Mondfähre

Griaß Eich mitanaund…

Vor dem WE… oisa eigentlich de gaunze Wochn laung… hob i feststölln miaßn, das i ka Kilo-Gixn, sondan a Mond/Raumfähre…Spaceshuttle… Enterprise foahr…

Warum???

Na jo… ma geht zur Luise, gut gelaunt, will sich die diversen Trümmer für’s Kupplungtauschn kaufn…

Noch üblichn „seavas-Blabla“… oisa de Scheibn kaunn i da nur bestölln, kostn 128.- €…
…„aha und de Dichtung is do dabei… und de Federn…“???

Na, na… de Federn kaunn i a bestölln, owa de Dichtung hobn ma NED, de muaßt original kaufn…

Oisa guat, zum Motorradcenta… duart frogn…

„übliches Searvas-Blabla“…

Oisa de Scheibn kostn 148.- €, de Federn5,wasinimma und de Dichtung um de 12.-€… guat DICHTUNG und FEDERN bestöllt…

Daunn zum HG… 10 Scheibn um 91.-€… RICHTIG bestöllt, weu er hod nur 8’te do…

Somit geplanten WE-Schraubertermin fiar de Kupplung auf näxte Wochn valegt… :rage:

OWA, ma hod jo Ausweichmöglichkeiten, da Auntriebssotz g’hert a neich, oisa los, wieda zur Luise (weu de is um’s Eck) und an Regina-Sotz valaungt weul i auf des DIT Werkzeug soooo wos von aungfressn bin… „jo owa den muaß i bestölln… dauat a Wochn…“ AAAAAAAAAAAAAAAAAAaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

OIDA, es is Saisonaunfaung, i foahr a Kilo K1, oisa nix Exotisches und de miassn an jeden Scha… Teul bestölln!!! :rage: :rage: :rage: :rage: :sob: :sob: :sob: :sob:

DAmit es schen Rund wird… Oisa guat host an DIT „Logernd“???

Jo, owa nur den mit de "extra light Ritzl/Kranzl um 219.- €…

Oisa 40 Eukn mehr brennt, damit ENDLICH wos weida geht… maunchesmoi frog i mi wirklich ob i in Österreich oda in Novosibirsk daham bin…

I bin irgendwia a bissl aungfressn… :eyes:

…gewußt, dass du eine BMW fährst :grin:

Da kannst aber net so streng sein, weil für so alte Dinger können die nicht mehr alles lagernd haben.

Auch für meine Transe war der Hauptständer nicht lagernd. Habe ich halt bestellt und nach 10 Tagen bekomm ich ein SMS :„Lieber Kunde ihre bestellte Ware…“
Ist schon in Ordnung die Tante „L“… :wink: :wink:

… beim Xmas gfrogt?

Durt hob I no nie auf wos wortn miassn, und mei Mowed is a bissi öda ois Deins.

Worn owa zuagegebanamoßn ois Standardvaschleißtäu wia Auntriebssotz, Fülta u.dgl. (Und amoi a Regla)

… erwortn, daß do a Hokn draun is … :eyes:
:smiling_face: :smiling_face: :grin:

na ja i sags mal so der winter war bzw ist heuer lang genugg.
wann i schon woass das i de kupplung und antriebssatz brauch,dann…idee…bestöll i ma den im feber oda so :grin:
da kann ich dann der dinge harren.oba wiso tauscht de kupplung ???zuviele km also jenseits der 100tkm ???
oda hast mal des falche öl erwischt das sie jetzt rutscht ???
regina ,ma kafft koa ketten mit am frauen namen hat mal a kluga monn z umir gesagt :grin:
lg und frohes schraufen,silli

des is hoit des Los derer, de so ausgflippte Nischnmodölle foahrn miassn. :grin:

OHNE, dem Aunbot hätt i mi ehhhh nie traut! chch

G’frei mi schon… hoffentlich bleibn kane Trimma iwa… sunst miaß ma daunn „ene mene Muh und draußt bist du…“ Spühn, wos ma sich g’hoidn und wos ma schmeissn… :wink: :grin: :grin: :grin:

na ja,der örtliche yamaha händler hat ,nitmal originale bremsbeläg für de r1 auf lager und des is a aktuelles modell.
wann i ma denk,wenn de 4 radler werkstätten a so orbeiten würden ??? na da warat was los…
oba bei de mowedfahrer kann ma des ja machen,extrem schwocha service ,oba dafür a bisselle viel teirer…

A Reis-BäMWää!

De Luise is zwoar OK, jo, owa zum Saisonaunfaung, erwoart i ma eigentlich schon schon, daß so typische Sochn, wia zumindest da AUNTRIEBSSOTZ in verschiedenen Variationen vorhaundn ist!
A, waunn des Teul ka Neiche is, sooooooo söltn is des Modöll jo ned UND des is wirklich a gängiges Verschleißteul!

Natiarlich, is a Kupplung a bissal söltana zu tauschn… owa, wia i zwoar Kupplungsscheibn und Federn, owa KA DECKELDICHTUNG im Programm hobn kaunn (a ned zu bestölln) is ma schon a Rätsl!!!

…sie Sackl sie… tuans ma do den Herrn Gööörrriiii ned verstimmen, weul der was schau wos a tuat und vüüüh genaua ois wia er… is Kitsch!
Waunnst man vagrämst, muaß i ois sölwa mochn… daunn muast DU hölfn, zefix! :rage: :wink: :grin: :grin: :grin:

…waun i hiaza gemein warat… und nit sölwa aus de Berg kämman tät… nochand hätt i jo hiaza g’sog, das holt bisch Tiaroi eine nit oissi einedazachnt…chch

Woast ehh… „auufäää aufn Berg und oweg’foin und hiaz is a hin…“

Aundraseits… der sog sich hoid, a Tiaroia bremst nitta, wal wer bremst valiert und de A. Hofa Burschn valiern nit!!!

Olsa wer zum Henka braucht schon Bremsn??!! :grin: :grin: :grin:

…jo ehhhhh… wos hätt ich mir auch aundas erwoartn solln… grummel :worried: :rage: :wink:

…koa Ohnung!!!

I hon dia erscht voriges Joh kaft…

Jedenfolls, is de Nochstellmöglichkeit aum Ende, des Radl laft aum M-Stända schon recht stoark mit, und da Geräuschpegel-Untaschied zwischn zoganan und auslossanan Kupplungshöwe is m.M. noch gaunz schen deftig, a foahrt sie sehr hoart eine bam Scholtn (aum Staund!), wodurch des fiar mi recht nohe liegt…
Schodn kaunns jedenfolls nita und bevor ma auf oana Ausfoahrt (vielleicht goar amol noch Tiaroi??) des Teul eingeht moch is holt hiaza, schodn werd’s nit, ha?!!!

Jo mei und des mitn rechtzeitig bestölln… i bi jo koa LOGISTIKA, zefix, i tua so eppes ausn Bauch aussa, bold’s nit umbedingt Not isch… und wia g’sog, bam Ontriebssotz erwoart i mir so eppes NIT, wal z.B. fiar mei UROIT 750’ga Gixxalä, hons des mitttn in da Saison SOFORT g’hobt… :eyes:

ja de suzuki´s,schon komische gefährte,muass i sagen…
mei 11er aus 96 hat a hydrauliche kupplungsbetätigung,de ondan haben imm a seilzug gehabt…???
oba was mich am meisten ärgert ist de blingga rückstellung,de 11er aus 81 hat sowas gehabt und da rest nimma,scheenes graffel…
oba eh egal,weil des is mei letzte suzuki,woass noch nicht ob des nexte mowed a kawa oda a yamsen werd :eyes:

na eh wurst weil des dauata eh noch 10 jahr :grin: :grin:
zwegs bremsen,wer nicht bremst war vor der kurve zulangsam :wink:
der lumpi mit seine stoppis reisst des material zam,des glaubt ma nitta,und bremsbeläge kemmen nur originale eini ,weil des bewahrt vor ana stotterbrems.
lg

Ist ja schon klar, dass deine Motorräder eine Mondfähre sind. Zu der Zeit war ja Apollo 11 der letzte Schrei. :eyes:

…Herr Rochus… woin ma jetztan auf Alpinschrotti mochn… heast, du bist a AUFBAUER ka Niedamocha!!! :hushed:

So wos… ned amoi auf de Shweiza is mehr valoss!! :worried: :cry:

Wenn man die Wahrheit nicht ertragen kann? :eyes: :wink: :grin: :sunglasses:

Daneben bin ich sicher kein Alpinschrotti, weil a) ich wohne nicht in den Alpen sondern im Mittelland, b) bekomme ich von meinen Kollegen war mir zusteht (die halten mir keine Schokolade vor :sunglasses: ) und c) hatte ich bisher noch kein 4-Gang Motorrad.

wennst mitte märz d’raufkommst, was alles g’macht g’hört, hoff’ ich doch, das’t sonst schnöller bist!

 
dass dir des jetzt wirklich hilft, aber i hab meine xjr nachdem ides Taferl zrukglegt hab zum ali gstöt, neuer kettensatz und neue Bereifung und seit dem warts das is wieder in gebrauch namad. Solang wir i aber nu a salz schmeck auf der straßn fahr i mit der k.

… findst an 10-Karäta auf da Favoritnastroßn, ois im Tratschalforum a Auntwurt de da weidahüft … :smiling_face: