Kotflügelfigur

Hallo Motorradlfoara,
I was genau das wer des was wos i wissn wü :wink:
 
Wie schaut des aus, is jetzt a zB. a Adler oder irgend a anders Viech am Kotflügl erlaubt oder ned?
Hab mal gehört das de Rennleitung was dagegn hat weil wenn ich wen niederfahr der sich daran verletzn kann :face_with_diagonal_mouth:  echt lustig da muß der ja froh sein das eam nix anders passiert ois a Kratzerl von ana Zierfigur!!!
 
LG
     R.ST. 

wenn die figur a obziagbüdl is oder sonstwie in 2D - ka problem…

Mehr ois an Maikäfa hob i no nie zaumbrocht. :dizzy_face:

I glaub eha, dass´t do Bräsln mit 4-Pfoten, oda so kriagst. :eyes:

sowas duad ma ned :wink:…weyl maunche vagessn Des Nia :wink: :grin: :grin: :grin:

so genau kann ich dir das leider auch nicht sagen, aber auf der 2009er indian gibts scheinbar kein problem, es steht aber auch nix weg wie zb: die emily von rolls reyce

…bei der Landestypstelle!

Wenn Du Dir das Bild meiner uralten XV anschaust: Da ist eine Killerniete im Kotflügel, weil mein Vorbesitzer - aus welchem Grund auch immer - dort einen Adler montiert hatte und ich damals beim Umbau keine Lust hatte das Loch im Kotflügel ordentlich zu beheben.
Und bei der Typisierung (inkl. Gutachten eines Ziviltechnikers - das war in den 90ern nötig) hat die Niete niemand bemängelt! :smiling_face:

Aber wie gesagt: frag einfach bei der Typstelle nach!

HU

killerniete ?

dazu passende kleidung gesucht ;-?

gibts auf ebay … :wink:

[image]http://www.andersartig-shop.de/ebay/M38-4-00_lackmantel_gross.jpg[/image]

Typstelle ? :eyes: :grin:…= Oarbeita -Strich oda wos :grin:…haum De Nietn auch :eyes: :grin: :grin:

…seine Killerniete stecken hat entzieht sich - Gott sei Dank - meiner Kenntnis! :grin:

Und nein - Danke - kein Bedarf, aber ich hab noch die „Kutte“ daheim aus meiner Zeit als wilder „Rogga“! - Rehspeck! :wink:

HU

…Voikoffa! :sob:

HU :wink:

-Du mich auch! :grin: :grin: :grin:

(Heast Monstale dua nit imma Des Zeichs Sauffn wos es do untasuchts in dem Komischn Labor do) :grin:

Des warat in meim Foi: Urin! :cold_face: :sob:

HU

Daunkscheen :cold_face: :sunglasses: …oba i glab :eyes:SOOO!- Genau woitat i des jetzn daun doch need wissn - :grin: :grin: :grin:

Adios Pg

…im Urin untersuchen wir eh auch! :grin:

HU

weyl Des ergibt ja Gaunz Neiche Job -Perspektiven :smiling_face:-zb Grenz-Zaun Brunza in Korea :smiling_face:.
…unaufälliga wia a jede Tronne oda wia des hast :sunglasses: :grin: :grin:

Lg Pg

es pseudowissenschaflter :rage:

was gibt´s da zum untersuchen :eyes:

strahlt doch jeder, wenn der druck nachlasst :wink: :grin:

chris

hob is eh scho obn Vamutet :smiling_face: …dos wos Gaunz Bsondasd Hell bey Dir strahlt :grin: …oarmes Monstale :worried: :grin:

Lg Pg

…wia do drin is - do brauchtst dermassen vü Brunzer, damit se des strahlungstechnisch auswirkt, dass de Gefahr ana Urinspringflut greßa is ois wia de Uranbelostung!

HU :grin:

…bin i do da anziche Pseudowissnschoftla - de ondan wissn wos tan! Oiso sei ned unfair!
und

  1. werden de Probe jo ned in Situ untersucht sondern nochdems a bissl oglegn sdan - und donn is do ka bsundana Druck mehr und daher a ka Strahl(ung) beim Ablassen! :wink:

HU

…owa i untersuach jo ned nur mei Lulu (wer soitat dafür mir wos zoin woin?) sundan des Lulu von an Hauffn Leit vo überoi her! :eyes:

Und nur nebenbei schau mas Uran a o! :eyes:

HU