einige wissen ja,das ich mit meiner gsxr 1100,na jo…
nicht gar so glücklich bin,ehrlich gschrieben,kotzt mi de kraxen an.
wia i gestern gmiatlich mit meinem weibchen am balkon sitz
sogts,na donn kaff da a neies
so,des is mal a guate idee,
anforderungen sein,sozia tauglich (na jo eine muass des jo bezahlen)
a gmiatlich sitzposition,na koa tschopperl oda bmw
a sporttourer würd zu meine bevorzugten reifen guat passen,
suzuki hat leider nix im programm für mich,oiso werds a ondana japaner
i trau de europäer nit so recht ,@ pilli tant,der traum von der mv ist ausgeträumt,da nicht sozia tauglich
mei überlegung ,wäre a fz1,z 1000 rx,eventuell noch a tuono…
na jo oda des geile teil was da in der tiefgarrage steht,
s kaufangebot liegt auf der sitzbank…der gauner der der woass genau das i sowas haben will…
oiso was kenntat zu mir passen,bzw was bringt ma die freude am fahren zurück ???
de gsxr eher nitta
tuono,warat woll de oanzige,mit der i mi anfreunden könnte.
alerdings brauch i a mowed was jeden tag funzt,oiso bleibt fast lei a japaner…
desto einfacher de technik,desto besser kann ich alles selber machen…
bin heier schon ,oda erst,4 tkm gfahren und war noch auf keinem einzigen pass,is des a schond oda nitta
vo der katana will i gor nitt reden,oba des war des oanzige gebraucht mowed wo i kaffat,dabei war i nittmal geizig…
griasserl ins tal
silli
ötziradeltog fallt höchstwarscheinlich aus,weil da bin ich in brünn,mitm weibi und dem lumpi
tuonos gibts eh a als schnäppchen (vorgängermodell) und aprillias sein ja verlässlich, weisst ja mein motto: fahren, warten und nit zu tode putzen des versteht mei aprillia a so, isch immer zuverlässig.
i fahr eher unter der woche, weil die germanen und NL auf an pass sein zum abgewöhnen, fahren fette, unhandliche BMW etc. und beherrschen sie aber nit. da lernst es wedeln am moped, wenn dir solche schränke auf deiner seitn in der kurve entgegeneiern
da sein ma ins einig,
wenns a tuono werden sollte dann woll de v2,do hattast wieda a gaudi wennst mi herbrennst
weil mei v2 erfahrung sein grod mal 30 km mit anera 748 ga.
i schau mal de woche zum motec,der soll sich de gsxr anschaun obs da noch was zuretten gibt…
des teil braucht null öl und des is bei anera 11er gsxr nit normal,olle parrameter passen,
bis auf de leistung
griasserl
aso falls i wieder artgerecht motorisiert bin fohren ma mol a runderl
i triff jo nia oan(e) aussa in peter,beim mx trainig,
der saubua,hot a an fahrwerks techniker mit,der den gleichen familien namen hat wia du
geh Opi …des warad für mi koa Argument …soi Sich gfälligst Endli selba ans kaafn
Aundaraseits Oide Mandai brauchn aun Großn 4 Takt V 2 …zumindast sig i bloß Soichane damit rumfahrn …woast scho Halli und so Zeichs …Vielleicht soitast ins Tscheppale Bereich wechsln damit Frau Silli a zfriedn is
Na woar a Spassal
Die Aprilia Donna is scho Guat find i …so auch Die SV 1000 von Suzuki …Die Katana is Natirli a Eigene Philosophie …wennsdas mogsd unds da daugd warum a Nitta …Wos Du Brauchst um wida Glücklich zum seyn …woasd Selba eh aum Bestn …Oiso auf Dein Gefühl hören , Vor und Nachteile abwägen …Und waun da des zbleed wird schmeißt a Münzn und Guat ists
i würd da jo ane von meinen 2 ZX12R andrahn , aba Sozia freundlich sans halt anfoch net…
aba schau di amal nach ana gebrauchten ZRX1200R um (hot a a ekige Scheinwerfermaskn wie de Katzana), die is herrlich für Beifahrer/innen und genug bums hats auch. Davon abgesehen kann man sie sowohl sportlich als auch gschmeidig fahren (i hätt meine nie vakaufn solln nachwein)
oiso i bin der meinung,das des meim weibchen nit gfollen würde.
wia sogts imma,wonn i am motorradel sitz solls a feier hoben.
sv 1000…hmm…mir würds eh gfallen,leida sogt de chefin,
nein,des is koa geiles teil…
für mich wäre a silberne sv 1000 s der logische nachfolger der katana.
na schau ma mal,de katana is nimma in da garasch,dafür steht a 8da fazer unten ???
wenn de katana zum kauffen is nimm i sie,falls der preis unter 6tausend ist.
i wor a mol a grüner.kh 500 mach 3,z 900…
so a lawson replica hättet a wos für mich,oba wenn i a gebrauchte kauff dan nur a gsx 1100 s katana.
griasserl vo der alm,silli
Jo silli, i sog da wos. Mir is genau so gaunga wia dia, der anzige unterschied is das meine net mitfoart.
Überblibn san de Kawa z1000sx und de fz1 fazer.
de letztere hob i gestan nei kauft, nächste wochn hoi is…
Vielleicht hüfts da Hihihi.
schen gruas
Suzuki hat was für dich.
Die VIRUS (eine gestrippte GSX-R1000).
www.suzukivirus.ch
Okay, soziustauglich? naja…
Wegen der Z1000SX: Wende dich an sciron, der fährt sowas.
Aber glücklich wirst du eh nur mit einer Katana.
Wobei, wenn man ehrlich ist, da ist in Sachen Fahrwerk noch jede Bandit überlegen.
… und ich sags dir gleich, auf der SV1000 wird deine Frau nur dann glücklich werden, wenn sie selber fährt. Ansonsten brauchst du Soziusfussrasten, die über die Töpfe gehen. Hatte ein Kollege von mir auf der 1050er Speed Triple. Mit den verlängerten Fussrasten ein weiterer Tipp für dich.
Muss ich mal mit meiner SV eine Werbefahrt in heilige Land Tirol machen (nein, meine bekommst du nicht )?
Aber ehrlich gesagt, ich verstehe deine Frau, ich würde mich auch nicht länger hinten drauf setzen, zumindest nicht mit den serienmässigen Fussrasten.
Aber die SV gefällt mir immer noch sehr gut und solange sie mir treu bleibt, werde ich sie auch fahren. Will schliesslich die 100’000er Grenze erreichen.
soll i di jetzt in mei…user gesperrt dings bums tuan
na ,selm tua i nitta
oiso i wor a beim dealer,der will ma woll de sx andrehen,letzt jähriges modell um satte 13500…
er moant de fz1 hot koan durchzug im mittleren drehzahlbereich,
irgendwie konn i ehm des nit glauben,weil der r1 murl reisst schon ordentlich an,
und in der version der fz1 soll a woll in der mitte etwas besser „ziehen“
da vertraue ich mal den yamajapsen
meine erfahrungen beruhen auf eine rn12 vom buaben,sowas von radikal is jo schon genial
schreib ma mol wiass auschaut mit der fz1,weil des warat scho a geiles teil
griasserl
des is a argument,do konn ma nit viel dazu sogen…aussa satte leistung
fahrwerk…denk…hmm bessa wia des vo der katana werds woll sein,leida hatt de banditin nit den flair annera 11er katana
i hob genau 2 möglichkeiten,
a richtig geiles eisen wia de katana,is anschauungs sache,oba für mi gibts nix geileres auf 2 radeln
an supersportler,im gmiatlichem trimm,
da erscheint ma de fz 1 woll de beste wahl zusein,weil ehrlich gsogt interessiert mi des verstellbare windschild der rx nix
abgsegen davon,hot mei astrall körper auf der z 1000 rx etwas probleme mit de longen haxen.
scheene griass ins hoasse flochlond
aso i werd woll an den see gehen,weil es windet,oiso nix mit dem modellflieger
ich kann da nicht meckern, das Ding fährt sich wie ein Taxi.
Ein echter R1 Fahrer wird natürlich lestern und meinen da zieht’s net g’scheit usw., aber ich kann dir garantieren dass dos nit stimmt. Des oanzige was mi bei dem Eisen vielleicht stören könnt’ wär , dass es hoit a bissl unspektakulär rüberkommt, aber des is scho ollas.
Ob du es glaubst oder nicht, die Europäer sind a net schlecht, und wenn es um das Mitfahren geht, dann gibt’s von Triumph ganz nette Sachen, wie Zb einen Tiger (1050), erstens geht der wie die Sau, (musst nur mal ein Wenig den Ossi von ossimoto verfolgen, der hat seinen mit ein bisserl Lachgas verfeinert ), jo und deine schönere Hälfte kann da hinten Walzer tanzen, sollte sie das wollen, will sagen da passt jede A****grösse rein.
Der 3-Zylinder Motor ist eine Wucht und ist sehr ausgereift und zuverlässig.
Die Speed Triple ist ein tolles Gerät(habe selber eine) aber Mitfahren? na bitte net…
Die neue Tuono V4 ist zwar mein Traumgerät, aber zum Mitfahren würde ich sie nicht nehmen. Das Vorgangermodell V2 ist vom Motor ziemlich Rauhbeinig und brutal, aber mir ist sie Fahrwerksmäßig zu zäh.