Massaker in sillian!

So werds den Ehrenwerten Teilnehmern , da 1000ps Tour 2013-gehn :smiling_face:

Weyl da Pilli da Oide Voi Koffa hod gscheid auffgrüst :wink: wia De Chinesn de haun a a Riesn Marie in Die Rüstung nei :grin:

Daher : Zu 99 % gibts in de Nächstn Tage a Nettes TZR 125 le für mi …in Erinnerung an mei Oide TZR 250 vor üba 20 Joahr :wink: -da konnt i ofach ned Na sagn :sunglasses: -weyls jo fast es gleiche Foahrgstöll hod :wink:

Oiso Mandai isch Zeit :smiling_face: :grin: :grin:

ps des ane Prozent is waun mi da Blitz doch no beym Scheissn treffn soitat :smiling_face: :grin:

Adios Amigos

Lg Pg

wie isn bei der die halbwertszeit ;-?

passt. i nehm in hänger a mit, und do pickma dei gixxn drauf. daun kaunst jedn tog a aundare foan :sunglasses:

greeeeeez, ich

ps: i werd vl a mit ana 125er auruckn. weyl vl san meine gasradln bis dahin a verkauft :stuck_out_tongue:

do gengan eh 2 achterln aa drauf, oder ;-?

ma fast scho nimma Taxiern Olpo …es gibt zu wenig Die ned verbastelt sind -Andere sind Wieder Tot gestanden :cold_face: …aber wie auch immer- Zuverlässiga als Aprilia und Cagiva bei Gleicher Pflege ist Sie einfach …des soitat ma Fairer weise zu geben…Obwohl ich Die Italianos 2 Takt Achterln a gern mag . Trotzdem bei da TZR Serie scheint Yamaha sogar a Bissal drauf gezahlt zu haben …obwohls sicha kan Armen trifft :grin:…Aber es war Defakto das Letzte Aufbäumen von Yamaha gegen Honda und auch Europa in der 2 Takt Welt…
Gute ORIGINAL Exemplare gehn bei ca mindestens 1800, los und Enden bei über 4000 wenns Seltene wie zb des Modell Belgarda is …Die gabs aba Nie in Österreich :worried:

Unterschied = SCHWINGE und ander Kleinigkeiten

gibts sogar sinvolle Aunsagen Deinaseits Onki :grin:…Ääähhh is da no a Platzal Frei oda woits mi glei von aunfang aun Grantig mochn waun i mit dem Deppatn Autoreiszug do aunreisn muaß :rage: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

kimmt drauf aun :eyes:zb wauns zwa Schware Varadero Bomber sind hob i scho schware Zweifl :grin:

woart des waun da Gschubste Rochus least host wida aun Bremsn Scherbn auf für de Nextn 25 Joahr

oiso wonn i mit am motorradel irgendwo hin fohr,
fohr i auf eigene radeln.
ausnahme ,motocross,da geht des nitta,
alerdings mit der gas gas bin i zu de nachnernten rennen a imma auf de stoplroafen hingfohren,
des is donn ready to race
:grin:

na guat mit am achterl brauchst eh zwa wochen urlaub bis vo wean noch osttirol und wieda zrugg bist
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

a griasserl :grin: :grin:

woart :smiling_face:…solltest Du in Valegenheit komman deinen Oidn Eingerosteten Raubritta Oarsch :grin: includa mit samt Deina Uroid Schäsn -es schaffen Jemals üwahaupts Pünktlich do in Sillian zu erscheien …dann werde ich Dich fürchterlich Richtn :smiling_face:…Do werd aum Hofa Aundal sey Urteil dagegn no a Lerchal Schass gwen seyn :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg PT

jo bin ja eh scho dabei mi beim Maya Einzuschleimen :wink: …dos da Happipappi des Moppal von Eam kaaft …oba da würde Er eh Nur was Gutes tun …oba woast eh Onlki waunsd Di auf Di Jungan valasst bist eh Valassn -de Saukepf :grin: :grin: :grin:

… Du sehr erfoigreich, beim eineschleima? :cold_face:

hoff das die Stimmgobl kriegst und uns damit herbirnst

wie meinen?
i steh grod aum schlauch.

i fahr mitm transporter. do stehn 2 gasradln drinnan. wenn i in hänger a mitnehm, kemma in gerri sei blade gixxn a mitnehma :sunglasses:

greeeeeez, ich

ah! geh, kum!
de 125er varas gengan locka 2 drauf :grin:

greeeeeez, ich

hmmm?!?!?!?

und i woitat die gsr noch silli-an mitnehma xD oba waunst umbedingt mitfoan wüst, häng i in hänga a no aun. daun foama hoit mit 3 gasradln owe. und sitzn kkaunst a bei mir vuan, weil die hammitante eh erst am feiertog mitm zug nochkumt.

(und wenn ned, setztn höm auf, hockst di auf dei mopped (aum hänga) und wir gurtn di no fest, damitst ned davogwaht wirst aufn bandl :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: )

greeeez, ich

ea muass scho aufpassn, damitta nit ausrutscht :sunglasses:

greeeeeeez, ich

SCHWEIG STILL, UNWÜRDIGER! :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

hoid ma des nit immano vua :cry:

greeeeeeeez, ich

stöll di ned so au… 1 tank werds wohl sein… san eh nur 115 €uronen :grin:

greeeeeez, ich

meine is schon schöner wie deine.oder.