Uuuiiiiiiiiiiii... - 26.7.2014 10:36:17
|
|
|
DB_Killer
|
Neiigkeit....     Des wissn vüüüh mehr ois ma glaubt, owa so laung des Göld so weit reicht de Bequemlichkeit zu befriedigen... wird es SO BLEIBN!!!! Woar so, ist so, wird so sein! BIS, es nimma geht, daunn schaun's wieda olle bläd (bis auf de Verursacher natürlich, de reibn sich de Händ!!!!!), ein Herr???? wird kommen und es wird wieder Hurraaaaaaaaaaaa geschrien, jetzt owa, JETZT kriagn's de G'frasta, a poaar werden daun a tatsächlich dawischt und aufg'hängt auf da näxtn Latern, da näxte Kriag (in wöchana Form a imma) faungt aun, de verdienen WEITERHIN!!!! gaunz kloar, und mir hobn weiter nix, ausgenommen davo, das ma sich ENDLICH wieder dezimieren, MIR UNS, ned MIR DE, wohlgemerkt! Auch das war so, ist so, wird so sein, weul des "Volk" a unhamlicher Haufn von unmündiger Voitrottl is, waus zwoar raunzt owa NIX TUAT... versetz dich in deren Lage, du raubst wem aus und stotts um Hülfe z'schrein oda die z'daschiaßn, sogt a DAUNKSCHEEEEN, woart, i hob an zweiten Sock a noch, bitte BEDIEN DICH.... würdest DU NEIN sagen???? Ehrlich!  Zuagreifn würdest MIT BEIDE HÄND!