MK´s russischer Cousin?

So geht Auffahrunfall:

http://www.krone.at/Videos/Steil/Crash-Biker_sorgt_fuer_schier_unglaubliche_Szene-Salto_auf_Autodach-Video-416305

Afoch driwahupfn. :grin:

Gibt es aber schon seit 1-2 Tagen in Zonko’s Corner hier auf 1000PS. :wink:

Nicht bemerkt. :dizzy_face:

kloar da MK mocht des sicha a so, weil der rechnet jo a imma und üwaroi mit an hindernis :grin: :grin: :grin: :grin:

wer ned? :eyes:

deswegen host imma de turnbatscherl au, dassd aum autodachl ned orutscht gö? :grin: :grin: :grin: :grin:

Klar und Schwimmflossen und Neoprenanzug falls ich ins Wasser falle.

Ich denke du weißt ganz genau was ich meine und dennoch versuchst du einen Strick daraus zu knüpfen, warum?
Was gibt es dir wenn ich zb jetzt schreiben würde, dass ich mit nix rechne und darauf hoffe, dass alle anderen alles richtig machen? Wenn schreibe, dass ich stupide auf meinen Motorrad sitze und mich mit Gas, Bremse, Schaltung und Spritverbrauch beschäftige, was hast du davon?

DRAUFhupfn!!! Jetzt hobn mas! :wink: :grin: :grin:

UND wos lernen wir aus dem Video?
Sch… Dosentreiber de STUNDNlaung de linke Spur besetzen, provozieren ned nur RECHTS überholen, sondern a noch das ana doch noch vor anem aussehupft, den daunn da Rechtsiwahola frisst, oisa schuid is eindeitig der, wo auf da Linkn PARKT! :wink: :grin: :grin:
I garantier dir, noch de ersten poaar Urteile wo a so a Oarsch brennan muaß, g’wähnan sie sich des Linksfoahrn viar NIX vielleicht doch ob?!

geh bitte, i knüpf kane strick - für niemand. is doch e ois nur a hetz :grin: :grin: :grin: owa du gherst jo zu de leit, de fia smilies scho zu oid san :grin: :grin: :grin: :grin:

Ok, das is a brauchbare Erklärung, aber ich finds halt ned so lustig. :worried:

Kopfalkratz und Godal kraul… Nageh, wos’n lös, hoitsd nix mehr aus du Luluuuu!? Wer austeult muaß a einsteckn kennan… bist jo sunst a ned so… UND waunn ma neama iwa sich sölwa lochn kaunn… wird’s kritisch! :hushed:

Ah na, das is es ned, des austeilen:einstecken Verhältnis muß scho nu in der Waage bleiben.
Es kommt immer drauf an wie mans bringt und obs gegen wen direkt geht oder nur über a Meinung, Handlung oder gar a Sache.

Man sollte halt auch aufhören können, wenn ma merkt, daß der andere des persönlich nimmt. So wie es zb bei da „Homophobie“ war, a bissl is lustig, aber wenn wer sagt, daß eam des nimma lustig kommt, dann muß es auch beenden können und ned alle paar Monate aufwärmen.
Finde ich zumindest. Für mich is sowas dann kein Spaßthema mehr wenns wer ned mag und du wirst genau nix mehr diesbezüglich von mir lesen, weil ich des einfach respektiere und nochmehr bei Menschen die ich respektiere.

es finden a menge leut deine ansagen manchmal a ned lustig. und hoit di des auf?

Wenns mas freundlich sagen, dann natürlich.
Wobei es da um Personen gehen muß, wie i grad geschrieben hab.
Wenn ana irgendwas, des eam praktisch nedmal was angeht, ned lustig findt, dann hat des ja damit nix zu tun.

grundsätzlich host schon recht, nur is die realität leider ned so. oder glaubst kriege (nur als plakatives bsp) san daun aus wenn ana gnua hot und hamgeht?

Ähm, von wem kommt der Ausdruck „Welpenschutz gibt es nur für Welpen“? :grin:

Es geht um dich und mich und ned um irgendwelche konstruierten Realitäten.
Du hast es erklärt, ich hab dir gesagt, daß ich die Erklärung brauchbar finde, aber des ned lustig finde und wie du nun damit umgehst ist allein deine Sache und ned die von irgendwelchen Soldaten in an Krieg.

Von mir, und was hat des damit zu tun?
Wen hab i damit persönlich angefriffen?
Oder besser gesagt, wer fühlt sich dabei persönlich angegriffen?

nau fein, daun kemma jetzt jeda die meinung voim aundan. ob i mi danoch richt is owa scho no mei bier oda? :wink:

wie immer Anspruchshaltung Ohne Ende …mit welchem Recht eigentlich ? :eyes:

Der Mittelpunkt der Welt

In Ego Hausen steht ein alter Stein:
Dort soll der Erde Mitte seyn.
In Ego Hausen hält man das für wahr,
auch mir scheint es nicht sonderbar :grin::
Ein jedes Nest, das kleinste,- hält
Sich für den Mittelpunkt der Welt.
da wird gebogen , geschoben und gelacht bis es eben den Ego Hausener in Die Eigene , für SIE -Einzige Wahrheit passt :wink: