Manche posts

…erinnern mich so stark an das lied…warum nur??

Heinrich Walcher - Gummizwerg - Show-Chance 1972 - YouTube

und bei manche Posts denk i an des :

- YouTube

oba nedamol Hauptsächlich im Sinne und Bezug auf Andere -sondan scho auf mi Dasselbst :cold_face: :rage: …weyl is imma no ned wirkli glernt hob- Na zu sagen , und mi imma no ,von Jedem x -Beliebigem Zipfi Klatscha -imma wida aufs Neiche Provoziern loss …Na jo oba Die Hoffnug stirbt zu letzt, sogt ma -wauns woar is, man wird sehen … :wink:

lg.

Schussaugust, auch das Posting, auf das ich hier antworte zeigt, dass Du GARNICHT denkst. Nichtmal ansatzweise.

mrslow

…es antworten genau de richtigen… :grin: i griag scho bauchweh vor lochn

…überrascht Dich?

Bist Du in dieses Forum reinerpresst worden oder hast Du - ehe Du Dich angemeldet hast - hier mal reingelesen? :eyes:

HU

Nicht auf dich bezogen sondern auf alle „Anwesenden“:

Beruhigts euch afoch wieder amoi a wengal.

…einer hats verstanden

is die letzten wochen schon a bissl extrem…jedenfalls empfinde ich es so

…mühsam hier.

Derzeit etwas mehr - aber es war auch schon schlimmer (2010 oder 11)

Wird schon wieder normalschlimm werden. :grin:

Nur: Als ich vorige Woche oder so zur Mässigung aufgerufen habe wurde ich (auch vom Paulus MK) nicht gerade erhört.

Aber mir solls recht sein.

Ich versuche (glaube ich) Mistverständnisse wo geht auszuräumen, und Dinge, die mich stören, anzusprechen. Kommt nicht immer gut an, schert mich aber nicht! :smiling_face:

HU

Der woahre Sinn… Oida, mit Drogen geht ois vüüüüüüh anfocha, wuarscht wos, Hauptsoch es „foahrt“! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Bitte noglt’s mi jetzt NED do drauf fest… :hushed:

Owa… i denk amoi, schön laungsaum wird’s Zeit des Winterloch welches nahtlos vom Sommerloch abgelöst wurde mit leiwaunderen Fredln zu füllen. :smiling_face:

Daher… Gestern woar’s zwoar ned komplett leiwaund, owa de Greiner G’schicht, is a genialer Streckenobschnitt, wo’s aum Hintarafn richtig scheen wuzlt!! :smiling_face:

es erste video hob i scho gsehng … in geschnitten und mit musik :grin:

greeeez

gerne lieber (wir sollen ja alle lieb zueinander sein) MK

Mit ruhiger Musik. :wink:

…owa MUSIK und ka woarmes französchises Kautzngejaumma… :eyes: :sob:

Mein Gott, aber sie is schön! :smiley:

…soitat vor ollem Interessant sein… wie hod mei Oma imma g’sogt… de Scheenheit vageht, de Blädheit bleibt!!! Wie wahr!

I scheer mi nimma so vüh um des, i bin so froh waunn i de Oitlost los bin… do brauch i zehn Joahr Therapie bis i wieda normal werd, daunn is ehhh vorbei…

Schöne Grüße an dei Oma, i find a schöne Frau eh a interssant. :smiley:

du hast gerufen ? :grin: :grin: :grin: :grin:

… sticheln in letzter Zeit immer mehr Orschlöcher gegen ein Forum wo sie doch eigentlich freiwillig sein sollten ??? Warum vapisst man sich nicht wenns so orsch is ??? I man wenn da im Kino a Füm ned gfoit stehst doch a auf und schleichst di … des is für mich unpackbar aber auch irgendwie logisch … Facebook wird gewissen suspekten „Leuten“ schon zu fad und so haum sa se docht gemma dene BurschnInnen auf 1000ps wieder a bissl aum Orsch … :wink:

Mir is des eh banane nur vasteh i ned wie ma so deppat sein kau völlig "freiwillig"wo zu sein wos am ned taugt.

… du wirst doch in 10 Johr no an hoch griagn heast ??? :wink: … gibts jo ned.