Moppet selber ausdrucken ... ;-)

Ich druck’ mir meine Moppets in Zukunft in Teilen selber aus und bau mirs zsamm - Unfälle spielen (fast) keine Rolle mehr … Und a Typenschein von an U/m/nfaller wird zukünftig im Wert stark steigen, glaub’ ich … :wink:

Weiß jeder, was ein 3D-Drucker is ;-? Nachhilfe gibts >hier< (na, hier -> 3D Printed Guns (Documentary) - YouTube) ned, weil Links einbetten funzt noch nicht wieder.

SuperSache, oder ned ;-?

[size=80]Quelle: derStandard.at

Die Sache ansicht ist schon geil. Aber wenn man schaut, was bei uns die Teile aus einem höherwertigen KST mit besserer Auflösung kosten, kannst eigentlich bei den Originalverkleidungsteilen bleiben, die werden unterm strich wahrscheinlich günstiger sein

aber wennma a moppet druckt, das es noch ned gibt, bleibts trotzdem interessant … :wink:

na na, des is nur der ständer, damit der Olpokrator ned umfollt. der kommt vorm gangeinlegen 'nauf.

wies ausschaut eher BAUMAX. :grin:

bei jedn Krasvakehr aufgstöllt werdn. :wink:

mochst hoit zeitgerecht Möldung.

… zu unsern CHrisi fohrn - da Herr Student hod sich sowos geleistet :wink: für seine „Projekte“ wie er sogt … eppa hob ich mich vahört und er hod Projektile gsogt? :wink: wos was ma … :eyes: :wink:

… OLBO heißen :wink: weu mitn „P“ wirst in die Kurfn aum Schotter krotzn :grin:

Aber sonst sehr gelungenes Modell !!!

… und des Rücklicht ?? Hally Däwidsohn ? :wink:

… dass meine Bremsscheim a aus soan 3D Drucker staumman … tät einiges erklärn :wink:

Schrottmann … bin vo DI bis FR kommende Wochn auf Urlaub zweng Moped Service und dergleichn. Könnt ma unter Togs a unsern Kaffee tschechan ? Eppa im RW Cafe ?

Schrottilein…die Nummer is irgendwie out of order. Ruaf mi bitte aum Firmen oder Privatn Telefon au das ma des wieder auf grod biagn. Greez