Mir brauchen aa hübsche Moderatorin

aa wenn des jetzt dem geri1 ned passt, oba de frauenquote do herrin is scho erschreckend niedrig, und so hob i mir docht mir brauchen an optischen aufheller.
olso, zur auswoll hätt i de

[image]http://kundendienst.orf.at/orfstars/akbaba.jpg[/image]

oda de

[image]AAMAs - Amadeus Austrian Music Awards 2022

i waas scho jetzt dos mi a poar blocken wern, oba es muass sein, weul den geri1 seine grauslichen büldln wüll i nimma segn.
der kommt dem vom xjrsommsi beschriebenen herrn b´suff scho verdächtig nahe, und i brauch erm do herrin so dringend wiar an scheidenpilz.

:grin: :grin:

gute Idee :smiling_face:
wie wärs mit diesem Mädel?

lG Chin

… wos bitte, hod Dei Übaschrift mit de Büldln vun de zwa Migrationshintagrundzurkn ztuan? :eyes:

Na…Jo geht scho :grin:…owa i denk das eh Genug Hübsche do saind :wink: …Nur draun Se Sich anscheinand halt ned auf De 1000ps Bühne …Weyl sowas tut man hier Nicht :sunglasses:…sowas geht Nur im Frtaznbiachal :wink: :smiling_face:…deswegn hoasts jo a Gesichts Buch …Und wos warad daun mit Dir da Persönlich ? :eyes:…Schreibn duasd eh Guat :wink: …Dia Fiaß (wenns Deine saind) :grin: sind jo a ned grod ois Schiarch zu bezeichnen , bzw- aus Anatomischa Stoa Geist sicht :wink:

Drau Di halt :grin:

Lg Pg

bin wahrscheinlich zu dumm, um die Intention hinter dem Post zu verstehen, aber

  • hast Du jetzt vor die Bilder als Deinen Avatar zu nutzen? :grin: Immerhin fehlt ja Dein Bild im Profil?

Oder,

  • erwartest Du Dir, dass wir hier eine Frauenrunde eröffnen, die immer wieder (ganzkörper) Bilder (idealerweise halb nackt) posten?

Wortmeldungen gibt es von uns ja eh immer wieder, und so leid es mir tut, das Ambiente hier ist nicht wirklich frauenfreundlich… :cold_face: - und nein, ich meine damit nicht den fehlenden rosa Hintergrund im Textfenster :sunglasses:

warum in die Ferne schweifen haben ja auch hübsche Userinnen in den eigenen Reihen :grin: :grin:

so gsegn hobms a wida Recht -Herr Tyssen :wink: …so Unecht , und Unrecht ists se Nicht Die werte aum Bilde :grin:…auch wenns etwas Füllig :smiling_face:war und evtl ist -das woar für mi owa Nia wirklich a Credo von Bedeitung :eyes:…da Umfang Des Herzens ward mir Wichtiga :wink: …und außadem es lebe Der Barock :grin:…wenn i da aun Die Lat(r)ina :sunglasses: zruckdenk :eyes:…Unsa 1000 PS Schönheits Ideal , nach Lagerfelderischa Kleingeistigkeit :grin: , kann und will ich hier beym Bestn Willn keine Frauenfeindlichkeit entdecken :wink:…Außadem simma doch im Zeitalter Der Emanzipatione …Odrr ? :dizzy_face: Oiso wos Jetz?..hüh oda hot :sunglasses:

Lg Pg

… über da Tina ihn Kopf schaut aus wie a Heulichnschein ha ? :grin: :grin:

… daunn wenigstns a Russin …

… die Weiwaleid so störn ???

… die Rabarbara is a schon etwas überwuzlt :wink:

dei Tinal is jo a Goidengerl :grin: :wink:

owa de göbe Gummikuha is mei Favorit :grin: :wink: :smiling_face:

… oba des Plastikviech wos in die Händ hoit is a liab :grin: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=KHaBygf6rD8

gibts auch :eyes: …owa ned laung :wink: :grin: :grin:

Man(n)-Nehme :smiling_face:

R 60 Moos-Pilz u. Schimmel- Ex - Steinreiniger :sunglasses:

anscheinend so ernst ist, dann sollts wenigstens sehen, was Ihr versäumts:
[image]http://blog.mx-cross.at/wp-content/uploads/2013/09/DSC_0983small.jpg[/image]
oder so…
Die originale Fotovorlage ist gerade 1 Stunde alt, falls jemand glaubt ich hab ein Foto aus der Lade geholt.

Disclaimer: Bei diesem Foto wurden keine Tiere gequält, der künstlerische Effekt stammt alleinig von AKVIS Sketch
Für Schäden an Herzschrittmachern, oder die bei der Nutzung anderer Protesen im Zusammenhang mit diesem Bild entstehen, kann keine Verantwortung übernommen werden… :sunglasses:

Nun zu Gott betet, dass keiner hier ist, der mich schon von außerhalb 1000PS.at kennt, sonst hätte ich ja gleich einen Facebook Account anlegen können.

… soll des sein ? I steh mega auf der Leitung :wink:

Inkognito gewahrt…

Schweiß von der Stirn wischt

… übern Bild is unnötig - ich denke dahinter verbirgt sich ein gar schöner Mensch :wink:

… oda a ganz normale östareichische Ruabm … je nachdem wers grod oschaugt … :smiling_face: :grin: :wink: