Mein erstes Video!

Hallo mitnaund!

I bin seit Jahren heimlicher Leser und Stalker des Forums :wink:
I bin 20 (bald 21) hab mein Lappen seit 2 jahren und fahr seit mitte August a Honda Nc700x

I hab ma a Gopro dazuakauft und woit euch fragn was so davon halts (also vom Video des i untn verlinkt hab man i ;))
Vielleicht habts ja a boa Vorschläge wie i meine Videos schena machn kinnt.

Bitte in HD schaun (720p oder 1080p) da kimts echt geiler umma :slight_smile:

Do issa da Link:
Short ride (Honda Nc700x) [HD] - YouTube

schaut ned schlecht aus für dein erstes owa worst jo eher laungsaum unterwegs vor ollem würd i den Tacho ned herzeigen wos was ma ob des ned gegen di verwendert werden kann, richtig super find i das vo de aunderen VERkehrsteilnehmer kann Kennzeichen sichtbar ist weiter so und stell bald neue ein :wink:

wie lösch ich beiträge?

hab mich im Thread geirrt und drauf losgeschrieben, wie lösch ich das jetzt? kann irgendwie nur editieren

Hallo!
Zerstamal Danke für des Lob :wink:
Des mit de Kennzeichn war eher Zufall, werd i aber auf jeden Fall beim nächsten Video beachten, welches ich vielleicht heut scho mach.

Hmm…des mim tacho was i ned, ma siagt ja mei Kennzeichn ned…war da leicht schoamal was? Bzw. derfd Polizei überhaupt mei video nehmen? Ma muas si ja ned selbst belastn…

Freu mi auf jedn fall über dei Antwort und werd amal des restliche Material am Pc durchschuan, ob ma da nu was draus machn kann…hab ja a paar mehr videos gmacht.

PS: I war so langsam weils kalt war und der Motor nu ned warm. i fahr immer vorsichtig ein

Den Horizont tiefer legen!
Du hast ca. 75% Asphalt auf deinem Video, das mag für Asphaltfetischisten recht super sein, aber fürs Auge ist das ziemlich anstrengend.
Man hat beim Zuschauen das Gefühl nach 5-10m Sicht in den Boden zu starren und nebenbei fixiert der Blick dann die oberste Kante und versucht vergebens vorrauszuschauen …

Der Betrachter schaut aber gerne in die Ferne, willst du Landschaft zeigen, dann lass den Horizont etwas höher als die Mitte, willst du Himmel zeigen, dann setz ihn unter die Mitte.
Bist du dir nicht ganz sicher was dir zwischen Landschaft und Himmel wichtiger ist - weils ja um ganz was anderes geht - dann lass ihn in der Mitte, da wo er natürlich ist.

Paar Bilder als Beispiel:
Kannst ja wirken lassen was dir gefällt.

[image]http://www.heute.at/storage/scl/bilder/news/lokales/728205_m1w456q75s1v36624_unfall.jpg[/image]

[image]http://www.fewo-in-schoenbergerstrand.de/fotos/umgebung/strand/br_uecke%20zum%20Horizont.jpg[/image]

[image]http://img.fotocommunity.com/Motive/Stillleben/Horizont-a18595387.jpg[/image]

[image]http://www.zeitvertrieb.com/wp-content/uploads/2009/07/horizont-01.jpg[/image]

Ok ich werds nächste saison berücksichtigen

bei meim jetzigen Video Material is halt immer gleiche Einstellung

danke!

Du lenkst zu früh ein, ca. einen Meter später einlenken und deine Linie wird besser

Also ich mag vertonte Mopedvideos überhaupt nicht.
Ich find der Motorsound ist wichtig, MEINE Meinung halt.

lg Alex

wirst bei der 700er oba nit findn. ausser er hot an krawallowitsch drauf.

das a jedes guate Mopperl an Akrawallowitsch oben hod :grin: :grin:

Bessa ned der Wödklasse Sond vom Moped ois wia a trallala Musi.

I habd Standard Anlage drauf, weil d Leistung soweit i ghert hab bei alle ondan nur sinkt.

Da hert ma ab 20 km/h afoch nix mehr vom Motorsound weild nc700x a sehr leises Möpp is.

Des mim Einlenken , danke für den Tipp, muss ich nächste Saison amal drauf achten, kann aber auch sein dass des nur bei dem Video war.

I werd ma heut nu den 2. teil vo dem Video anschaun bzw. a paar andere und vll mach i a Neues und lad was hoch

Außerdem hab ichs ganz gern dass das Möpp nicht so laut is, da kann sich wenigstns nermd aufregn :wink:

davon gehst Du aus ? :eyes:…i ned :grin:, für mi hobn Guate Moppaln -

Yoshi, Lafranconi ,Jolly und JL drobn …de Krawallo Tschuschn Tröte is scho längst im Mittelfeld , und hod Nur aun Guatn Namen weils es Inzwischn für fost aun Jedn Rosnmäha gibt :sunglasses:
…und oda weyls halt da Aundane a drobn hod :wink: …Und weyls da Aundane ebn drobn hod -Deswegn muaß es Guat seyn -Gell :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

g

gschriebn das de Beste is owa der Klaug is für mi ned so blechern wia aLeo, de Yoshi ghert zu den Suzaln ebenso das Bos Röhrl :wink: :grin:
daunn kenn i no de komischn Puffer vo da Luiesetant aso drumm da Akra für mi des hast ned das bei 2takta wos aundas auffeghert :eyes:owa bei de 50gal haum ma soa an Puffer selber baut :grin:

… dein Filmchen is schon mal recht nett … zur Verbesserung, wähle Strecken mit geilen Kurven aus.
Und noch a Frage … sagts ihr in LINZ wirklich Lappen zum Deckel ???

glg

Mir Weana sogn doch a Lappen?

… hasst des immer scho Deckel … und JO i bin a in Wean geborn :wink:

I sag jedes mal aundas dazua…bin multilinguist im österreichischen raum…i bin in graz geborn, in steyr aufgwachsn, leb in linz und mei freundin is ausm mühlviertl…i mix bunt durch xD

zu de endschalltröten…des anzige was i bisher gfundn hab des was gscheids warad is a GPR deeptone, aber überall verliest leistung…i übalegs ma nu…kost ja a ned weng

I bin a in wean bort wurdn!!