Moped noob

Seas Leute

ich bin absolut neu auf dem gebiet moped
Könnt ihr mir vll bischen was dazu erzählen was man wissen sollte damit mwn mitreden kann zb die grundbegriffe usw vll gibts iwo ein video oder ich find leider keins…kenn mich nehmlich 0 aus

faungst am bestn moi mit dem grundwissn aun!!!
 
erschtns: wie in jeder gemeinschaft stellt sich erstmals der neuankömmling brav vor… außerhalb des netzes könnte so eine aktion wie die deinige mit einem blauen auge und/oder gebrochenem unterkiefer, mindestens jedoch einer lokalrunde vom 12-jährigen enden…
 
zweitns: des ollawichtigste: des runde, schworze, wos’d bei de moppaln sigst, nennt ma „REIFEN“ und des ghert owe zur stroßn. des lackierte mit dem wachn puistal drauf ghert demzufolge auffe…
 
drittns: grundwissen host jetzt, rest noch deina vurstellarei!!! :grin: :sunglasses: :grin:

 
 
Do stöll i mi a glei mit aun. :grin:

Herr Grazer aus Bregenz!

Sie lassen nach! Den Lagavulin gibt nur in Sondereditionen als 12 Jährigen und da diese teurer und nicht so gut verfügbar sind, wäre mir auch ein 16 Jahre alter Lagavulin recht.

Wir wollen doch den Neuling nicht in derart hohe Unkosten stürzen. :eyes:

:grin: :grin: :grin:

 
 
 
wenn es die Malt-Trinker jetzt etwas schütteln wird - der ist leistbar und trotzdem lecker.
 
Bin kurz nachdem ich abgestillt war, darauf umgestiegen und spreche daher aus Erfahrung. :wink:
 
[image]http://media.uvinum.net/wines/canadian-club-12-years-1l-435210.jpg[/image]
 

 
Eigentlich is des da „Rafn“; owa sunst is Dei Schtätment fom Veinstn :wink:. Haahaahaa :grin:  :grin:  :grin:

wüll do scho wieda rafn? :rage:

Alder, ich mach Dich so krass Krankenhaus, dass glaubst Du nix. :cold_face:

reißt’s eich zaumm, wos sui denn da neiche von uns denkn??? na, des ghert a zu de sochn, de i net wissn wü…
 
oba, damit a se net in unkostn stirzt, es tatat a a 12-jähriga glennfiddich tuan, oda net??? :grin: :grin: :grin:
 
wobei a 16-jähriga glennfiddich no feina warat… oda 20-jährig… oda…
 
wia sogt min wieble imma? i tua da’s fläschle ins säckle und daunn ins täschle… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

 
Jebemti :rage:

Ähm, Herr Grazer, nicht alle Whiskys die älter sind, sind automatisch besser (zumindest für meinen Gaumen). Habe mal einen 25 Jährigen Talisker probiert und war schwerstens enttäuscht.  :cry:

Der war sooooo sanft, das war kein Talisker mehr. :worried: Bei einem Talisker erwarte ich Torf, Torf und nochmals Torf und davon war da nicht mehr soviel zu spüren…

Was ich hingegen sehr gerne mag, ist de 57° North! :smiling_face: Jung, stark & und ungestüm!

@ Alteisen:
Von mir aus kannst du auch einen billigen Fusel kippen. :grin:
… und selbst der Johnny Walker Red Label ist nicht so schlecht wie sein Ruf. :wink:

… sowos gibts doch hechstens im Staumlokal vum St. Pöltna Priestaseminar, du Schweindl … :smiling_face: :grin: :grin:

Weil die ganzen 1337er hier haben keine Zeit sich mit Anfängern zu beschäftigen. :sunglasses:

Bleibt dir nur das Selbststudium:
Motorrad Schule Videos

Motorrad – Wikipedia

Studiere besonders den zweiten Link aufmerksam und schau dir auch alle darin gegebenen Verweise an. Wenn du dann alles kannst, darfst du wieder kommen und uns was übers Motorrad und Motorradfahren erzählen. Weil da steht eh mehr drin, als die meisten hier wissen.

 
Sog amoi, Du bist jo scho ärga wia i. Kummst do glei mit dem gaunz Orgn daher. :eyes:

… da Graza hot mit de Schweinareien aungfaungt … :eyes:

Außadem: Kana is Ärga ois Du! Des ghert scho amoi gsogt! :grin:

i was, i hätt’s bessa sogn suin… do wor net vo de pfoffn und deren hobbies de red’, do geht’s nazich und allanich um wahre männergetränke! oiso whiskey und sunst nix! :rage: schaund iwa mi!!! i was!!! :cold_face: :rage: :cold_face:
 
übrigens, mien wieble hot mir scho 16- und 20-jährigen glennfiddich g’schenkt und mir hom’s olle zwoa g’schmeckt, da talisker is jetzt net mei g’schmock… :cold_face:
 
so, i geh mi jetzt amoi a runde schaumman… hobt’s eh recht… biddudebbad… wos denkt da neiche vo uns… wemma’n pan net hättn, der eam den rechtn weg zagt…

Wie das ? Unmöglich, hier ist der Stammtisch.

 
 
glaubst do kumm i Da net drauf, waunnst nochträglich no wos einifitzlst? :cold_face: :wink:

… des siach I jo jetzt erscht!

I hob jo gwußt daß’d mit oin meglichn haundlst, oba daßd a an Kollar trogst, wenn’S sei muaß, hätt’ I ma ned denkt vun Dir … :eyes:

 
 
 
hot a dunkle Seitn. :wink:
 
[image]http://www.jpc.de/image/w600/front/0/9783838833910.jpg[/image]

kaunnst jetzt a ruah gem? i was eh, daß i des deppat g’schriem hob… :cold_face: :rage: :hushed: owa offensichtlihc is da schrotti da anziche, der net so vadurbm denkt wia du, sacki!!! :sob: :dizzy_face: :grin: so, und jetzt derfst di im aundan winkal schauman!!! damit i net alanich deppat in ana eckn umanaunda steh… :grin: :grin: :grin: