Langfinger

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Langfinger Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Langfinger - 24.6.2013 8:07:22   
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
Gestern von meiner Tour zurückgekommen stelle ich meine Holde wie gewohnt am Parkplatz ab und was muss ich sehen?
Meinem Nachbarn wurden die Endtöpfe geklaut!!! Dankenswerter Weise haben die Arschlöcher die Schrauben liegen lassen. Natürlich habe ich bei der Rennleitung sofort Protest eingelgt, die es aber nicht sonderlich zu interessieren schien. Auf meine Nachfrage ob ich ihnen das Kennzeichen des trötenlosen Motorrad geben sollte, damit sie dem Besitzer Bescheid geben können bekam ich " Ah, ah jo"
Fazit aus derer Gschicht: In Wien muas ois Original bleibn wei sunst bist Sponsor der EU Erweiterungspolitik.

_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw
Private Nachricht senden Post #: 1
. - 24.6.2013 14:23:15   
sevenfiftybiker


Beiträge: 12846
Mitglied seit: 27.7.2006
Status: offline
Nicht nur in Wien. Die Schweiz ist in Sachen Einbrüche auf 100'000 Einwohner Europameister geworden.

... und die meisten Einbrecherbanden kommen hierzulande aus Frankreich.

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 2
Alte Leia - 24.6.2013 18:08:51   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: sevenfiftybiker

Nicht nur in Wien. Die Schweiz ist in Sachen Einbrüche auf 100'000 Einwohner Europameister geworden.

... und die meisten Einbrecherbanden kommen hierzulande aus Frankreich.


Sind oba Meist kane Echtn Franzsosn , und wenn daun Passfranzosn ...(Genauso wie hier, oder D )wiaso schreibst es ned dazua , wenns eh Jeda weis , Nur aus Gutmenschn Getue Die Pappn für immer haltn ?...und sich Nix zu sagen traun weyls Einen eh nicht zu betreffen scheint , bis es dann ebn so weit ist ....Geh Eine inan Häfen Deina Wahl und schaug wiaviel do Drinnsitzn , Die Rechnest daun um Zur Eigentlichen Bevölkerungszahl des Jeweiligen Gastlandes...Da kannst Nur no Kotzn ,do sind 70 % Migros koa Seltnheit sondern Scho da Normalfall... und Jeden Tag gibts aun Typischn Neuen Einzelfall , Nur weil Nicht seyn darf was nicht seyn kann...

Guat Nacht Europa , schlaf Gut , fest Und Tief- das es Baldige Erwachen ned goar so oarg einehaut





Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf sevenfiftybiker)
Post #: 3
Eher 100% als 70%... - 24.6.2013 18:54:41   
Anarcho

 

Beiträge: 8
Mitglied seit: 15.6.2005
Status: offline
...bis zuletzt wurden in den Presseaussendungen von polizei.gv.at bei geschnappten Straftätern immer auch die Vornamen genannt und das waren ohne Übertreibung zu gut 100% keine echten Inländer. Welch Zufall, dass mittlerweile keine Namen mehr genannt werden...frei nach Udo Ulfkotte: zu wahr, um schön zu sein.

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 4
Jo - 24.6.2013 19:26:26   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
quote:

ORIGINAL: Anarcho

...bis zuletzt wurden in den Presseaussendungen von polizei.gv.at bei geschnappten Straftätern immer auch die Vornamen genannt und das waren ohne Übertreibung zu gut 100% keine echten Inländer. Welch Zufall, dass mittlerweile keine Namen mehr genannt werden...frei nach Udo Ulfkotte: zu wahr, um schön zu sein.


Unabhängig Davon wos da Grod im Lande so los ist ...gefällt mir eins Ganz Und Gar Nicht , und zwar das Verhalten Der Gekauften , (bzw wenns Nicht Funktioniert ), Bedrohten Presse.und Sonstigen Medien wie TV usw Fast Alle machen mit ,(GENAU WIE DAMALS -EH SCHON WISSN) Inzwischen keine Namen mehr zu nennen , oder Überhaupt Eu -Kritische Artikel zu Verfassen ...wenns Ein Einzelner macht Fliegt Er raus , wenns Ein Ganzer Verlag , oder Verlags Gruppe macht , gibts Sanktionen , keine Werbe Aufträge usw mehr ...Das Ganze ist so Kindereinfach , zu verstehn , wenn man Nur a Bissal Normal und Ohne Vorbehalte drüber Nachdenkt , a Studium ist dazu ned Notwendig , da Reicht da Vielzitierte Hausverstand .Weil?.....Was ist sonst Der Grund das Nicht mal mehr Vornamen genannt werden ?....Nein Die Politiker wissen Ganz Genau , das mit den Meisten Normal Denkenden Das Ganze Nicht mehr lang Funktionieren wird ...daher Der Stimmenfang , bei Denjenigen , Die Der Meinung sind Der Staat bzw Der Steuerzahler Schuldet Ihnen aus Unerfindlichen Gründen Irgendwas ..(Hallo wo war Bitte Die Leistung??) ...Auch wer das Genau ist braucht man nicht Extra aufzuzeigen , auch das wird immer Bekannter ...Erst gestern gabs Wieder ein Feines Demo Ereignis in Wien , was Genau Die Momentane Lage wiederspiegelt -bzw WIE WEIT ES SCHON GEKOMMEN IST

auch hier kann Getrost Die Nazi Keule Stecken gelassen werden ...Sie ist Langsam Genauso Tot wie Die Damals Verantwortlichen , und verfängt Nur noch bei Den Dümmsten von den Dummen ...Weyl wenns so ist , dann kann man sich ja auch mal Gedanken umd Den 12 Sept 1683 machn ...wie Wärs mit einem Volkstrauertag ...scho Scheiße ,für Einige Gutis das Diese Zeit Nicht Unter Wiederbetätigung fällt-Gell

Währet den Anfängen , und wenn Nicht dann ists auch Gut ...Jeder wie Er will , solange Er Niemand Anderen stört ,und - oder sich durch Ungerechtfertigte Machtansprüche auf Kosten Anderer Bereichern will ...Noch dazu mit Problemen Die Österreich gar Nicht Betreffen . Aber Genau daß passiert Leider Momentan , mehr oder weniger zum 3 mal, wenn auch über Die Hintertür

Freundschaft Genossen

pg


< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 24.6.2013 19:30:22 >


_____________________________












(in Bezug auf Anarcho)
Post #: 5
Oder anders gesagt ... - 25.6.2013 21:00:24   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

In Wien muas ois Original bleibn wei sunst bist Sponsor der EU Erweiterungspolitik.



... legst dei Reimond Weil auch in Wien afoch so auf an Parkplotz ??? Na sixt ... Motorräder ghern i a Garasch oder anderwertig vasperrt abgestellt. Alles andere ist Schwachsinn.

lg

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 6
am besten - 25.6.2013 21:43:52   
johsa


Beiträge: 4239
Mitglied seit: 30.10.2005
Status: offline
ist es dann noch wenn man liest wie neulich:"die Täter wurden auf frischer Tat ertappt und nach Festellung der Personalien(geb. Rumänen) auf freiem Fuß angezeigt. Die werden sich zur Verhandlung in ein zwei Jahren hier vor Gericht erscheinen!

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 7
Jo - 25.6.2013 22:00:37   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: johsa

am besten ist es dann noch wenn man liest wie neulich:"die Täter wurden auf frischer Tat ertappt und nach Festellung der Personalien(geb. Rumänen) auf freiem Fuß angezeigt. Die werden sich zur Verhandlung in ein zwei Jahren hier vor Gericht erscheinen!


das ist eh schon Normal geworden ...hilft Alles Nichts ...da fällt ma grad ein Nicht Unwichtiger ein, in Bezug auf Vindobona



Blicke oft zu den Sternen empor – als wandelst du mit ihnen.
Solche Gedanken reinigen die Seele von dem Schmutz des Erdenlebens.

Mark Aurel



oda in meina Eigenen Intapretation ....Wahltag ist Zahltag


Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf johsa)
Post #: 8
Also ich finde - 26.6.2013 8:31:45   
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
es ja toll, dass Du jetzt die Schuld dem Besitzer des Motorrades in die Schuhe schiebst. Eh klar, wie konnte die Wanze sein scheiß Motorradl dort hin stön, wo grod da Rumähn mit sein Bus spoziern foat. Des Oaschloch kafn ma uns, den moch ma fertig!!!
Ich für meinen Teil sag Dir, dass Du Täter und Opfer vertauscht.
Und zu deinem Beispiel mit der Uhr, ich würde diese aufs Fundamt oder der Polizei bringen. Würdest Du sie einstecken?

Weis grod so schähn rennt: des mit den Garaschen is jo sche, waun ma se de leisten kaun und waun ma üwahaupt ane kriagt. Bei mir im haus gibts kane und bei der im Nochbahaus derfn kane Motorradl eine und bei dera 5 Strossn weida fladerns glei de Motorradl aussa saumt Endtopf. Hmmmmmm, stimmt wos sogst denn daun eigentlich wauns da des Eisn aus da Garasch fladern? A söwa schuid, weilst kan Hund drinnan host und ka Bufn de söwa schiast


_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 9
Also ich finde - 26.6.2013 8:42:24   
scarger


Beiträge: 382
Mitglied seit: 28.3.2012
Status: offline
Hallo eschtmal nix mehr schraubn sondan anschwasn vorne
a schloss hintn a schloss und abdeckn in bodn an anka eine
montieren mit ana kettn ca 250 kg schwer befestign
Alarmanlage mit berührungssensor des braucht ma im
schönen wien

(in Bezug auf Hurricane1250)
Post #: 10
Wenn da böse Bua - 26.6.2013 8:51:30   
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
a Aunkagobi hod, hüft da des weng. Mit a bisserl an Schmoiz is des weg.
Noch amoi, warum soi i mei Göd ausse haun fia so a zeigs. Warum kaun i mei Eisn ned anfoch do ste losn wos is und des Lenkrodschloss soid dafia gnua sei?

_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw

(in Bezug auf scarger)
Private Nachricht senden Post #: 11
Sei ma ned bes ... - 26.6.2013 9:09:20   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

... legst dei Reimond Weil auch in Wien afoch so auf an Parkplotz ??? Na sixt ... Motorräder ghern i a Garasch oder anderwertig vasperrt abgestellt. Alles andere ist Schwachsinn.



... oba do zäumst scho a bissi des Pferd vun da foischn Seitn auf.
Ned nua, daß ned a jeda ollawäu a Garasch im Rucksock mithod, is do ned der dems Motorradl ghert schuid , daß de gaunze Grenzenlosigkeit a des Orschlechstum fördat ...

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 12
des - 26.6.2013 9:10:24   
ManEater


Beiträge: 909
Mitglied seit: 21.5.2013
Wohnort: Weiden
Status: offline

quote:

ORIGINAL: scarger

Hallo eschtmal nix mehr schraubn sondan anschwasn vorne
a schloss hintn a schloss und abdeckn in bodn an anka eine
montieren mit ana kettn ca 250 kg schwer befestign
Alarmanlage mit berührungssensor des braucht ma im
schönen wien


... kennma scho und dann sant olle de teiren Kettn und Onka furt ... bloss de Kraxn hobms steh lossn ...

_____________________________

Im Strassenverkehr immer dran denken: "Die gummierte Seite des Fahrzeugs unten, die lackierte Seite oben"

Wenn da wos net passen soitat:
Festnetz: 01 2341668, Mobil: 0699 10565921 fia Österreich
oda mobil (0 163) 1 73 77 43 fia Bayern

(in Bezug auf scarger)
Private Nachricht senden Post #: 13
des - 26.6.2013 16:32:36   
scarger


Beiträge: 382
Mitglied seit: 28.3.2012
Status: offline
Hallo erschtmal ??????????????
des tat obe eh passn a kraxn mehr auf dera wöld

(in Bezug auf ManEater)
Post #: 14
... - 26.6.2013 17:30:04   
ManEater


Beiträge: 909
Mitglied seit: 21.5.2013
Wohnort: Weiden
Status: offline
quote:

ORIGINAL: scarger

Hallo erschtmal ??????????????
...


Eahm schaug o da Maulaff wüll aufmuckn oda woos ... ?
I hob me vurgstöllt ... bloss weilst wieda Internetzvabot aufbrummt kriag hosd und deswegen des vasammt hosd brauchsd net moana dasd me anraunzn kost Manndei ...
Haben Sie überhaupt gedient, haaa? San Sie überhaupts Satisfaktionsfähig?

Eahm schaug o da aufgstöite Nosnramme mecht a scho frech wearn ...
Hallo erschtmal ??????????????
Dad der umadumplärrn ...





http://www.1000ps.de/forum/forum_so-manna_2696203

Anlagen (1)

< Beitrag bearbeitet von ManEater -- 26.6.2013 17:36:55 >


_____________________________

Im Strassenverkehr immer dran denken: "Die gummierte Seite des Fahrzeugs unten, die lackierte Seite oben"

Wenn da wos net passen soitat:
Festnetz: 01 2341668, Mobil: 0699 10565921 fia Österreich
oda mobil (0 163) 1 73 77 43 fia Bayern

(in Bezug auf scarger)
Private Nachricht senden Post #: 15
Des is ned bäs gmant ... - 26.6.2013 20:47:04   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... es is nur leider so. Wos manst wie oft ma des do heinnan schon glesn hod ... wems do schon olla sein Motorradl gfladert haum (manch ana sogor sich söba) und immer wieder denk i ma des kaunn ma nur vahindern indem mas wenigstens eisperrt die Kruckn. Wenn da daunn trotzdem einbrechn in die Garasch (sois gem) is es a glottes Pech damit muass ma lem. Ober so leicht zu entwendende Objekte wie an schenen Bock auf die strossn zu stön is Wahnsinn.
Wir lem hoid in ana Zeit die schlimma nimma wern kau.
Wennst da vorstellt dass es in anderen Ländern (PL) kein Problem ist sich fremdes Eigentum anzueignen weil die scheiss Österreicher san jo eh olle gstpoft ... wos wüst daunn mitn Moped auf da Strossn ??? Drum sog i jo leg dei Uhr gleich danem. Und wennst Motorradl fohrst und a Garasch um 90 Euronen im Monat is ned drinnen mochts wos foisch.


lg

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 16
Jo eh ... - 26.6.2013 20:51:39   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... i geb dem Besitzer doch ka Schuid - i sog nur das er sich ned wundern muass wenns weg is - und des is leider ao a wenns eich ned taugt. Wenn ma eh wissn dass des Gsindl so bei uns auf Pirsch is wos kaunn ma daunn kchn ??? Nau sixt ... i zäum ka Pferd - i sog nur wos Soche is OldBigBag

Natrürlich kannan ma mei Garasch a aufmochn ... des is daunn eben Pech.

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 17
Du hast es erkannt ... - 26.6.2013 20:52:37   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

Hallo eschtmal nix mehr schraubn sondan anschwasn vorne
a schloss hintn a schloss und abdeckn in bodn an anka eine
montieren mit ana kettn ca 250 kg schwer befestign
Alarmanlage mit berührungssensor des braucht ma im
schönen wien


_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf scarger)
Private Nachricht senden Post #: 18
Das mit anderen Worten .... - 26.6.2013 20:54:11   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

de gaunze Grenzenlosigkeit a des Orschlechstum fördat




... is genau des wos i gmant hob nur ned so direkt ...



_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 19
jo einige Weana - 26.6.2013 20:54:53   
tyssen


Beiträge: 2496
Mitglied seit: 12.2.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

... es is nur leider so. Wos manst wie oft ma des do heinnan schon glesn hod ... wems do schon olla sein Motorradl gfladert haum (manch ana sogor sich söba) und immer wieder denk i ma des kaunn ma nur vahindern indem mas wenigstens eisperrt die Kruckn. Wenn da daunn trotzdem einbrechn in die Garasch (sois gem) is es a glottes Pech damit muass ma lem. Ober so leicht zu entwendende Objekte wie an schenen Bock auf die strossn zu stön is Wahnsinn.
Wir lem hoid in ana Zeit die schlimma nimma wern kau.
Wennst da vorstellt dass es in anderen Ländern (PL) kein Problem ist sich fremdes Eigentum anzueignen weil die scheiss Österreicher san jo eh olle gstpoft ... wos wüst daunn mitn Moped auf da Strossn ??? Drum sog i jo leg dei Uhr gleich danem. Und wennst Motorradl fohrst und a Garasch um 90 Euronen im Monat is ned drinnen mochts wos foisch.


lg



vasteh i eh ned lossn a im Winter ehna Radl auf da Strossn steh i glaub de haum zvü Geld da warat meiner Meinung a Garasch bülliga als de Reperaturen oda waunns gstoin wird owa wos soi ma se do Geaunkn mocha

_____________________________



greets da Liftboy




(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 20
So is es ... - 26.6.2013 21:01:15   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... des is wie wennst Goif spüst oba ka Kohle für an "Big Bertha Fusion Satz" host. Des muas ma sich afoch leistn kenna.
Und die meistn vagessn die Annehmlichkeiten so einer Garage wie Sörvicieren im Trockenen oder einfach Lagerplatz für diverses Klumpat wie SKI oder Rettungswestn Fender Kanister. I wissat ned wohi mit dem Zeig




_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf tyssen)
Private Nachricht senden Post #: 21
............. - 26.6.2013 21:05:59   
tyssen


Beiträge: 2496
Mitglied seit: 12.2.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

... des is wie wennst Goif spüst oba ka Kohle für an "Big Bertha Fusion Satz" host. Des muas ma sich afoch leistn kenna.
Und die meistn vagessn die Annehmlichkeiten so einer Garage wie Sörvicieren im Trockenen oder einfach Lagerplatz für diverses Klumpat wie SKI oder Rettungswestn Fender Kanister. I wissat ned wohi mit dem Zeig






i hob a de Mowedgaderobe in da Garasch umadumkugln und ollas zum woschn mechat des ned vamissn

_____________________________



greets da Liftboy




(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 22
Bei uns detto ... - 26.6.2013 21:20:53   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... ois in da Garasch. Wenns schnö amoi an Überroschungsangriff gibt brauchst nur den Schlissl nehma und los geht und des is ur bequem.

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf tyssen)
Private Nachricht senden Post #: 23
Daß a Garasch ... - 27.6.2013 6:34:49   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline
... leiwaund is, bestreit jo kana.
I bin in da glücjklichen Loge sölba ane zhobn, I was wos ihr mants.

Oba trotzdem find I de Aunsoge, daß si ana ned wundan derf, fia den foischen Aunsotz.

Wia Du schreibst, a Garaschtiarl kaun ma a aufmochn. Und daun?
Sogt da da nexte, des warat net quesn waunst da den Esterhazybunka leistn kenntast, Du Lusa?

Do warat eppa wirklich bessa, mia kaufn uns de Goifpracker und wortn nebm de Moppetn damit (Ob ned a potentiella Goifboi des Moppal augreift ...)

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 24
z - 27.6.2013 7:24:35   
MK1971


Beiträge: 5634
Mitglied seit: 11.7.2012
Wohnort: Linz
Status: offline
Hat leicht jetzt einer von de Muppets da herinnen tatsächlich geschrieben, dass der Motorradfahrer/Besitzer an irgendwas selber schuld ist?

Wahnsinn, den Muppets geht's echt nur darum, dass andere Meinungen aus Prinzip verkehrt sein müssen. Haha!
Lass dir das genau erklären, ich wette da wartest ewig drauf.

_____________________________

Zum Streiten gehören zwei!
Aber nerven kann ma auch alleine.

Ich streite nie! Ich versuche nur
zu erklären warum ich Recht habe.

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 25
... - 27.6.2013 7:49:22   
ManEater


Beiträge: 909
Mitglied seit: 21.5.2013
Wohnort: Weiden
Status: offline
... do bin ioba froh ... der Retter ist da und bringt eahm de Röhrl wieda ... ois wiad guat ...

_____________________________

Im Strassenverkehr immer dran denken: "Die gummierte Seite des Fahrzeugs unten, die lackierte Seite oben"

Wenn da wos net passen soitat:
Festnetz: 01 2341668, Mobil: 0699 10565921 fia Österreich
oda mobil (0 163) 1 73 77 43 fia Bayern

(in Bezug auf MK1971)
Private Nachricht senden Post #: 26
Ich werde dich jetzt .... - 27.6.2013 19:50:52   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

.. leiwaund is, bestreit jo kana.
I bin in da glücjklichen Loge sölba ane zhobn, I was wos ihr mants.

Oba trotzdem find I de Aunsoge, daß si ana ned wundan derf, fia den foischen Aunsotz.

Wia Du schreibst, a Garaschtiarl kaun ma a aufmochn. Und daun?
Sogt da da nexte, des warat net quesn waunst da den Esterhazybunka leistn kenntast, Du Lusa?

Do warat eppa wirklich bessa, mia kaufn uns de Goifpracker und wortn nebm de Moppetn damit (Ob ned a potentiella Goifboi des Moppal augreift






... auf meine geheime Blockliste setzen - des muas i ma ned auhurchn

Säckchen - logisch kaunn ma a Garsch aufmochn - habs ja eh geschrieben ABER dann hat man sich nichts vorzuwerfen. Wenn ana sei Kohle auf da Bank hod kaun de a ausgraubt wern und des man i damit - ma kaunn des Beste draus mochn und muass sich daunn nix vorwerfen. In WIEN (im speziellen) wird gfladert das die Tir ned zuageht - do braucht ma kana mit ana Iwaroschung kumma.



_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 27
Ui, jetzt schwant ... - 27.6.2013 19:56:49   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702
... auf meine geheime Blockliste setzen ...


... ma fürchterliches.

Wenn des a geheime Listen is, und Du host mas jo jetzt gsogt ...


... wos muaß denn jetzt mit mia gschegn?



_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 28
Aundare Froge: - 27.6.2013 20:09:43   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline
Worst Du do dabei?






Anlagen (1)

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 29
Obwortn Sackerl .... - 27.6.2013 20:21:45   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

. ma fürchterliches.

Wenn des a geheime Listen is, und Du host mas jo jetzt gsogt ...


... wos muaß denn jetzt mit mia gschegn?



.... obwortn

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Langfinger Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung