Motor dreht nicht aus

Grüß Gott,
ich habe eine Rieju RRX (AM6 Motor) 50ccm
Am anfang hatte ich ein 11Ritzel drinnen da si dann zu schnell war baute ich ein 10Ritzel ein da es mir nach ein paar monaten wieder zu langsam war baute ich wieder das 11erRitzel ein aber jz dreht der Motor nicht mehr ganz aus…

Kann mir jemand sagen wie ich das problem beheben kann??
Bzw warum das ist?

Mfg Florian

DA Flogge is wida da :grin: …Scheen :smiling_face:, weilst zwoar Jung , oba koa Trottl Bist wüll i da a Bissale Helfen in erinnerung an meinerseits :grin:. Oiso Du host an 2 Takter …Da sind Generell 2 Sachen Imens Wichtig

1 Zündkerze

2 Vergaserflansch

wennsd des Beachtest gibts Normal koane Großn Probleme. Des sagt da Eina aus da Generation wo a Zündapp WCC 50 a Puch , a Kreidla und wos woas i no wos hat Offen Laufen dürfen…Und Ja Wir hatten auch unsere klanen Probleme…Trotzdem grennt sands imma De Moppaln.

Lg Pg

Hallo Pilgram
Haha danke :slight_smile:

Zündkerze ist neu
okey kontrolliere ich gleich morgen

JA de Mopeds sein hald noch guate gwesn
wollt ma auch a puch, zündapp oda a vespa kaufen aber da i manchmal a geländefahr hab i ma koane gekaft da si ma zuschad ist…

thx für di schnelle hilfe…

mfg flo

jo der is guat,koa wunda issa a a tiroler :grin:
oda a holba bayer,na egal.
oba lustig is a schon,so olle 2 monat kimmt a mit am neichen problem an :sunglasses:
lg silli

na i hoff das i dem nit so schnell begegne.
:grin:
wieviele km hat den das mowed jetzt am tacho ???
getrennt oder hast du umgestellt auf gemisch schmierung ???
ich bevorzuge die gemischschmierung,weil da weiss ich das der motor immer ein öl bekommt
wärmewert der zündkerze passt ???
benzinfilter eingebaut ???ß
wenn das alles ok ist,befürchte ich das du einen anreiber oder kolbenreiber bzw klemmer hattest,
oba i moan das ist höchstens ein anreiber.
lg silli

upps,hab ich doch den luftfilter vergessen,
der ist auch ok?

jo Deswegn hilf i eam a so Guts geht…Obwohl Die Ferndiagnosn, meistens eh ned wirkli wos Bringan. i Denk dos i scho sehr Ähnlich woar in Jungan jahren wia Er…
deswegen :wink:

Scheenan Obnd no Raubrittale :smiling_face: , und loß Er Die Tur(Ter)oristen in Ruah -Gell :grin:

Lg Pg

Also offen woans scho, oba dürfen??? :cold_face:

Mei Zapp is ungefähr 110kmh (laut Tacho) gangan, und i hobs g’schaft, dass ma nie des Taferl garniert hobn. Du konnst ma oba glaub’n, des woa scho a Schweroabeit.
Domois hots kloaraweise no kan Prüfbus gegeben, obwohl an Walzen- tester gabs damal auch schon, mit dem hobns g’schaut ob die Reibn net doch schneller als an 40er geht.

Später san die Zeiten dann(viel) besser geworden, oba Heute… :sob: :worried:

jo bei Uns Im Boarischn woarn Des sogenannte Kleinkrafträder, mit am Taferl wia De Greßanen Motorräder auch ghabt haben, Nur im Umfang etas Kleiner Gehalten . Damit konntest 50 ccm Ohne Ps und Geschwindigkeits Limit fahren. Später dann Die sog Achziger (80 ccm und Max 80 kmh)::::Nötig Dazu war Der FS der Klasse 4.

Dann gabs noch Die Sog Mokicks und Mopeds Die haben a Klanes Taferl ghabt Ähnlich wie Des In Österreich war aber Jedes Jahr Neu bei Der Versicherungstelle abzuholen und zu Bezahlen auch war Die Farbe Jedes Jahr eine Andere…i glaub Orange, Grün Blau usw

Diese Mokicks -Mopeds durften 50 ccm haben .

Nötig war dazu Der FS Klasse 5

Baujahre neuer als 2002: 45 km/h
Baujahre 1984-2001: 50 km/h
Baujahre älter als 1984: 40 km/h

zum schluß gabs noch Die Mofas…Max 50 ccm Max 25 kmh. Auch Diese haben das Kleine Taferl gebraucht.

Bild ist Kleinkraftrad Kennzeichen , Neuere Version , mit Dem Deppattn Eu Zeichn und Kraxlschrift, Die Davor waren gleich Groß aber ohne D zeichen und Normaler Schrift.

Lg Pg

sind Die Klanen Taferl in D.

is des kompliziert, aber hot sicher sein’ Sinn.

Na , do gibt’s die klan roten Taferl für Fufzgerl bis max. 45kmh, ach ja , auch für die Asphaltbeulen ,sogenannte Microcars bis 45 kmh. Alles Andere braucht ein normales Kennzeichen.

Da Vorteil woa immer scho, dass ma de kloanan Taferl net so guat sieht und des hot ma domois oft die Haut gerettet wenn i den (damaligen) Spinatwachtern dovon g’foarn bin, da is ma oba immer die Pump’n gongan, des konnst ma glaub’n. Na jo, es woa aus jetziger Sicht a lustige Zeit die i net missen möcht, aber wenn si mei Bua so aufgführt hätt, grrrrr… :rage: :eyes: :eyes:

Wir woarn a um Nix Bessa und hobn Unsane Greanan zuweilen a Gscheid Drazt :sunglasses: :grin:…da gabs in da Nähe imma a Launge Schotta Woidstroßn, mit 3 so Pfostn das koa Auto durche kaun…Jo und do samma Eana imma entwischt, bis auf Einmal, da woarns offn :grin:.
Na jo dan hods halt Gheissn Farbe Bekennen. Strafe Zoin, und Fotzn vom Vodan auholn :smiling_face: :grin:

Gschod hatts eh ned…

Moppal Autos gabs und gibts in Ganz D ned …zumindast ned mitm Klanan Kennzeichn, und ohne FS wias hier noch bis vor Kurzm üblich woar, scho glei Goar ned . In D brauchst für ollas Irgendan FS, außa fürs Nosnborn unds Radl, des mit De Pedale , moan i :grin:

Lg Pg

Hallo danke für eure Hilfe,
Das problem isch jz behobn
hab zukurz übersetzt nd dahea hat sich da motor nimma ganz ausgedrahnt nd ja jz hab i is ritzl getausch nd ja jetzt passt mea alles

danke für eure hilfe

Guat gmacht…Und imma aufs Guate Vollsyntetische 2T- Öl ned Vagessen, wie scho vom Silli gsagt worden ist. Auch es Kerzal dad i Alle 2000 km Wechseln. Auch wenns möglich is Es Moppal langsam Warmfahren (jo i was des is schwer :wink:)…Trotzdem. Weil dann Rennt des schon noch a Guate Weile :smiling_face:

Lg Pg

ja das nehm i e hea
ja i weas probian langsam warmzufoan

mfg flo

Gongan schon, owa die 6-Gang RLW hot schon noch 1 Monat ongfongan Leistung valian … woa gonz anfoch Vaschleiß wegn permanenten 10.000 U/min :cold_face:. San de heite bessa?

kaun i so nit sogn :eyes:…i glaub das De Heitigen 50 gal ned Wirklich besser sind.
So gsegn hinnig machn kaun ma oba eh Ollas wenn man will :grin:

Lg Pg