Mitfahrer gesucht!

Hallo alle miteinander!

ich suche eine sportliche bis sehr sportliche (aber vernünftige) Partie/Fahrer mit denen ich mitfahren könnte. Mir geht das alleine fahren langsam am Socken…
Fahr eine 690 Duke Bj 2012, Wohnsitz in Wien.
Falls wer bock hat bitte melden :smiley:

hier im forum sind nur dampfplauderer und wabbler :sob:

es haben sich 3 oder 4 leute bei mir gemeldet als ich mal gefragt hab ob jemand mitfahren will mit unserer
partie und bis heute sind die noch immer net mitgefahren obwohl sie gesagt haben sie würden gern mal mitfahren :eyes: die leute melden sich und dann hörst nix mehr von dennen.

das angebot steht nach wie vor, allerdings raum Graz/Graz Umgebung.

Stimmt Leider- :cold_face:…Diese Unart der Unzuverlässigkeit ,
Scheint aba a Zeitgeist Erscheinung Der Heutigen Technomatik Gesellschaft zu Seyn :wink:…is ma Gestern auch so gegangen :grin:…Nur des scheene daran ist :smiling_face:.Inzwischn Scheiß i ma darüba Nix :grin: (mehr)…soins machn wos woin , wirsd es eh Nit ändern können :wink:

Nütze Den Schönen Tag zum Moppal fahren :smiling_face: ob mit oder Ohne Begleitung :wink: , Viele sind doch eh Bloß unnedige Bremsa, und Schwätza

Cirio Pg

Onki… duuuuuuhuuuu… der mag aber sportlich, bis sehr sportlich UND vernünftig… da muß ich dann zu Hause bleiben, oder… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ich mein, ich bin natürlich vernünftig… aber SPORTLICH??? Sport ist MORD… weiß man doch jenseits der 100 kg Grenze… gggg

Schließlich bin i so dazuakumman… und des woar vor… püüü Hüf ma??? Najooo gaunz schen laung! :wink: :smiling_face: :smiling_face:

Natürlich werden ned olle dicke Freind… owa a Fahrtl, soit imma drinnan sein! :wink: :grin:

Ahhh jetzta… Aunmöldedatum… jo 2009, fiar des, daß ma uns nur 6 Monat riachn werdn kennan san 4 Joahr gaunz scheen! :smiling_face:

oiso so long is des noch nicht her :grin:

na guat wenn ma olt is schaut des ebas ondast aus.
:grin:
schennen sunntag

…in’d Schui bi i no nit gongan mitn Gerri… des woas i ehh a!

Boid ma owa woas wos monche g’sog hon, nochend is schon long!

UND fiar oan eigentlich „woachn“ O’fong (Stamminga) erscht recht, na??!!!

Vor ollem, miar kenna ins nit nur, mir sein FREIND! :smiling_face:

so unrecht hotta do vielleicht nicht.
i bin jo a schon a weilchen auf dera plattform verdrehten,
hab imma a angemeldetes motorrad in da garasch stehen.
oba a ausfahrt über 1000 ps ,ist gestern zum erstenmal zustande kemmen.
de tirolerinnen,de a sporatisch im forum schreiben,kenn i vo" tirol bike" des war im
grizzly bzw 2fast4you sei seiten,imma hin gesamtsieger des bmw boxer cup…
und woll der oanzige der mit anera kilo gixxen in marktl auf der kartbahn de sumos verblassen hat :grin:
gibts aber woll nimma,ebenso das nachfolge forum vom samtex
scheissdinix,
na was solls,s biabl fahrt a leimehr mx,was eh bessa is für ehm :wink:
griasserl und scheenen sunntog
do sein schon einige schöne flotte ausfahrterln zustande gekommen

Jo-Opi :grin:

wia auch imma :sunglasses: …mit de Bremsa , hob i des eha im Geistigen Sinne gemeint :eyes: , i woas scho dos a Achtal koa Wöldmacht auf dem Gebiet des Rasens ist :dizzy_face:…Trotzdem gfalln loß i mir Nix (mehr) :grin:…so , oda so :wink: …Rechts issas Gas :smiling_face: …ohzarrn , miaßns owa scho , und ebn ned soviel drüba Schwätze , Nur weils sowas Sölba oft goar ned kennen, ists No laung koa Grund driba Bleed zum redn -Vaschdeschd ? :grin:

Lg PT

bei ins hots a mol an stommtisch geben,
astimmt de kathi hob i do kennenglernnt,a flottes mädel mit anera gsxr 750,
i wor do 2x,beim 3x hob i nitt kennen,weil i 2 wirbel brochen gehaben getan :cry:
na und dann war fertig, mit dem stamminger,aus welchen gründen auch imma…leida.
von de tiroler stamminger 1000 psler ,bin i woll als oanziga im forum übrigblieben :cry:
wia hot da pilli gschreiben ,de guaten gengan und der mist bleibt :grin:
wia i imma unter beweiss stell is des a a so :grin:

aso das ma in gerry als freind hot ,kann i ma guat vorstellen

griasserl

geh weida… Oida Schleim -Botzn :sunglasses: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg PT

i vasteh di schon,abgsechen davon red i nitt bleed wenn ma in natura mit de moweds a ausfahrterl mochen.
im forum is a bisselle tratzen schon drin,oda …
griasserl

eh :wink:…weyl…Wer des ned duad is sölbing Schuid :smiling_face: :grin: :grin:

Griaßal PT

goschadmodusan WEM soll i iwahoin… i bin jo VUARN…ggg bis zum Obzweig… ähhhhh… wohin???goschadmodusaus

Mhmmmm… großes weißes Licht im Rückspiegel = „Nochzuckeln“ ahaaaaa des is ma NEICH!

Jo wie auch immer, mi tät’s auch g’frein und wenn er wirklich aus Donaustodt ist, daunn kaunn a gleich mit mir rüberzockeln… ich weiß jo wo dein Moppet wohnt! :dizzy_face: :wink: :grin: :grin:

oiso i hob do gestern was anderes gesehen in ischgl.
dürft aber eher a 85gale gwessen sein,der kurs in ischgl is a micky maus kurs,
de rundenzeiten sein woll unter 50 sekunden.
extrem eng,kurvig und 3 kurze gerade,wosst grad mal in den 3den kimmst,
na des biabl auf seim kloanen 2 takta war kaum zumbieagen,
speed mässig hat der überall mitgehalten,guat war lei training,
oba i moan viel schneller werds im rennen a nit gehen.
des werd i ma heite onschauen,oba ohne mowed und klamotten,do verdunstest jo
:grin:
griasserl

JO, a Gelati geht IMMA, kunnt ma glei zum Maus foahrn, der is im 16’na Hieb, oisa ned weit!

I foahr schon umma 11’ä zum Dad, daunn schnö aum Friedhof zur Mamsch, de hod heit Geburtsdtog, daunn Papi-Essn, daunn Kültüür! :wink: :grin: :grin:

warad amoi a NETTER Zug von dir!!!

Weul bei de gaunzn Mowed hinta mir… wussad i daunn wenigstens das DU a do bist… ;o))

…ich ihm aus, der lost di übrigens ehh immer schön grüßn, owa i vagiß es imma auszurichtn (genier!!!) jo moch i, i stöll an’s dazua!

Jo …Na Servas :grin:…Soiche Zwergn Aufstandla taugn ma eh :smiling_face:…Des saind Meistns , de Etwas Flotteren in da Zukunft :eyes: …Viel Spass , wünsch i Dir/ Euch und De Suppn gaunz aufessn , Nit Vagessn -Gell,… sunst kimmt KEIN Gewitta :grin: :grin: :grin:

Lg PT

wien ist anderst :grin:
na ,in tirol geht nix weiter,zwegs ausfahrten…mit 1000 psler,
gestern des war eine ausnahme,
de oanen bist zuschnell,de ondan zulangsam…
obwoll mir a schon mitm scheissdinix forum ausfahrterln gmocht haben wo alles dabei war,
vom racer,sumotreiber,oldy,anfänger,de gonze palletten und des waren schöne ausfahrten.
i woass jo nit was de im gsichtsbiachel so treiben…
oba gemeinsame ausfahrterln werdens woll ausmochen…oda a nitt.
was solls bin friagga a imma a loanig am fahren gwessen,
heier schwächle ich,na nit i sonder des 11er glump.
jetzt gehts zwar wieder besser,oba de 200 am tacho derpackts nitta,zache soch :rage:
werd woll zweng sprudel griaggen,obwolls ärger saufft wia i

aso traum wetta in de berg,auf noch ischgl :sunglasses:
griasserl