 2h im wirtshaus sitzn, wenn i fürs motorradlfoan dort bin. najo, i bezweifl das da endler no mitfoat, den homs damals eh uandlich aufzogen deswegen   selbiges dann nach weiteren 2,5h NOCHMAL eine futterpause. beim besten willen, SO kommt ma ned weit  darum soit da andi moi wieder an tog mit mir irgendwo verbringen. darfst gern mitkommen. solangst ned mitm auto kumst und mir dann im vorbeifoan sogst das dei bua im spitoi liegt. greeeeeeeeez
< Beitrag bearbeitet von fredy1995 -- 4.4.2014 9:55:28 >