Jo - 25.12.2013 9:51:04
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: tyssen moch anfoch des Beste draus do muaßt durch, i kenn des ollas mei Mutter is mit 54 gsturm da Vota hod glei drauf Gesichtslähmung und dann Prostatakrebs ghobt Scheidung Bude im O...h , hob mi daunn wieda aufgrapplt und bin froh meine Familie zu haben die mir auch in den gesundheitlich schweren Tagen zur Seite gestanden ist loss den Kopf ned hängen irgendwaunn san a wieder sonnige Toge Herr Tyssen , so ists - Das sind wenigstens wahre Worte ,ned so Valogene ,wia zb vom Bundesheinzi ....Der Gestern nichts Besseres zu tun hatte , außer am Heiligen Abend das Volk zu belehren , mehr Fairness und Toleranz zu zeigen ....Gerade Er -Der da Selbst weit davon Entfernt ist Selber Toleranz und Fairness zu zeigen -und dazu noch Atheist ist , Der hat mit da Weihnachtsgeschichte , genau so Viel am Huat , wia Sey Busn Spezi im scheenan Nordkorea hod....Wenn i Ehrlich bin hatta ma mei anfänglich Gute, Friedliche Stimmung Gestan, gscheid zsammkaut, und Die Watschn dia mir gegeben hat , brennt mehr ois obs a Echte von Irgendwem gwäsn wär Lg Pg