Uiijeggalll - 12.2.2013 16:26:04
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: UrAlterSack quote:
ORIGINAL: silli quote:
damit i wenigstens in Zukunft woas wo i sicha nit hingehn werd..des Allanich dad ma scho reichn...maaah wia saind Die drauf ...BMW oder Halli Galli - Werkstatt odrr? ja meister pilgram,sie sprechen mir aus der sele. i kenn meine mechaniks ber vornomen und sie gibts nitta, weil klingt woll opndast wenn i sog,du olter penner woss host den do zomgschraubt als sie alter obdachloser,was haben sie ohne werkzeug an meinem motorrad gemacht ??? griaqsserl Bekauntlich sogt ma üba ana bestimmtn Seehöhe imma Du, des mocht wohrscheinlich scho 70% vun eich Tyrola aus. Und vun de restlichn san de Hölfte Gasradlfohra, de sogn a Du, und da Rest san anfoch Bauanschedln, de kennan goa ned guat gnu Deitsch, daß des mitn SIE behirna tätn ...   ich Ahne Schreckliches .....Äääähhh SIE Herr Uraltersack , ab Wieviel Metros isn Die Bestimmte Seehöhe gmant..i moan Ja Nur weyl im Woid4tl is jo ned grod a Alpines Klima -Nicht? ..und nachdem Sie ja auch noch Niemand mit am Gasradl hat Fahren gesehn ..bleibt ja Eigentlich Nur noch Die Letzte möglich keit um Sie zu Titulieren .....ABER BITTE NEIN -zwingens mich Bitte Nicht dazu Dies auch Nur ansatzweise zu Denken weyl das mag ich Nicht....
Anlagen (1)