Mein Video von meinem Bike :-) Benelli Tornado

Hy.

meine Benelli Tornado:

Best exclusive superbike in the world- "Benelli Tornado TRE Novocentro" - YouTube

MFG

Griaß Di :wink:

is a Schöns Motorradl , gfoit ma :smiling_face: :wink:…Nur Die Geräusch Kulissn im Hintagrund :sunglasses:…Na jo weyl ois Musik will ichs ned Bezeichnen :grin:…owa wurscht -weyl dafir kaun ma jo a den Ton oh drehn bis knapp vorm Schluß wo daun da Murl zu hören ist :wink:

Lg Pg

Danke. Jo Geschmäcker san verschieden :slight_smile:

PS: Der Motor wos do rennt, der hot sei Lebn scho hinter sich. Is scho a Austauschmotor drin.

…Jo gabs Probleme ?..oda hoda evtl. scho Viele KM grennt ghobd? :eyes:

Lg Pg

Des kumt davon waun lauta „Hobbymechanika“ wos ka Ahnung hom herumschrauben.

I hobs kauft (privat), bin danach net fü zum fahrn kuma. 4 Monate nochn Kauf hot se heraus gestellt das an haufn Öl braucht (woa so um die 0,6l auf 1000km).

Daun sama dea Soche aufn Grund gaunga. Im Endefekt falsche Zündkerzen drin, vorgeschriebene Teile wie Kupplungskorb net erneuert, Steuerzeit verstellt wobei de Kolbn im mittleren Drehzahlbereich die Ventile geküsst hom usw.!

Woa a glück das i net unfreiwillig ogstiegn bin damit :slight_smile:

Ansonsten ist sie Top wennst alle Service ordnungsgemäß mochst.

mfg

Daunkschen für Die Info …sowas Intaressiert mi durchaus :wink:…bin jo a scho imma seit dem i foahr a Exotn Moppal Freind :wink:…gfreid mi dos jo Jetzn Olllas wida Funktioniert (Nach Ordnungsgemäßer Service Gschicht) -hob a scho Vül Lehrgeld Bezahlt …Trotzdem bleib i dabei …De Exotischen (mit Anführungs Strichal) :sunglasses:…sind oft goar ned so schlecht wia imma Behauptet werd …A Großa Teil Davon , wird ofach Falsch Behandelt .i Woas jo ned obsd an Guaten Mechanika host oda Ollas Selba machst :eyes:…wie auch imma beim cyclerep.at bauns grod a Nockate Benelli Neu auf …Und na i hackel ned für Die i kenns bloß Jahre laung :wink:…und bisher hobns für meine Problem Krapfn imma a Lösung gfundn-waun i sölba nix mehr gwusst habe :wink:

Lg Pg

Jo mia homs a die Exotn antaun. :slight_smile: Jo zur Zeit stehts in Nürnberg bei Maniac Motors ebn wegnan herrichtn.

Des is angeblich de beste Benelli Werkstatt dies gibt. Und waun des mitn Tauschmotor ois passt und eigstellt ist moch i is Pickal und Service zukünftig in Altlengbach.

Seit dem i bei meina Ex- Mille die Zündkerze verkantet hob und ma da Aufsatz steckn bliebn is moch i nur mehr wenig söwa (bei da Benelli kaunst eh ois zerlegn dafür). Jo kloa waun irgndwos defekt is schau i scho noch warum und wieso owa is meiste loss i mochn.

Üba de Aprilias wird a oft gschimpft owa i muas sogn, in de 3 Joah wose ghobt hob, howe NIE a Problem kopt.

… schwer valiabt ha ? :grin: :grin:

Absolut geiles Motorradl keine Frage !!! Nur des mitn Kennzeichen iwaleg da wennst ins große Netz gehst :wink: gibt übaroi Trottln.

WU … woher kummst denn ?

Jo i was das is Kennzeichn blöd is .

Bin aus Himberg.

mfg

üwa Aprilia kaun i mi a ned Beklagen …im Stich lossn hobns mi Nia , auch wenns bis auf Ane nur Achtal woarn …des sogt aba Nix-Weil auch Deren Technik und Haltbarkeit steht Den Größeren in Nix nach, wenns darum geht wos ned zu Beachten ,und aun Fehla oda mehrere :sunglasses: zu mochn -des hast -Daun sainds Genauso Schnell hinn :grin:

Lg Pg

Sichst vo meina altn Mille gibts jo a a Video is ma eigfalln. :slight_smile:

Aprilia RSV Mille R 1999 - YouTube

Jojo des san Erinnarungen :grin:

des oane büdl im video … do steht de benelli doch hintn beim armee oidteiltandla, oda irre ich?

greeeeeez

ganz genau… :slight_smile:

Kennst den? Do stengan recht interessante Sochn herum

Erinnarungen saind eh Wichtig :wink:…i hob a no Irgendwo a poar Videos (Aprilia RX 125 , Yamaha TZR 125 ) …des saind owa so schlecht von da Qualität , dos ichs ned Nochamol einstelln will. :grin: , sonst scham i mi :sunglasses:Trotzdem werd auch amal eins Machen von meim Neichn TM Achtal , wos i Demnext (in poar Tage ) bekommen werd …Nur bei dem Wetta Momentan :cold_face: …Na Danke sicha ned :sunglasses:

Lg Pg

jo, hob mir vor jahren mal was dort kauft

Wirklich schen!

Oba zwa Sochen foin ma auf.

Des Heck schaut a bissi aus wia vun an Muschifön. :cold_face:
Und der spitzige Tank schaut aus ois ob a gfährlich fia de Familienplanung sein könnt’ … :grin:

Is oba a guata Hinweis gwesn. I werd mei Benelli - wauns Wetta wieda schena wird a wieda amoi ausführn … :wink:

Warum musst Du um den Motor einstellen zu lassen nach Nürnberg???
Hatte selbst mal so eine Tornado 900 dann die Tornado 1130 und jetzt schon die zweite Naked 1130 Evo, fahre im Jahr rund 15000-20000KM.
all meine Service bzw. diverse Einstellarbeiten und Reparaturen habe ich in Altlengbach (Masi) machen lassen und es hat nie ein Problem gegeben?!
Grüße, ebenfalls ein Designjunkie

… quasi eh glei ums Eck :wink:

Des glaub i Dir sogar Sackal :wink:…des Moppal gfreit Si bestimmt Jetzn scho Gaunz Narrisch dos es wida amol von da Kettn derf -Göll :eyes: :grin: :grin: :grin:

Wos fia a Moppal?

I hob a Benelli 121 M1. :wink: