KTM Duke 690 Bj 2012 oder Kawasaki Z750?

Ich wollte mal alle Pro´s und Kontra´s von den Kennern dieser beiden Maschinen wissen um mir die Entscheidung zum Kauf zu erleichtern.
Ist meine Erste also bitte viel schreiben :smiley: (34 ps geht bei der Duke , auch bei der Kawa?)!

Ich danke der Gemeinde schon mal im vorhinein!

kannst gar nicht miteineander vergleichen, zudem müsst man was du beim motorradfahren vor hast

net so deppat, sitz di aufi und probiers
cu
heli

Warum? Weil made in Japan, kaum eine KTM überlebt 50000km ohne Motorrevision, japanische Vierzylinder laufen hingegen weit über 100000km einwandfrei.

…nur kana will so lang damit fahren… :grin: :grin: :grin:

i lann da leider nix konstruktives dazua sagn, weil i beide net kenn, aber i stell ma 34 ps mit ana kantn afoch lustiger vor als mit ana 750er z (woher kommt des eigentlich? von zorro?)
wo fahrst denn mehr? in der stadt oder überland?

Bin Wiener also eher ein Stadt Alltags-gefährt dass aber trotzdem gehen muss wie die Luzi .
Natürlich will ich auch längere Ausfahrten machen aber so wenig wie möglich über die autobahn ;D.

net frisch wern, i bin schau moped gfoahrn, do hot dei papa nu koane hoar übam lulu ghobt
cu
heli

wollmilchsau mit 34 pferd oiso… :grin:

stodt -> kantn
längere überlandfahrt -> kawa

luzi -> mit 34 pferdeln schluss mit luzi… :wink:

De Duke 690!

Ansunstn:
- YouTube
De is billiga und wennst bei 30ps bleibn muasst hot se auch a bessares Leistungsgwicht (legal in deinem Foll?) und ziagt bessa ob!

oiso, ich wär jo (rein aus prinzip) fia die 250er RS vo aprilia. (offiziell gedrosselt, versteht sich) :wink:

greeeeeeeeez, ich

… wer hätt’ si des jetzt denkt … :eyes:

Wenn er a Gesetzesbrecha warat würd a wohrscheinlich eha glei a 1000a nehman und se „offiziell“ gedrosselt fohrn! ^^

Oba jo de neie RS125 schau a noch Gaude aus für Stodt und sogor Bohn! :slight_smile:
- YouTube
Dem seine Videos sand a sehr fein editiert und er fohrt guat! :wink:

Wenn se a 250a im gleichn Stil neu aussabringen würdn, warat des a noch a Überlegung wert! ^^

[image]http://i748.photobucket.com/albums/xx128/simon27_2010/1002_sbkp_01_z2010_aprilia_rs250.jpg[/image]

Willst nicht einfach deine gschissane Bappn halten du unnötiger alter sack??

Danke !!!

Wahre Worte!

Des gonze Euro Emissions Zeigs…najo wos solls! :slight_smile:

Aprilia hot jo sunst imma auf de Masse gschissn (Mana, RS125…) olso warum net a 70PS RS250 de hoch offiziell NET de Euronormen erfüllt und TROTZDEM vakaft und gfohrn werd? :smiley:
Wia a imma! :wink:

oba a liabs burli, lern amoi grod brunzn
cu
heli

Kawa.at gibts des a mit 34 Ps…Des muaßt da Unbedingt kaafn i gfrei mi dann imma Bsondast a Kastrierte 750 ga Herzumledan :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Host Recht :wink:, Kurz und Bündig :smiling_face:,i woas a ned warum i imma so laung mit meim Geschreibs Ummadummscheiß :grin: :grin: :grin:

Lg Pg