Jo - 13.8.2012 17:59:20
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: SirGalahad ...Kraut und Rüben gehören getrennt aufbewahrt. sollt so Seyn...ists aba Meistens Nicht ...Wissns Sir , mir is Der Gaunze Kladeradatsch eh Einerlei..hob kane Kinder-Trotzdem mag das Nicht darüber hinwegtäuschen, Daß zumindest Der Versuch Der Versicherung gestartet wird sich an Die Eltern Des Buam zu halten...i moan wos duadsd denn so ummananda Nuschln. Des is Alltags Praxis, da brauchts koa Zeitung, usw. Dafür haben Versicherungen ja auch Anwälte , und wenn Die so Sinnlos Agiern sollten , warum hobens es daun üwahaupt .Mit Versuch mein ich das Des no Lang ned mit Erfolg gekrönt seyn wird , Aber Unangenehm ists Allemal, Für Alle. Wia gsagt mir is des Generell wurscht, wos Aundane mochn..Oba Nimma Wurscht ists ma , sollte mich so ana Irgandwia, mit Seym Gschmarri in Mittleidenschaft ziehn, weyl Genau dafür hat ma a Rechtschutz Vasicharung Odrr Also bleibt halt Nur zu erwähnen, Das es eben Nicht Legal ist mit mehr als 45 mitm Klanen Taferl Rumzufahren, Des kannst Jetzt Drehn, und wendn wiesd willst Trotzdem bleibts so...Ned weil i des sog , sondan weyls ebn so is. Amen Lg Pg