Metallica

Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Metallica Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Metallica - 10.7.2014 8:55:11   
Hurricane1250

Status: offline
Weils überhaupt ned do rein passt, aber ein mörder Spaß gestern war, möchte ich Euch daran teilhaben lassen....an meiner guten Laune.
Aber wahnsinns Preise haben die vor Ort gehabt...egal ob Alk oder non Alk 5 Euro der halbe Liter und jetzt darf man raten genau 10 Euro der Liter plus natürlich Einsatz pro Becher. Da schaut man ungefähr so wenn die charmante Dame gegenüber für ein Cola und ein Mineral 12 Euro verlangt.

Und für die Besserwisser, die jetzt motzen und meinen man muss mit solchen Preisen rechnen oder meinen mich aufzuklären ob ich jetzt auf solche Veranstaltungen gehen soll wenn ich sie mir vermeintlich nicht leisten kann.....shut the fuck up..deppat kennts daham sein, owa ned bei meinem Thema

Lead, follow, or get the hell out of my way!

http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw
Private Nachricht senden Post #: 1
jo des is doch fein... - 10.7.2014 10:53:42   
tommcat

...wauns da taugt hod!

Mittlerweile muass ma jo leider auf den meisten Konzerten mit soiche Preise rechnen - i loss ma oba davon ah ka Konzertl vermiesen - sauf i hoid weniger waun i ned so vü ausgebn mog

De Tallica-Buam muass i persönlich jo ned so hobn - se hobn scho einige guate Sochn gschriebn (speziell früher auf den ersten Alben) oba daun sands hoid immer kommerziger wuardn.
Egal, wem's gfoit der solls anschaun - woa sicher a mörder-Show!

Nur der Anreiseverkehr gestern woa hoid a katastrophn! Bist deppad so laung hob i scho ewig nimma von da Hockn haam braucht. Woa notgedrungen mit da Opl-Kraxn unterwegs stott mitn Bock und des woa gestern a großer Fehler....! Volle 2 Stund von Baden nach Wien 17.....

I gfrei mi aufn August - do is am Semmering des Kaltenbach-Open-Air. 3 Tog laung Black u. Deathmetal von vorwiegend unbekannte Bands. De soin a erna Chance kriagn

Herzlichst

Tom
--------------------------------------
Hauptsoch Hauptsoch!

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 2
Hey des is klas - 10.7.2014 11:09:53   
Hurricane1250

ana mit Musikgeschmack in diesem Forum
Jo der Verkehr gestern war der Hammer. Ich hab vom 7. (Büro) bis in die Krieau auch mit dem Auto fast 1 1/" Stunden braucht.

Ja wegen Metallica....ich bin mit denen aufgewachsen. Meine Einstiegsdroge in den Metal war Alice Cooper, Guns n Roses und Metallica, dann hab ich gleich einen starken Schwenk mit Deicide, Morbid Angel, Kreator etc gemacht....Cradle of Filth, Hypocrisis und meine absoluten Helden Ildispossed.....dementsprechend kenne ich natürlich auch das Kaltenbach...tolle Geschichte. Im Bereich Metal haben wir kommerziell und nicht nicht kommerzielle erfolgreiche Bands mit höchster Qualität...

(in Bezug auf tommcat)
Private Nachricht senden Post #: 3
PS - 10.7.2014 11:15:58   
Hurricane1250

betreffend Nachwuchs, okay so neu sind sie nicht mehr, aber absolut toll...haben heuer schon im Viper Room in Wien gespielt......meine allday Favorites, auch wenn es deutsche jungs sind :

http://www.youtube.com/watch?v=iqj71OFlBDA

und hier eine tolle Coverversion:

http://www.youtube.com/watch?v=RkqCrpiOKEM

(in Bezug auf tommcat)
Private Nachricht senden Post #: 4
guat... - 10.7.2014 12:07:57   
DB_Killer

...um de Marie kennan sa sich in da Sahara des Gsöf in de Schuah laaan!

Owa s'Konzert woar jo sichalich vüüüüüüüüüüh wichtiga!

Deine Höldn, de Illdispossed hearn sich fiar mi mehr noch Speedmetal aun... des gegrunze vasteht ma zwoar ned is owa ehhh wuarscht... sunst klingans gaunz OK

Edit
Muahhaaaa... de Gaoßal hobn in sölwn Sänga oda?!

< Beitrag bearbeitet von DB_Killer -- 10.7.2014 12:09:27 >

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

Private Nachricht senden Post #: 5
Oiso - 10.7.2014 12:33:30   
tommcat

Fein wenn ma wen mit'n ähnlichen Musikgeschmack findt do herinn :) Dürften ja ned sooo viele sein schätz i amol!

Ildispossed muass i ma moi zu Gemüte führen - kenn i ned muass i ehrlich sogn.

Mein Einstieg woa natürlich ah wos anders! Eh de typischen Sochn: Maiden, Megadeth, AC/DC, Manowar etc....
Dann is ah glei a weng härter worden, so Anfang 90 mit Bands wie NIN, Sepultura, Fear Factory, Nailbomb, Hate Squad etc...
Momentan gibts bei mir im MP3-Kastl: Bloodbath, Devildriver, Arch Enemy und meine ewigen Helden -> Amon Amarth :)

Hobs oba ah immer mit anderen Musikrichtungen ghobt da i selber Gitarre spüh seit i 7 bin.... Von Blues über Rock, Country bis Jazz - gibt überall leiwande Sochn.
War jetzt einige Jahre ois Gitarrist und Sänger mit an Rockabilly-Trio unterwegs..... usw. usf.

Musik is wos uaaaaa leiwandes und vor allem gibts sooooo viel Vielfalt dass oan niiiie fad wird

Bist heuer am KOA?

Moizeit!

Herzlichst

Tom
Hauptsoch Hauptsoch!

Private Nachricht senden Post #: 6
HAHAHA - 10.7.2014 13:11:14   
Hurricane1250

alles was du da aufzählst gehört auch zu meiner Grundausstattung...NAILBOMB oh Mann Max Cavalera at its best!!!!!!!!!!!...Devildriver Clouds over California genial....die bassistin von seiner Vorgängerband kam aus Österreich (Choal Chamber)

Ja ich bin ja auch quer Beet, aber einmal Metal immer Metal...mit dem Alter wächst der Horizont.

Rockerbilly??? Kenn ich aus Österreich ned viele...die Smart Smokers, Curtis Jenson, oder die Bekanntesten...Bloodsucking zombies from outer space...aber vielleicht hab ich dich ja schon einmal wo gesehen?????

Na leider am Kaltenbach bin ich sicher nicht aus Zeitmangel...wenns blöd läuft war gestern mein einziges größeres Event dieses Jahr....mal schauen

(in Bezug auf tommcat)
Private Nachricht senden Post #: 7
Jo eh - 10.7.2014 13:17:05   
Hurricane1250

Börny deswegen hob i mi a imma einlodn lossn....fia wos hod ma freind

De Goaßal haum ned den söbn Sänga oba san gaunz witzige Buam und musikalisch haums a wos drauf, obwois Deitsche san.

De Aundan kumman aus Dänemark

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 8
mir foid... - 10.7.2014 13:48:11   
DB_Killer

...hiaza ned ein wia de hasn.. kumman owa glaub i aus Norwegen... de san total oarg und spühn a uuuur leiwaund... um de raunkn sich richtige Legenden wegen dem "dunklen Anstrich" ihrer Texte oder wos was i... do woar sogoar amoi a Doku im TV

Answer of Churchill:

Private Nachricht senden Post #: 9
Do fallen - 10.7.2014 13:54:22   
Hurricane1250

mir gleich mehrere ein.

BURZUM.....er hat Kirchen abgefackelt und seine Mutter wollte mit rechtsradikalen ihn aus dem Gefängnis befreien...haben im Wald trainiert mit Panzerabwehrrohr etc.

MAYHAM...da hat er dem Kollegen mit schrot den Kopf weggeblasen und aus einem Teil des Schädelknochens getrunken etc....

Die Legenden über solche Bands gibts zu Haus

Satyricon, Samael, Deicide, Sinister, usw usf

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 10
Muahhaaaaaa.... - 10.7.2014 13:55:54   
DB_Killer

Jo des kunnt hinkomman... de hobn schau gaunz schen an aun da Woffä

Answer of Churchill:

Private Nachricht senden Post #: 11
Owa se - 10.7.2014 14:00:03   
Hurricane1250

spün guade Musik....Satyricon mit ihrem Hammer Video von Mother North...lang lebe Monika Bratn Ich habe als 16 Jähriger das video und quasi das Mädl vernascht und die Musik hat mir auch noch dazu gefallen

K.I.N.G. Killing In the Name of God....Hammer Lied, Video auch von Satyricon

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 12
Wia I no ... - 10.7.2014 14:43:29   
UrAlterSack

quote:

ORIGINAL: Hurricane1250
http://www.youtube.com/watch?v=RkqCrpiOKEM

... a gaunz a junges Sackal woar, hob I mein Opa a Single vun Motörhead gschenkt, wäu I ma in mein jugendlichen Leichtsinn einbüldt hob, des wird eahm gfrein ...

A poar Tog späta hod a gsogt, daß de Plottn, de I eahm gebm hob hinig sein muaß, wäul des huacht si nua aun ois ob a a oides Reindl aufn Plottenspüla glegt hätt' ...

Des in Dein Video huacht si fia mi heite a so aun, wia waun ana a grobe Flexscheibm in CD-Playa gsteckt hätt' ...

I glaub I bin oid ...

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

Private Nachricht senden Post #: 13
Endlich - 10.7.2014 16:37:49   
xAlex

quote:

Weils überhaupt ned do rein passt, aber ein mörder Spaß gestern war, möchte ich Euch daran teilhaben lassen....an meiner guten Laune.
Aber wahnsinns Preise haben die vor Ort gehabt...egal ob Alk oder non Alk 5 Euro der halbe Liter und jetzt darf man raten genau 10 Euro der Liter plus natürlich Einsatz pro Becher. Da schaut man ungefähr so wenn die charmante Dame gegenüber für ein Cola und ein Mineral 12 Euro verlangt.

Und für die Besserwisser, die jetzt motzen und meinen man muss mit solchen Preisen rechnen oder meinen mich aufzuklären ob ich jetzt auf solche Veranstaltungen gehen soll wenn ich sie mir vermeintlich nicht leisten kann.....shut the fuck up..deppat kennts daham sein, owa ned bei meinem Thema

Outen si do herrina a poa als Metalfans. Hob ma scho docht i bin da Anzige.

Bin a mit de ganzen oiden aufgwachsen, Guns N Roses auf der Donauinsel, legendär, der Lemmy in der Stadthalle in de 80ger, und Iron Maiden aufn Donauinselfest, als no a echte Rockbühne geben hot.

Also dann

Alex

Nur die Besten sterben jung!! BO

Private Nachricht senden Post #: 14
Ma jo - 10.7.2014 16:58:38   
Hurricane1250

quote:

ORIGINAL: xAlex

quote:

Bin a mit de ganzen oiden aufgwachsen, Guns N Roses auf der Donauinsel, legendär, der Lemmy in der Stadthalle in de 80ger, und Iron Maiden aufn Donauinselfest, als no a echte Rockbühne geben hot.

Also dann

Alex

Guns n Roses auf da Insel mit der Use your Illusion Tour...Faith No More und Soundgarden ois Vorgruppn.......und U2 a nu dazua am Tog drauf..... Des gaunze Toschngöd hod herhoidn miassn.

Den lemmy hob i leida nu nia gsengn weil a am See Rock kraunk woar und ois Ersotz Alkbottle herhoidn hod müssn.

Oda de witzigen sochn Schweisser, Type o Negative und de Original Sepultura in Wels...........do kumman am de Tränen wenn man sich des Programm heitzutog aunschaut. I sog nur" Atemlos durch die Nacht...."

(in Bezug auf xAlex)
Private Nachricht senden Post #: 15
Sackal - 10.7.2014 17:01:50   
Hurricane1250

Du bist ned Öda ois de fühst......

Du bist doch eh a a Mostviertler.... friaha hods imma guade Sochn bei uns geben. Super kleine Konzerte von guaden no name Bands in Gresten, Raundegg etc.... mia haum söwa a soiche Festl gmocht.... Am Dam Death usw....

Woar vü Gaude

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 16
Mettalica ? - 10.7.2014 17:09:06   
kps_Pilgram1

ums Kurz zu mochn----Preiß Scheiße hin oder her -wenn ichs sehen will schau ichs mir eh aun ....ABER Des Find i Wahrlich GROSSARTIG

https://www.youtube.com/watch?v=je-hlQuMA20

...scho seyt Vielen Jahren-und DESWEGEN Erkenne ich Sie auch als Musik Gruppe von Welt Ruf an ...Den Rest von Denan hob i scho laung Geküblt , weyl i mi Liaba imma no sölba ins Ohrwaschl Puda ..owa waun i wü - und ned Wer aundasd

Lg Pg

< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 10.7.2014 17:10:36 >

Post #: 17
taugt ma - 10.7.2014 19:32:39   
xAlex

quote:

quote:

Also dann

Alex

Kann wer was mit sowas anangen?

Steh voll drauf auf so schwarze Mädel

https://www.youtube.com/watch?v=LAbVkagvYc0

lg

(in Bezug auf xAlex)
Private Nachricht senden Post #: 18
jö nightwish ;) - 10.7.2014 19:39:53   
tommcat

quote:

quote:

quote:

Also dann

Alex

Kann wer was mit sowas anangen?

Steh voll drauf auf so schwarze Mädel

https://www.youtube.com/watch?v=LAbVkagvYc0

lg

Oiso i mog jo ned alles von Nightwish - vor allem seit die Tarja Turunen (welche auf dem von dir geposteten Video jo noch singt) nimmer dabei is.
Oba Wishmaster is der genialste Song iwahaupt von denen.

Kennst des Video dazu? - zum deppat lochn :)
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ

Herzlichst

Tom
Hauptsoch Hauptsoch!

(in Bezug auf xAlex)
Private Nachricht senden Post #: 19
Nice - 10.7.2014 19:44:28   
xAlex

Des is genial kenn i ned
Ohne Tarja ka Nightwish.

Ober des Gothic Zeigs gfallt ma

lg

(in Bezug auf tommcat)
Private Nachricht senden Post #: 20
na jo - 10.7.2014 19:54:49   
silli

quote:

Und für die Besserwisser, die jetzt motzen und meinen man muss mit solchen Preisen rechnen oder meinen mich aufzuklären

vor ca 3 wochen,black sabbath in minnga,korten 75.-
a mass bier (is eh lei a 3/4 lita,da rest schaum) 10 euken,es gibt schlimmeres,aber der ozzy is imma noch hurtig am weg.
griasserl

aso,do hots wennigstens a bier geben,beim onklz konzert,ka bier
und kontrolle der schuhbänder..... dümmer gehts nimma

hans söllner konzert,a razzia
aufspüren von drogen

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud

Private Nachricht senden Post #: 21
Haums ... - 10.7.2014 20:01:52   
UrAlterSack

quote:

ORIGINAL: silli

... Aungst, daß si de Zuschaua hamdrahn?

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 22
jojo - 10.7.2014 20:07:02   
xAlex

quote:

quote:

Und für die Besserwisser, die jetzt motzen und meinen man muss mit solchen Preisen rechnen oder meinen mich aufzuklären

vor ca 3 wochen,black sabbath in minnga,korten 75.-
a mass bier (is eh lei a 3/4 lita,da rest schaum) 10 euken,es gibt schlimmeres,aber der ozzy is imma noch hurtig am weg.
griasserl

aso,do hots wennigstens a bier geben,beim onklz konzert,ka bier

hans söllner konzert,a razzia
aufspüren von drogen

Bei de Onkelz in Wien damals nur Glazenverbot, sonst lässig.

Da Ozzy is a medizinisches Wunder

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 23
Grunzn? - 10.7.2014 20:07:37   
tommcat

quote:

ORIGINAL: DB_Killer

des gegrunze vasteht ma zwoar ned is owa ehhh wuarscht... sunst klingans gaunz OK

Edit
Muahhaaaa... de Gaoßal hobn in sölwn Sänga oda?!

hmmm, der singt doch eh gaunz urdentlich

DAS IST RICHTIGES GEGRUNZE! Gfoit ma oba überhaupt ned.... hob ehrlich gsogt ziemlich lochn miassn wia i des ghert hob...
http://www.youtube.com/watch?v=CH6XZiJOSL8&list=PL9Su3-_lN4GaFWLICOhvjpDHUY9AFRU10&index=2

Definitiv a Bänd wo i ma am Kaltenbach ned auschaun (und scho goa ned auhuachn) werd - i glab waun de spühn muass i grod Bier in die Trockeneiskistn nochschlichtn oda so iagandwos wiad ma scho einfoin *ggg*

Herzlichst

Tom
Hauptsoch Hauptsoch!

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 24
jo - 10.7.2014 20:17:27   
silli

quote:

ORIGINAL: UrAlterSack

quote:

... Aungst, daß si de Zuschaua hamdrahn?

i hab koane weissen gehabt,oiso hob i eine dürfen
lg

sigmund freud

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 25
guata Gschmockn - 10.7.2014 20:19:50   
tommcat

quote:

alles was du da aufzählst gehört auch zu meiner Grundausstattung...NAILBOMB oh Mann Max Cavalera at its best!!!!!!!!!!!...Devildriver Clouds over California genial....die bassistin von seiner Vorgängerband kam aus Österreich (Choal Chamber)

Ja ich bin ja auch quer Beet, aber einmal Metal immer Metal...mit dem Alter wächst der Horizont.

Rockerbilly??? Kenn ich aus Österreich ned viele...die Smart Smokers, Curtis Jenson, oder die Bekanntesten...Bloodsucking zombies from outer space...aber vielleicht hab ich dich ja schon einmal wo gesehen?????

Na leider am Kaltenbach bin ich sicher nicht aus Zeitmangel...wenns blöd läuft war gestern mein einziges größeres Event dieses Jahr....mal schauen

Jo Nailbomb woa geil - leider nur 2 Alben rausgebracht in de 2 Joa wos es gebn hot!
I muass gestehen dass i DevilDriver erst vor kurzem fia mi entdeckt hob - es gibt immer wieder wos zu entdecken - schee is des ;)

I hob 5 Jahre bei Curtis Jensen gspüht - solltest du zwischen 2008 und 2012 amoi auf an KOnzert von uns gwesn sein host mi sicher gseng/ghört.

Schade - des KOA wird sicher wieder geil heuer. Auf YouTube gibts eh scho an KOA-Channel wo von jeder Band a Liad drin is - sein gaunz brauchbare Sochn dabei (und a poa schreckliche ah - oba des liegt daraun dass i bei BlackMetal extrem haglich bin... de meistn hobn anfoch an Sound wo zum schbeim is und san mir zu "durchandaund" )

Herzlichst

Tom
Hauptsoch Hauptsoch!

Private Nachricht senden Post #: 26
lach - 10.7.2014 20:21:05   
silli

quote:

Bei de Onkelz in Wien damals nur Glazenverbot, sonst lässig.

na guat das ma noch a poor haar haben,
in unserm olta,is des ja nit so selbstverständlich
griasserl

sigmund freud

(in Bezug auf xAlex)
Private Nachricht senden Post #: 27
es richtige lied zum aufstehn - 11.7.2014 9:31:34   
pirstim

http://www.youtube.com/watch?v=UPyzD0BHBSQ

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 28
. - 11.7.2014 9:41:52   
sevenfiftybiker

Da gibts noch mehr die Musikgeschmack haben.

Ich mag grundsätzlich alles was Rock, Hard Rock, Metal; aber Speed Metal etc. ist dann nicht mehr so meins. Gegrunze und sonstiges auch nicht mehr, eine Melodie soll das Lied schon noch haben, da bin ich zu konservativ dafür.

British Steel bitte nicht vergessen:
https://www.youtube.com/watch?v=L397TWLwrUU

Private Nachricht senden Post #: 29
* - 11.7.2014 14:14:57   
Hurricane1250

quote:

ORIGINAL: tommcat

quote:

Jo Nailbomb woa geil - leider nur 2 Alben rausgebracht in de 2 Joa wos es gebn hot!
I muass gestehen dass i DevilDriver erst vor kurzem fia mi entdeckt hob - es gibt immer wieder wos zu entdecken - schee is des ;)

I hob 5 Jahre bei Curtis Jensen gspüht - solltest du zwischen 2008 und 2012 amoi auf an KOnzert von uns gwesn sein host mi sicher gseng/ghört.

Schade - des KOA wird sicher wieder geil heuer. Auf YouTube gibts eh scho an KOA-Channel wo von jeder Band a Liad drin is - sein gaunz brauchbare Sochn dabei (und a poa schreckliche ah - oba des liegt daraun dass i bei BlackMetal extrem haglich bin... de meistn hobn anfoch an Sound wo zum schbeim is und san mir zu "durchandaund" )

Du warst Gitarist beim Curtis Jensen...cool....aber ich glaub ich hab dich leider nie gesheen, da ich mir nciht sicher bin, wann ich den Curtis das letzte Mal sah.....War es im Molly Darcys??? Ich hab keine Ahnung. Der Schlagzeuger der Junge war gerade relativ neu

Heute gibts ein nettes kleines Konzert https://www.facebook.com/pages/The-Rock-International-BarPub/232190270251312 ..... The Moles Freunde eines Freundes...

Oder wir fahren mal gemeinsam..

Schönes Wochenende

(in Bezug auf tommcat)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Metallica Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:

Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung