Korrektes Überholen

[image]http://www.chrlen.ch/fun/pix/POTD/darf_man_ueberholen.jpg[/image]

Meine Antwort: Gib a Ruh, loß ma afoch nu a weng schaun!

… mit ist würde ich Vergaserprobleme vortäuschen … die würd ma das sicher glauben und sonst … N E I N man darf nicht ünerholen !!! :grin:

Onki :wink: so ists halt amol Gell :smiling_face: :grin:

Lg a Leidgeprüfta , ders owa Trotzdem genossn hod :grin: :grin: :grin: :grin: 4x

… i bin 27 Johr vaheiratet Pille … i man sicher moch i immer wos mei Mausal wü oba des is doch normal oder ned ??? :grin: :grin: :grin:

ned Nur Normal -sondan Subba :grin: :grin: :grin:

wos glabst warum i gschieden bin …

gschiedn -Du ? :eyes: :grin:…owa ned mit Der Liebreizenden Persona die wo a beim Halli -Galli Fressi mit dabei woar -odrr? :eyes: :grin:

Na jo so schnell kauns gehn -Nit? :grin:

nana, des wor scho die nochfolgerin. scheidung is scho 3 johr her. de neiche kenn i erst 2 johr

… wie i mei Ruh bekomm :wink:

So a Ehe is wie a Haus Pilli … ma muass immer wieder renovieren aber dann hat man seine Ruhe.

… denk ich sie wird schlecht kocht haum ha ??? :wink: :grin:

i hob glei die grundmauern gsprengt wias ma endlich zbled wor :grin: :grin: :grin:

wosd recht hosd -hosd recht :smiling_face: …i gönns da eh :wink:

…Die Ruhe :grin: :grin: :grin:

a wahres wort pili :grin: :grin: :grin:

… renoviern muas ma hoid a kenna :wink: bei uns is es a Ergänzung weu aundas pockst des eh ned.
Jetzt zB liebt mei Spotzl hinter mir wie Gott sie schuf und i muass mi mit euch untahoidn, unpockbor ha ? :grin: :grin: :grin:

EPPA ZU VIEL ??? :dizzy_face: :grin: :grin:

daun drah den blechtrottel o und renovier endlich

EPPA ZU VIEL ??? :dizzy_face: :grin: :grin:

[/quote]

weder noch, kochen tua bei mir daham nur i und sunst kana

… oba er kaunn a schon so „stark“ aufd Wöd kumma sei :wink: :grin:

Onki Bittscheen :sunglasses: …Kinda saind no ned Olle im Bettal :cold_face:…WEN liebt Sie denn grod hinta Dir :eyes:

… du wirst immer mehr zu an echtn Freind :grin:

Guade N8 BUAMA