Mars...net da Schokoriegl

Mars Curiosity Descent - Ultra HD 30fps Smooth-Motion - YouTube
Net schlecht…olladings a net wirklich vül los durtn. :smiley:

lg

…Pillää… waunn des owa ka 125’ga is nehm ma des ned, gö!

Das ist genau der Grund, warum ich eine SV habe. Allerdings hat die SV eher meine Statur, rank und schlank. :sunglasses:

Benzinpreis? Egal, was nervt ist die geringe Reichweite bei der SV, nur ca. 250km. :eyes:

Für etwas sitzt man ja hinter dem Firmen-PC. :eyes: :wink:

Dick und fett? Eine Bandit? Ich würde mich nie getrauen, sowas zu sagen. :eyes: :wink: :grin: :sunglasses:

… wia da Herr, sos Gscherr … :smiling_face: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=dQ59iu13h9Y
:grin:

Aber ich bin doch nicht frech? :worried:

Nur ehrlich…

i find die bandit net dick - de hot nur a gscheite maschin zwischen dem geläuf - des wird beim onkel gerry wohl a so sein… :grin: :grin: :grin:

Mars Science Laboratory Curiosity Rover Animation - YouTube

… wäre zu Überlegen dort oben eine MotoGP Strecke zu bauen … is nur deppat bei -130 Grad die Raffn aufzwama … :wink:

Greez da Gerry

Hr Gerry-wie hamma vorher gred ghobt, von Wegn Richtige Aussrüstung :eyes:…is Ollas do man muaß es Nur hernemman :grin:

A Jeds Drum, zur Richtign Zeit am Richtign Ort und scho kummst weida…oda a Nitta :eyes: :grin:

Aun Scheenan Sonnentag noch wünscht Pg …Heast Quäl De Neiche Oide ned zu oarg :dizzy_face: :grin: :grin:

… geh bitte … mehr wie 6000 U/min brauchst eh ned um weiter zu kommen :wink: Macht viel Spass das Teil :grin: nur ein Problem hat sie schon die Banditöse … ma wird ned müde und das ist bei den heutigen Benzinpreisen scheisse :rage: :wink:

Daun is des jo Dei Gaunz Persenlicha Zwoata Frühling :eyes: :grin: :grin:

Hihiii…i gönns da :smiling_face: …Vielleicht soit i amal a Klaans Rundal, damit aufm Fa Parkinga drehn :eyes:…oda manst des is koar so a Guate Idee :grin: :grin: :grin: :dizzy_face:

Lg Pg

…schod oiso wida Nix :worried:…Daweil woit i glatt da Erschte seyn am Mars mit aum Achtal Eisnschwein :grin: :grin: :grin:

und Nebenbei Bemeckat :grin:…Heast wo bistn Du Allaweil hi vaschwundn haa!!? :eyes:

Lg Pg

… Mitn Motorradl in die Orbeit fohrn zoit sich bei meine 3 Kilometa nit aus … ergo müßtest a Garagenrunde drehn und ob des aussagekräftig is mechat ich bezweifeln … da Börny hod gmant „ned schlecht“ oba sei Gixxn warad schnölla. Das wußte ich bis dato nicht :wink: weil da Mensch eben nit auslernt … da Neffe der jo jetztn 26 Kilo leichta is mecht weiter gebuckt hockn … miad worns olle zwa … miad :grin: :grin: :grin:

Eh Schnölla :smiling_face:…oba Nur hextns auf da Goschn :grin: , vur alm in de Kurvaln -wia ma gsegn hobn Gell :grin: , weyl so scheinet mir Di moga Nit so Bsundast unsa Killa :sunglasses: :cold_face: :grin:

i find de Blade passt scho zu Dir :wink:.Jaja wia imma bin scho weeech :grin: :grin:

Lg Pg

…das wird in Etwa die Kilometerleistung meiner Bandit sein. Wenn man allerdings am Gas dreht wie deppat und das macht man weils soooooo geil ist wird es sich nicht ausgehn … aber kennst mich eh … bei unserem Hobby soll der Spritpreis wurscht sein :wink:

Rank und schlank ??? Ach so ich verstehe … und eine Bandit ist ja bekanntlich dick und fett … :sob: :rage: :wink:

… einer Meinung mit dem kleinen vorlauten Eidgenossen gell ??? :rage: :sob: :grin: :grin: :grin:

weyl Alanigs ohne Eam dad i mia des Jo Nia draun :dizzy_face:…bin ja no Nit Lebnsmüd :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…i siag aun Onki Gerry schon leise :wink: #auch Du Brutus??? :eyes: # - flüstan :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… DAS würdest du weilst frech bist und das immer dann wenn die Neudorfer weeeeeeeit weeeeeeeg sind :wink: :grin:

Sie ist nicht dick … sie ist nur zu kurz und zu niedrig aber nicht dick :wink:

heast weil i grod sich dasd a do herin Ummadumm foist :grin:…Da Herr haben Posta…evtl Reture bitte an Bekannte Adressa :smiling_face:

Pfiagot & Lg Pg