Letztes Runderl dieses Jahr

Schön wars.
War zwar nur im Weinviertel aber dafür war das Wetter ganz nett und es war schön trocken und sonnig.

… Glick ghobt. Grod in de Berg schlogts Wetta eh oft so gach um … :smiling_face: :grin: :grin:

Ich hab vorgestern noch das letzte Rundal gedreht, habs auch noch sehr genossen!! :wink:

… wenns ihr duschn gehts und des Wosser is koid und ihr daunn beim aussesteign a Beschleinigungsrennen mit da Bodezimmerdackn hinlegts um irgendwo im Wohnzimma aufn Pakettbodn bickn zu bleim … gfoid eich des a ???  :wink:

Wer bitte fohrt bei dem Weda Moped ??? :grin: :grin: :grin: Is jo furchtbor  :wink:

Es hat heute 5° gehabt.
PLUS 5 Grad wohlgemerkt und nicht MINUS.
Und die Straße war absolut trocken.

Und ich dachte ich bin das Weichei hier.
fassungslosbin

vorgestern waren es 7 Grad bei uns, knochentrocken alles :wink:
 
Und … ich hab meine Lady in die Garage nach Eisenstadt gebracht, deswegen noch die kurze, kalte aber dennoch immer noch schöne Ausfahrt :wink: Jetzt ist sie in der wohlig warmen Garage und wird für die nächste Saison flott gemacht
 
P.S: und jaaa, ich finds so a Beschleunigung aus der Badewanne immer lustig, klitschenass über den Parkettboden!! Wem taugt des ned??? lach
 
 

… die Weicheier san MIR die wos ma im Winter de Taferln ohgem  :wink:

IHR sats de echtn Biker :wink:

Guten „Rutsch“ und viel Spass auf der Hüttn :grin:

 
 
das mit dem taferl abgeben ist gar keine so schlechte idee,
also in wien könnte man eh noch fahren (du und die FZR-Lady zB.),
aber der schuttwegrauemer, der ja zum parkplatz der dopplerhütte fahren will :hushed:
 
 
wir wollen ja nicht das er den löffel abgibt :wink:

…ich bin auch der Meinung, dass das gesetzlich geregelt gehört. Es darf doch nicht sein, dass da  manche jetzt noch in der Gegend herum fahren. ( nicht auszudenken, wenn FZR-Lady sich verkühlt, oder Schuttwegräumer bei der Hütte am Parkplatz ausrutscht)  Die Taferl müssen alle am 1.Nov. abgegeben werden und am 1. April darf wieder angemeldet werden.
Wo bitte kommen wir hin, wenn jeder glaubt entscheiden zu können, was für ihn gut oder schlecht ist.

In diesem Sinne viel Spaß für 2012 im Land der Reglementierer, Zementierer, Anderedenkenlasser… :hushed: :eyes: :worried: :grin:

 
 
der Gerry1702 und die FZR-Lady werden schon das richtige tun :wink:
 
und wenn der schuttwegrauemer nicht kapiert das es bei diesen temperaturen gefährlich ist mit dem mowed zum dopplerhüttenparkplatz zu fahren, dann muß er halt nachher den schutt selber wegrauemen :smiling_face:
wozu gibt´s den mowedautos :grin: :grin: :grin:

also des gfallt ma :sunglasses:
bei so aner sauerei bin i imma dabei.
fahren is in meiner gegend momentan nicht,obwoll 2 mopped´s noch a taferl draufhaben :cry:
lg und a guates neies jahr,silli aus de berg
s bilderl is vo gestern

so a klane Sauarei, is jo ab und zua Erstrebenswert :smiling_face:…Nur waun i Die Weiße Seuch bei Dir da seh, fehln ma glei Auddomadisch,wida De 50 zg Eiro Die i Geschtan aus vasehn ausm Klinglbeidl gfladad hob :sunglasses: :grin:
Na für mi woar des Nix, is Nix und werd a Nie wos :rage:

i mog Eam ofach ned Den Winta :sob:

Scheene Griaß in de Berg Oids Raubrittale, und Gsund Bleibn desch isch desch wichtigschde, Gell :grin:

Lg Pg

Geh bitte … Das Betreiben eines motorisierten Zweirades ist ausschließlich in der Zeit von 1.6. - 1.10. gestattet.
A geh, ich werd sofort den Werner anrufn dass der da ein Gesetzerl verabschiedet … des ghert gereglt :grin:

Apro … ich wünsche ein frohes und gesundes neues Jahr 2012 !!!

Bei mir is ois gleich blim … mei Computer rennt wie immer mei Kaffee schmeckt wie immer und i muass daunn in die Kücke sunst gibts heite nix zum Essn. :wink:

i bin ja a wintakind,na fast a paar tagerln fehlen ma :grin:
a wann ma nit moppedfahren kann oda biken,gfallt ma der schnee.
zach is wanns so a schneeloser winta is wia letztes jahr… :cry:
da freids mich nit,weil a wann de strassen trocken sein is es saukolt.
hoff du bist guat einegrutscht ins 2012
lg und a guates neiches jahr silli

[quote]
ORIGINAL: silli

du bisch per… füttersch aufn balkon des fuatter für dein paznauner - koter :eyes:

wünsch enk a guats, gsunds nuies johr :wink:

… bei mir hats die weiße pracht schu fascht verregnet

lg - i

na na,der kota is zudeppat zum futter fassen :grin:
der isst lei trockenfutta,und wanns schnee hat geht der sowiso nit aufn balkon :smiling_face:
bei ins hat´s ehm a zamgregnet,schad,aba kannst nix machen…
jetzt werden mal de schi gwaxelt und dann geht´s ab auf de pisten :sunglasses:

i wünsch dir und den deinen a guates neiches jahr,gsundheit und imma grip auf da strassen
und im gelände
freu mich schon auf de nexte hasen ausfahrt und dann gibt´s a a neijahrsbusserl auf´s wangerl.

a fragerl hat i noch,is vo der carina da vota oda onkel oda ? immer noch im motogp catering tätig ???
da lumpi hat mich gfragt,weil er sich irgendwie beruflich verändern will oda so…

Wennst ned Nachtdienst gehabt hättest wärst ja auf die Dopplerhüttn gfahrn … mit wos denn ? :grin: :grin:

is ofach …mitm Taxi hoid :wink: wauns ans dawischt hätt :grin:, weyl mit wos foahrt ma da sunst auffi, in da Silvesta Nocht vor allm waun ma scho sauft oda gsuffn hod wia a Birschtnbinda od bindarin :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… i fohrat gor ned auffe ned amoi mit da Kraftdroschke weu wos moch i mittn in da Nocht auf an Parkplotz im Woid ??? Wos is do drau leiwaund  :wink: ???

Ahnung Hr. Gerry :eyes:, i man i find sowas jo a Guat Deppat :wink:, owa nochdem i des maunchmal -zumeist auch Gern bin, soitns Wir Zwa es, es Nexte Joahr am bestn sölba amoi ausprobiern :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg